• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Merwin schreef:
    Oke ik ben er weer. Denk ik. Zo ongeveer. Zelfde kamer?
    We werden aangevallen door brandende meteorieten. We renden naar de andere kant waar een enorme spiegelwand zat. die werdt kapotgemaakt door een mereoriet en nu zijn we verbrand EN onder de glassplinters. nu zijn we ine en rust kamer met een meer en gras en zon.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jem Fairsky
    Stilletjes bestudeerde ik haar. Als ik eerlijk was had ik geen idee wat ik hier nu mee aanmoest. Mijn familie had ik lang geleden verlaten, ik had sinds mijn zestiende voor Nathaniel gewerkt. de man was maar vier jaar ouder dan me, en hij had me een enorm goede baan aan genomen. En nu zat ik hier. De kans dat ik dit overleefde was klein.
    'Denk je dat je hier uit komt?'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 18:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    'Misschien. Ligt eraan wat Nathaniel van me wilt.'
    Ik had mijn wraak op hem nog steeds niet gehad. En ik kon ook niks uithalen vanuit hier. Als er nog sprake van jaloezie was, was het ook niet slim om dat tegen hem te gebruiken. We zouden meteen bekogeld worden met een tiental meteoren, iedereen.
    'Werk je nog voor hem?' vroeg ik, waarna ik weer naar zijn gezicht opkeek.
    Er waren handlangers die Nathaniel nog trouw waren nadat hij hoogstpersoonlijk hun nagels eruit had getrokken of voor hun ogen hun vrouw had vermoord. Sommigen wijden hun hele leven aan die man.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jem Fairsky
    'Weet ik niet.'
    Mijn antwoord is compleet eerlijk, ook al ben ik zeker dat Nathaniel gezellig mee luistert. Alles in me zei van niet, zeker niet na zijn leuke stunt met de schorpioenen en het vuur. Maar als het mijn enige voerlevings kans was...
    'Ga je het nogmaals proberen?' ik hoef niet uit te wijden wat ik bedoel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    Mijn lichtbruine ogen glijden door de kamer, op zoek naar camera's waarvan ik weet dat ze er zijn. De enige vraag is waar.
    'Als ik de kans krijg,' mompelde ik.
    Ik trok mijn lange, slanke benen onder mijn lichaam vandaan, en ging op mijn rug liggen. Mijn hele lichaam was moe. Ik had gewoon even geen tijd om waakzaam of iets dergelijks te zijn. Ik moest rusten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Merwin schreef:
    Oke ik ben er weer. Denk ik. Zo ongeveer. Zelfde kamer?

    De meesten zitten bij elkaar in een andere kamer, Yentl heeft zojuist de Gamemaker in het spel gestuurd en zit nu uit te vogelen hoe het bedieningspaneel werkt.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jem Fairsky
    Ik knik langzaam en kijk toe hoe ze gaat liggen. Ze is nog steeds angstaanjagend, zelfs gewond en uitgeput. er wordt verder niet gesproken, simpelweg omdat er niets te vertellen is. Beiden kennen we elkaars geheim nu. mijn hoofd bonkt en ik sluit mijn ogen tegen de zon.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De Gamemaker in het Spel gestuurd? Snow? Wait, is ze bij hem in die kamer?

    Fayan
    De verbrande huid van het hete wereld was maar amper aan het genezen of we waren weer volledig opengehaald door de scherven en meteoren. Ik lag naast het meer en liet het verkoelende water over mijn armen gaan, te moe om iets anders te doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb zin om nu een stukje vanuit de Gamemaker te schrijven*O*
    Haul Wells

    Vervloekt, waarom had ik haar ook al weer naar mijn kamer gehaald? Ze weet niets van alle knoppen en waar ze voor dienen, en iemand die ergens niets van af weet, is gevaarlijker dan een moordzuchtig persoon.
    Ik sleep mezelf naar de andere groep en zeg redelijk ongemakkelijk: 'Hallo, tributen. Ik was Gamemaker, maar Yentl heeft die post nu overgenomen, dus pas op, want ze heeft geen idee hoe alles werkt.'

    Yentl

    Fijn, hij had de anderen gevonden. Vertelt nu de waarheid, aangezien ík nu op zijn stoel zit en werkelijk geen idee heeft hoe dit allemaal werkt. Ik zucht en besluit op zoek te gaan naar een handleiding, voordat Snow doorheeft dat ík hier nu zit.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 18:52 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Adelynn Jae Daesha
    Na een paar seconden open ik mijn ogen weer, volg bedenkelijk een aantal wolken die stil voorbij glijden.
    Ik vroeg me af waarom Nathaniel zo stil was. De week dat ik nu in dit doolhof was, had ik hem nog geen één keer gehoord.
    Bedenkelijk ging ik weer rechtop zitten, begon met mijn slanke, lange vingers mijn zilverblonde haar te vlechten.
    Ik kijk met een ruk op als ik een mannenstem hoor.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 18:55 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Saph Amero
    'Ik zweer het, als jij neit bij me was had ik dit al lang opgegeven,' zucht ik. ik drijf naast fayan in het meer, dat gewoon is. Geen beesten, alleen wat forellen. normale forellen zelfs, die ik straks gemakkelijk met de hand te pakken kan krijgen. nog nooit heb ik zo'n zin gehad in vis. Dan hoor ik een geluid, een onbekende stem achter me en ga ik rechtop staan. Wat nu weer?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 18:53 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Merwin schreef:
    De Gamemaker in het Spel gestuurd? Snow? Wait, is ze bij hem in die kamer?

    Ze is niet bij Snow, maar bij het bedieningspaneel(cat) Het is een kwestie van tijd voordat Snow merkt dat zij in plaats van de echte Gamemaker er zit.(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    *past psot aan, waaaacht*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jem Fairsky
    een stem onderbreekt mijn gedachten. de stem is te luid en maakt mijn hoofdpijn alleen nog maar erger. Als ik zie wie het is voel ik mijn spieren verstrakken. binnen twee tellen sta ik draaierig op mijn benen en loop ik naar de man toe. zijn kraag grijop ik vast en met het laatste beetje kracht in me smijt ik de veel te zwakke spelmaker het water in.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Well that shut everyone up... (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.