• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Jade
    Ik zucht. Ik moest inderdaad naar beneden toe komen. Ik zucht. Ik wist niet waarom ze haar hand uitstak want op de hoogte die ik nu zat was net zo hoog als een dak van een huis. Ik liet me zakken van tak tot tak en kwam naast haar terecht. 'Sorry.' Zeg ik zacht. Ik had echt spijt. Ik had drie kwatier gehuild in die boom. Bang om patricks gezicht te zien. 'Het spijt me echt.' Zeg ik zacht. Toch was ik bang datcdit alleen een illusie was en ze me alleen in een isolatiecel wou krijgen, maar voor mij straalde ze iets vertrouwend uit. Heel rustgevend. Wat als patrick nu zou komen? Dan was ik zwaar de pinneut.

I'm finally back, Finally after a Year break

Annabelle
    Catherine haalde haar schouders op, maar keek toen begon bij haar het kwartje te vallen. Ze trok me mee het bos uit. Ik denk richting zaal 1. Yep, na een tijdje zie ik het gebouw met de grote 1 erop verschijnen.

Now life has killed the dream I dreamed

[Ik ga D: Tot morgen!]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Catherine

Uiteindelijk kwam zaal 1 in zicht, en ik liep snel naar binnen. Ik keek vluchtig om me heen, en er was niemand. Grijnzend keek ik Annabelle aan. Dit keer hadden de begeleiders ons níét in de gaten, en dat was maar goed ook.

[Zeg het even als er iemand in zaal 1 zit :"D want dan heb ik er overheen gelezen haha]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Hailey
    "Sorry," zegt ze zachtjes. "Het spijt me echt."
    Ik glimlach en antwoord: "Het is goed dat je inziet wat je gedaan hebt, Jade, en dat het je spijt. Maar wil je erover praten? Ik ben hier om je te helpen, oké?"

[ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:18 ]

Sasha

"Zo ongeveer. En? Heb je iedereen rustig gekregen met je gitaar of was het chaos en moest Patrick op de vlucht slaan?"
    De grijns op zijn gezicht verontrust me en tegelijk windt het me op. Deze kleine kerel blijkt nog een heuse sadist te zijn. Ondanks het feit dat ik niet vind dat Patje het verdient heeft moet ik even lachen.
    "Nou, eh. Patrick heeft zich goed verweerd maar dat onnozel mens - Nee, het is te pijnlijk." Ik leg even mijn hand op mijn kruis, arme Patrick. De jongens zullen het vast niet begrijpen, dat ik in deze zaak aan zijn kant sta. Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat Patjes kant niet zo heel veel verschilt van de onze. Al ben ik niet van plan dat hen te delen. Ik richt mijn blik op Jace.
    "En jij, jij oké?" vraag ik.
    Mijn god, straks ga ik nog om ze geven. Zou dat geen goede grap zijn.

[ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:20 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Annabelle
    We lopen het gebouw in. Er is niemand en Ctherine kijkt me grijnzend aan. Ik loop op haar af en leg mijn armen in haar nek. Langzaam buig ik mijn gezicht naar haar toe en sluit mijn ogen.

Mignon

"Ik loop wel even met je mee. Sascha slaapt ook in mijn zaal, geloof ik."
    Ik knik en neem de gitaar over. Langzaam sta ik op. Ergens ben ik wel opgelucht dat Matthew meeloopt. Ik heb geen zin om alleen met Sasha te zijn. Vast een aardige jongen maar alles ligt er iets te dicht bovenop als je het mij vraagt. Hij praat alleen met mensen voor de seks. Ik ben niet gek, de rest heeft gewoon een bord voor hun kop. Samen met Matthew lopen we richting de slaapzalen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jace Dream Duval
    het praten met Julian had me wat gekalmeerd, ik wilde me net op mijn boek richten toen Julian me aansprak.
    'Uh, ja hoor,' antwoord ik snel. Het feit dat hij het vraagt vind ik al heel wat. Julian en Sasha zijn goede mensen, besluit ik stilletjes.
    'Ja, het gaat wel. We hebben de eerste dag overleefd.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Catherine

Annabelle legde haar armen rond mijn nek, bracht haar hoofd naar de mijne en sloot haar ogen. Ik legde mijn handen voorzichtig op haar heupen, en volgde haar voorbeeld. Op een gegeven moment voelde ik haar lippen op de mijne, en likte langs haar onderlip als teken dat ze haar mond moest openen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Als jade erachter komt dat je haar onnozel wicht noemde gooit ze brandende houtblokken naar je. Be warned.]
    Skyler
    Eigelijk wou ik er wel over praten. 'Ja eigelijk wil ik er wel over praten.' Zeg ik zacht. Ik ga zitten in het zachte glas en blaas even lucht uit. 'Patrick gooide een ring in het vuur. Hij was van mijn beste vriendin die zelfmoord heeft gepleegd. Alles werd haar gewoon te veel, even voorcde duidelijkheid. Het waa gewoon een vriendin, als ik heel boos word verlies ik echt de controle. Ik heb een echte gespleten persoonlijkheid, maar dat gebeurt pas als ik extreem boos ben of verdrietig. Daarom gooide ik die brandende houtblokken. Ik was zo boos en ik wou alleen maar weg. Hem zien lijden dn laten voelen hoe ik me voelde. Ik weet dat het ongelovelijk fout was. Ik heb net ook in de boom het meeste van mijn tijd gehuild en gebeden dat Patrick me niet zou vinden.' Zeg ik met een paar ademteugen. Met nog steeds tranen in mijn ogen kijk ik haar aan. Hoe ging ze reageren?

Julian Dan Forli
    "Ah, toe, vertel verder," vraag ik Sasha. Misschien was het niet zo aardig van mij, maar ik kon geen sympathie of medelijden voor Patrick voelen. Nooit meer.
    Sasha vraagt aan Jace hoe het gaat en even lijkt hij verbaasd, maar dan geeft hij antwoord. Hij lijkt al iets meer uit zijn schulp te komen maar ik weet niet of dat komt omdat hij mijn zijn verhaal heeft verteld, of omdat Sasha nu een stuk rustiger is.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Sasha

"Uh, ja hoor. Ja, het gaat wel. We hebben de eerste dag overleefd."
    Ik grinnik even. Ik ben omringd, zo blijkt het, door een aantal nogal dramatische persoontjes.
    "Mij krijgen ze zo snel niet klein hoor," antwoord ik met een grijns. Ik ben niet van plan mijn avontuurtjes op te geven, al ben ik natuurlijk wel van plan de begeleiders iets anders te doen geloven. Ik kijk even naar Julian naast me en merk dat hij zijn deken wel heel hoog opgetrokken heeft. Ik wend mijn blik af en trek mijn trui uit die ik aan hem geef. Ik doe het niet voor hem, dat hij zich schaamt kan me geen donder schelen, maar ik geloof dat het niet in goede aarde zou vallen als ik hem hier en nu bespring. Heeft hij even geluk dat ik mijn truien altijd van een lekker luchtje voorzie voor ik ze inpak.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Annabelle
    Ik voelde Cath's tong over mijn onderlip glijden. Gewillig open ik mijn mond en onze tongen beginnen uitgebreid met elkaar te spelen. Ik duw Cath tegen de muur terwijl we nogsteeds uitgebreid zoenen.

[ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:45 ]