• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?


    Rollen

    Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt


    Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane


    RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!


    Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.


    Rooster:

    Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

    Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

    Za - vrij
    Zo - vrij


    Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Liam

    "Dat valt wel mee hoor, vooral vergeleken met het accent van mijn moeder. Verschrikkelijk is dat."
    Ik schiet in de lach.
    "Dank je," grinnik ik. "Waar kom jij trouwens vandaan?"
    Ik haal mijn hand weer door mijn bruine haren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicole
    Liam schiet in de lach. 'Dank je,' grinnikt hij, 'waar kom jij trouwens vandaan?' vraagt hij dan. 'Nou, mijn moeder is Egyptisch en mijn vader is Braziliaans maar ik woon al bijna mijn hele leven in Ijsland,' zeg ik tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeffrey James Smith.

    Met een glimlach kom ik het terrein opgelopen met mijn twee koffers in mijn hand. Ik kijk nog even naar het gebouw en loop dan naar binnen. Ik zie al een paar mensen lopen, maar loop zelf door naar de balie. "Jeffrey Smith meld zich" Zeg ik en kijk naar de vrouw die achter de balie zit. "Daar kun je je koffers opbergen in de jongenszaal" Zegt ze, waarna ze naar een deur wijst. "Bedankt" Zeg ik en loop naar de deur. Eenmaal bij de deur aangekomen, leg ik mijn hand op het handvat en open ik de deur.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "Nou, mijn moeder is Egyptisch en mijn vader is Braziliaans maar ik woon al bijna mijn hele leven in Ijsland," verteld ze.
    "Ijsland," herhaal ik en ik knik goedkeurend. "Maar je bent niet getint, hoe kan dat?" vraag ik lachend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Odessa

    Ik ga op een bankje zitten en sla mijn benen over elkaar heen. Uit mijn tas haal ik mijn IPhone. Op de achtergrond staat mijn moeder met mijn kleine broertje bij ons huis. We hebben op Griekenland echt een Idylisch huisje, zo'n witte met blauwe kozijnen. Ik zoek een spelletje en begin doelloos wat te spelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicole
    'Ijsland,' herhaalt hij, 'Maar je bent niet getint, hoe kan dat?' vraagt hij lachend. Ik haal mijn schouders op, 'geen idee, ben nooit goed in biologie geweest,' grinnik ik, 'maar mijn ouders zijn ook niet heel erg getint en op Ijsland schijnt de zon nou ook niet bepaald erg fel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Geen idee, ben nooit goed in biologie geweest,' grinnikt Nicole. "Maar mijn ouders zijn ook niet heel erg getint en op Ijsland schijnt de zon nou ook niet bepaald erg fel.'
    Ik schiet in de lach.
    "Dat kan ook, ja," lach ik en ik leun weer tegen de muur. "Mag ik nog binnenkomen of niet?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeffrey James Smith.

    Ik leg mijn koffers onder een van de bedden en besluit dan om ze later maar uit te pakken en om nu maar even rond te gaan kijken. Ik loop de zaal weer uit en begin te lopen door een gang. Als ik de gang eenmaal uit ben gelopen, zie ik een meisje [Odessa] op een bankje zitten. Ze tikt wat op haar Iphone. Ja, vanaf hier kan ik zien dat het een Iphone is en waarschijnlijk heeft ze niet door dat ik hier sta. Ik loop naar haar toe en kijk haar even aan. "Mag ik naast je komen zitten?" Vraag ik dan met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:18 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nicole
    'Dat kan ook, ja,' lacht hij, 'mag ik nog binnenkomen of niet?' Ik doe net alsof ik daar heel diep over na moet denken terwijl ik Liam stiekem even bekijk. Hij ziet er erg goed uit. En ook echt heel anders dan de jongens in Ijsland. 'Hmm, vooruit dan maar,' zeg ik dan waarna ik gebaar dat hij binnen mag komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Odessa

    "Mag ik naast je komen zitten?" hoor ik naast me.
    Geschrokken kijk ik in de ogen van een jongen. Zo snel als ik kan doe ik mijn hoofddoek weer op mijn haren en stop ik mijn mobiel weg.
    "Tuurlijk," lach ik liefjes. "Ik ben Odessa Theodoridou," stel ik mezelf voor.

    Liam

    "Hmmm, vooruit dan maar," zegt Nicole en ze maakt een binnenkom gebaar.
    Dankbaar lach ik naar haar en ik loop de slaapzaal binnen. Er zijn nog wat meiden maar die kijken niet op of om.
    "Vertel eens wat over jezelf," lach ik terwijl ik mezelf op bed laat ploffen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicole
    'Vertel eens wat over jezelf,' zegt Liam terwijl hij op een bed gaat zitten. Ik ga naast hem zitten en denk even na, 'Ehm, ik heb een hondje. Zijn naam is, lach niet, Toto. Ik hou van zonvakanties maar dan niet alleen om op het strand te liggen maar ook om dingen te gaan doen. En naast schaatsen tekenen ik af en toe. Nu mag jij,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeffrey James Smith.

    Geschrokken kijkt ze in mijn ogen en snel verstopt ze haar haren in haar hoofddoek. "Tuurlijk," Lacht ze liefjes, als ze ook haar mobiel heeft weggelegd. "Ik ben Odessa Theodoridou," Stelt ze zichzelf voor. "Jeffrey," Zeg ik, als ik ben gaan zitten. "Jeffrey Smith" Vervolg ik en kijk haar glimlachend aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "Ehm, ik heb een hondje. Zijn naam is, lach niet, Toto. Ik hou van zonvakanties maar dan niet alleen om op het strand te liggen maar ook om dingen te gaan doen. En naast schaatsen tekenen ik af en toe. Nu mag jij," verteld ze.
    "Nou, ik kom uit Zweden, Stockholm. Ik woon daar met mijn vader en moeder en ons paard. Ik speel sinds mijn vierde handbal en ik heb eigenlijk nooit meer iets anders gedaan. Veel valt er niet te vertellen," lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Odessa

    "Jeffrey, Jeffrey Smith," vervolgt hij glimlachend.
    Ik knik goedkeurend.
    "Leuk je te ontmoeten," lach ik. "Waarom ben je hier?" vraag ik zo vriendelijk mogelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicole
    'Nou, ik kom uit Zweden, Stockholm. Ik woon daar met mijn vader en moeder en ons paard. Ik speel sinds mijn vierde handbal en ik heb eigenlijk nooit meer iets anders gedaan. Veel valt er niet te vertellen,' lacht hij. 'Er is vast wel iets,' zeg ik, 'anders gewoon lievelingskleur, eten, film, muziek et cetera,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered