• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Donna

"Nu word ik helemaal nat.."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, echt?" grinnik ik zachtjes. "Vreemd onder de douche."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

Ik ril wanneer zijn hand over mijn lichaam glijdt, en nog nahijgend kus ik hem terug. Wanneer ik zijn verliefde blik zie, gaat mijn hart nog sneller slaan, en het wordt bijna onmogelijk voor me om mijn ademhaling onder controle te krijgen. Wanneer ik ietwat ben bekomen, druk ik liefdevol mijn lippen op de zijne. Er zijn geen woorden die kunnen beschrijven hoe ik me voel. Heel subtiel glijdt mijn blik over zijn lichaam, en blijft even hangen bij zijn kruis. Mijn hand volgt diezelfde lijn, en glijdt even over de rand van zijn broek.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Ik ga slapen.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Nee echt? Vreemd onder de douche."
    "Ik bedoelde mijn kleren," zeg ik lachend.
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en druk een kus op haar natte lippen. Ik trek mijn doorweekte shirt uit, en duw haar zachtjes tegen de douchewand.

Arion

Mary kust me even en laat dan haar ogen over mijn lichaam glijden. Niet veel later doet haar hand hetzelfde tot ze bij mijn broeksrand is. Mijn lichaam heeft slechts seconden nodig om te reageren. Een beetje gegeneerd kijk ik haar. Je hoort wel eens over jongens die dan gaan liggen grijnzen omdat alles het naar behoren doet, maar dat zie ik mezelf nog niet snel doen. Nu is het weer mijn beurt om mijn lippen op de hare te drukken. Ik bijt zacht op haar onderlip en laat dan mijn tong er een keer over gaan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik zie zijn gegeneerde blik.
    "Alleen jij en ik, weet je nog?" fluister ik liefdevol.
    Wanneer ik zijn tong over mijn lippen voel gaan, open ik langzaam mijn mond, om hem liefdevol terug te kussen. Mijn andere hand glijdt nu ook naar zijn broeksrand, en ik frunnik ze los. Dolverliefd kijk ik hem aan, en even langzaam als hij daarnet ga ik verder. Ik doe zijn broek los, en laat mijn hand langzaam over zijn boxer gaan. Als hij niet wil, dan is het zo.

Arion

"Alleen jij en ik, weet je nog?" fluistert Mary. Ik knik zachtjes.
    Mary opent haar mond een stukje en kust me terug. Voorzichtig laat ik mijn tong in haar mond glijden. Ondertussen voel ik haar aan mijn broek prutsen. Vrij snel krijgt ze hem open. Ze onderbreekt de kus even om me aan te kijken en laat haar hand over mijn boxer gaan. Ik zucht even van opwinding en sluit mijn ogen. Om het haar wat makkelijker te maken trek ik mijn broek uit. Alsof het een oud vod is gooi ik hem door de kamer. Vervolgens ga ik wat dichter tegen haar aanliggen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik lach even wanneer hij zijn broek weggooit, en ik breng mijn lichaam ook nog dichter tegen het zijne. Ik trek zijn boxer voorzichtig wat naar beneden, en leg mijn hand om zijn erectie. Ik druk mijn lippen op de zijne, zo liefdevol mogelijk, en begin hem langzaam af te trekken. Ik doe alles zo voorzichtig mogelijk, ik wil dat hij er even hard van geniet als ik net, en ik zoek een beetje uit wat hij wel en niet lekker vindt. Ondertussen streel ik zacht met mijn tong over zijn lippen.

Arion

Ze trekt mijn boxer naar beneden en haar ranke vingers sluiten zich om mijn stijve. Ze drukt haar lippen tegen de mijne aan waardoor ik nu degene ben die in haar mond kreunt. Ze gaat heel secuur te werk.
    Ik voel haar tong over mijn lippen gaan.
    "Iets harder," fluister ik nog voor ik haar passievol kus. Ik open mijn mond om haar tong binnen te laten. Ik hoop maar dat ze het niet verkeerd opvat en denkt dat ik het niet lekker vind. Ik probeer haar gewoon een beetje op weg te helpen omdat ik me net zelf ook onzeker voeelde. Het is een beetje zoeken momenteel.

Mary

"Iets harder."
    Ik verhoog het tempo wat, en verstevig mijn greep een beetje. Niet veel, maar ik wil het goed doen. Ik druk mijn bovenlichaam tegen het zijne en kus hem nog steeds passioneel. Ik zuig zacht op zijn onderlip en laat dan onze tongen weer verwikkelen in hun eigen liefdesspel. Met mijn duim wrijf ik af en toe zacht over zijn eikel, terwijl ik hem nog steeds aftrek. Weer verhoog ik het tempo wat.

