• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?

Rollen

Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt

Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane

RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!

Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.

Rooster:

Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

Za - vrij
    Zo - vrij

Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:57 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ariël

Ik loop de meisjeszaal uit en loop gewoon een kant op. Serieus, is er hier wel iemand ? Ik loop steeds verder en haal af en toe een hand door mijn felrode haren waar ik trots op ben. Nouja trots kan je het nu niet echt noemand, ik ben er meer blij mee. Ik zie een ruimte waar een piano staat en die uitkijkt op de tuin. Ik ga achter de piano zitten. Er stond een ruit open, maar daar let ik niet op. Mijn vingers glijden over de toetsen terwijl ik voor me uit kijk.

Odessa

"Ja, dat wel, maar of het nou altijd zo leuk is?" grinnik hij.
    Ik snap dat het niet altijd even leuk is. Mensen zullen het nooit zo op prijs stellen. Ik wil mijn hand door mijn haren halen als ik bedenk dat mijn hoofddoek nog om is. Een beetje afwezig begin ik er weer aan te friemelen.

Liam

"Ik voel me nu net een dwerg," grinnik ze als ze haar schoenen uit heeft.
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Wel een grote dwerg hoor," lach ik. "Za lang ben ik nou ook weer niet."
    Met mijn 1.80 m was ik altijd de kleinste van het team. Zowel een nadeel maar ook een groot voordeel.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ariël

Ik kijk om me heen om zeker te zijn dat hier niemand is. Vlug doe ik het raam toe zodat de mensen in de tuin mij ook niet konden horen. Ik ga weer achter de piano zitten en begon te spelen. Tell me that You love me is het liedje. Ik haal diep adem en begin te zingen.

Nathan Connor
    Naar het plafond staren begon me ook al te vervelen. Ik stond op en liep de kamer uit. Ik liep de trap af, een aantal deuren door, naar buiten. Ik kwam in een mooie grote tuin terecht, waar schijnbaar al wat mensen zaten. Ik ging een beetje op afstand staan en staarde naar de helder blauwe hemel.

26 - 02 - '16

Ariël

Ik doe het raam weer open en kruip erdoor, zo naar buiten. Ik kijk de tuin en haal een hand door mijn vuurrode haren. Ik zie een jongen en besluit er naar toe te lopen. Iets wat ik anders nooit zou doen. "Uhm, hey, ik ben Ariël" zeg ik.

[Nathan dus]

[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 9:57 ]

Nathan Connor
    "Uhm, hey, ik ben Ariël" hoorde ik iemand naast me zeggen. Ik keek naast me. Een meisje met vuurrode haren keek me aan. Ik glimlachte. "Ik ben Nathan"

26 - 02 - '16

Liam

Vanaf een afstandje zag ik een jongen en een meisje staan. Even hef ik mijn hand op niet wetende of ik hem wel of niet ken. Op een slenterend tempo loopt ik op hem af.
    "Hi, Liam," stel ik mezelf voor.

[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 9:59 ]

Nathan Connor
    Er liep nog iemand naar mij toe. Ik begon me zelfs een beetje ongemakkelijk te voelen door de aandacht die ik kreeg. "Hi, Liam" zei de jongen die op mij af liep. "Nathan" zei ik. Ik keek beide mensen een beetje aan, niet wetend wat ik moest zeggen.

26 - 02 - '16

Ariël

"Ariël" zeg ik dan tegen de andere jongen die Liam heet. Ik kijk een beetje verlegen naar de grond. Dan kijk ik weer op. "Wat is jullie talent ?".

Liam

"Nathan," zegt de jongen wat ongemakkelijk.
    Ik lach naar hem en kijk naar het roodharige meisje.
    "Ariël," stelt ze zich voor. "En wat is jullie talent?"
    "Handbal," lach ik terwijl ik de bal stevig onder mijn arm klem.

[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 10:03 ]

Nathan
    "Wat is jullie talent?" vroeg Ariël. Ik staarde een beetje naar de grond. Er viel een ongemakkelijk stilte. "Piano" zei ik zacht. Even keek ik Ariël en Liam aan. Ik besloot maar niet te zeggen dat ik een beetje kon zingen. Straks wilden ze dat ik zou gaan zingen en zou ik misschien homo worden genoemd vanwege mijn hoge zangstem. Ik slaakte een bijna onhoorbaar zuchtje en bleef maar naar de grond staren.

26 - 02 - '16

Ariël

"Handbal" zegt Liam. Ik knik. Ik voel me echt klein nu. "Piano" hoor ik Nathan zeggen. "De mijne is ook Piano" zeg ik dan, "En zingen".

[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 10:07 ]

Liam

Ik lach als beide beginnen over piano.
    "Leuk," lach ik terwijl ik met de bal stuiter. Geen moment kan ik stil zitten of staan als ik dat ding bij me heb. Het is een tic, een heel irritante. Er valt weer een stilte.

Nathan Connor
    "Leuk" lachte Liam. Ik probeerde ook te glimlachen, maar ik voelde me hartstikke ongemakkelijk. Even viel er weer een stilte. "En eh.. Waar komen jullie vandaan?" vroeg ik.

26 - 02 - '16

-

[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 10:13 ]