Kyje

Irial gaat op zijn buik liggen met een hand onder zijn hoofd, hij tekent onzichtbare cirkeltjes op mijn borstkas.
    "Soms ben je dat," Hij kijkt me met een stoute blik aan. "Als je het over daarnet had, dan moet ik je helaas tegenspreken." Hij druk zijn lippen heel licht op de mijne. "Niet dat je mij hoort klagen," fluistert hij tegen mijn lippen aan.
    Ik grinnik zacht.
    "Ik heb zo mijn momenten." Fluister ik en leg een hand op zijn wang en kijk hem gelukkig aan.
    Dan gooi ik hem met al mijn kracht om en ga met mijn hoofd op zijn borstka liggen.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

Slaperig hoor ik wat gestommel in de kamer boven me. Het zal oma wel zijn. Met mijn hand zoek ik over het matras naar die van Charlotte maar het enige wat ik voel is een koud en hard matras. Slaapdronken ga ik rechtop zitten maar dat is al snel over als ik erachter kom dat ze er echt niet is. Geschrokken klim ik uit bed. Zou ze echt weg zijn? Zou ze zich schuldig voelen? Over me is het stil geworden. Mijn oma slaapt. Een beetje in paniek loop ik richting de woonkamer. Mijn ongerustheid is meteen over. Ze ligt opgetrokken op de bank. Vertedered kijk ik naar haar en loop naar de bank. Voorzichtig til ik haar op en loop met haar naar de slaapkamer waar ik haar zachtjes op het matras leg. Ik druk mijn lippen heel even op haar voorhoofd en leg dan de deken over haar heen.
    "Weltrusten," fluister ik zachtjes terwijl ik naast haar ga liggen.

Donna

Ik voel zijn lippen op de mijne. Teder zoen ik hem terug. Hij trekt zijn doorweekte shirt uit en duwt me tegen de douchewand. Ik giechel zachtjes en sla mijn armen weer om zijn hals. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip terwijl ik met één hand over zijn ruggegraat ga.

Jeremy

Ik moet lachen wanneer ze giechelt. Ik voel haar aanrakingen op mijn rug en ril even. Iets ruwer kus ik haar, en druk mijn lichaam tegen het hare. Ik fluister zacht haar naam, en kijk haar aan. Mijn kleren en haren zijn helemaal doorweekt van het warme douchewater.

Arion

Mary lijkt precies te snappen wat ik bedoel, wat ik wil. Alsof ze mijn gedachten kan lezen. Ze kust me vurig en gaat onverstoord verder. Ik kreun en merk dat dit veel opwindender is dan dat ik het zelf doe. Dat betekent dus ook dat het minder lang zal duren voor ik mijn hoogtepunt bereik. Ik laat een hand in Mary's bh glijden en masseer zachtjes haar borst. Zo zacht.
    Ik voel mijn climax naderen.
    "Mary," waarschuw ik haar kreunend. Het gaat zo meteen nogal plakkerig worden.

Irial

Hij grinnikt even. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd.
    "Ik heb zo mijn momenten," zegt hij fluisterend. Zijn vingertoppen strelen mijn wang en zijn ogen weerspiegelen mijn emoties. Plots duwt hij me omver en komt met zijn hoofd op mijn borstkas liggen. Ik grinnik even en trek hem dichter tegen me aan. Ik staar naar het plafond terwijl ik over zijn haren aan.
    "Ik meende het wel, wat ik net zei over die piercing. Wat denk jij?" zeg ik zachtjes. Ik wil best wel een keer weten hoe het voelt, zoenen met zo'n ijzeren ding in je mond. En naar de rest ben ik natuurlijk ook curieus.

Charlotte

Boven me verschijnt een blauwe lucht met spierwitte, donzige wolken. Zwaartekracht heeft geen grip meer op me en ik zie de wolken steeds dichter komen. Ik probeer ze aan te raken maar mijn hand gaat er gewoon door heen. Dus zo voelen wolken aan. Om een reden voel ik me heel zelfzeker. Ik weet gewoon dat ik niet kan vallen, alsof iemand me ondersteunt. Het is welletjes geweest, dat weten we ook weer. Ik besluit weer naar beneden te gaan en kom zachtjes in het lentegroene gras op mijn rug terecht.
    "Welterusten," dringt er van ver een stem in mijn droomwereld door. Er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht.

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 12:47 ]