• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?

Rollen

Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt

Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane

RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!

Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.

Rooster:

Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

Za - vrij
    Zo - vrij

Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:57 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Odessa

"Daar heb je wel een punt" zegt hij. "Ehm, vind je het erg dat ik net een glimp van je haar heb opgevangen?"
    Ik sla mijn ogen neer.
    "Een beetje," zeg ik zachtjes. "Ik was roekeloos en dat werd afgestraft maar we kunnen er nu niets meer aan veranderen."
    Ik kijk hem aan met een klein lachje. "Ik heb er zelf voor gekozen en moet me er gewoon aan houden."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeffrey James Smith.

"Een beetje," Zegt ze zachtjes, "Ik was roekeloos en dat werd afgestraft, maar we kunnen er nu niets meer aan veranderen." Ze kijkt me met ene klein lachje aan. "Ik heb er zelf voor gekozen en moet me er gewoon aan houden." Vervolgt ze. Een kleine stilte valt, maar dan wil ik eigenlijk wel weten waar zij vandaan komt. "Waar kom jij eigenlijk vandaan?" Vraag ik dan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Liam

We lopen richting de tuin. Overal zijn bloemen en bomen. Hier kan ik echt van genieten.
    "Zitter er ook vrienden van je op handbal?" vraagt ze.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ze zitten er wel maar op een normaal niveau. Ik speel al jaren professioneel en daar heb je niet echt vrienden. Zweden is een handballand dus er zijn wel aardige mensen maar ja, je zal het wel kennen. Hoe dichter bij de top, hoe meer mensen je zullen 'haten'," lach ik.

Odessa

"Waar kom jij eigenlijk vandaan?" vraagt hij na een korte stilte.
    "Uit Griekenland," lach ik. "Maar mijn vader kwam uit India. Voor zijn bedrijf hebben we letterlijk overal ter wereld gewoond vandaar ook alle talen," lach ik. "Het is heerlijk om steeds in een nieuw land op nieuw te beginnen zonder dat iemand je kent. Ze hebben nog geen oordelen over je en dat helpt enorm."

Nicole
    'Ze zitten er wel maar op een normaal niveau. Ik speel al jaren professioneel en daar heb je niet echt vrienden. Zweden is een handballand dus er zijn wel aardige mensen maar ja, je zal het wel kennen. Hoe dichter bij de top, hoe meer mensen je zullen "haten",' lacht Liam. Ik knik, 'Ja, ik snap wat je bedoelt. Echt serieus, sommige streken die een paar meisjes uithalen voor wedstrijden zijn echt niet normaal,' zeg ik dan, 'maar genoeg daarover, laten we gaan genieten van het mooie weer in de tuin,' vervolg ik terwijl ik de deuren die naar de tuin leiden open doe.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Jeffrey James Smith.

"Uit Griekenland," lacht ze. "Maar mijn vader kwam uit India. Voor zijn bedrijf hebben we letterlijk overal ter wereld gewoond vandaar ook alle talen," lach ik. "Het is heerlijk om steeds in een nieuw land op nieuw te beginnen zonder dat iemand je kent. Ze hebben nog geen oordelen over je en dat helpt enorm." - "Zo, ehm, beetje stomme vraag, maar is dat niet duur? ik bedoel, verhuizen kost best wel wat geld en als je dan ook nog eens naar een ander land gaat" Vraag ik.

[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 21:59 ]

Liam

"Ja, ik snap wat je bedoelt. Echt serieus, sommige streken die een paar meisjes uithalen voor wedstrijden zijn echt niet normaal. genoeg daarover, laten we gaan genieten van het mooie weer in de tuin," zegt ze als ze de deur naar de tuin open houdt. Lachend loop ik naar binnen. Het is werkelijk prachtig. Overal zijn blauwe, witte, roze en rode bloementjes. De bomen zijn mooi groen gekleurd. Ik slof over het bruin gekleurde grind. Het is in één woord prachtig.

Odessa

"Zo, ehm, beetje stomme vraag, maar is dat niet duur? ik bedoel, verhuizen kost best wel wat geld en als je dan ook nog eens naar een ander land gaat." vraagt Jeffrey.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Mijn ouders zijn niet arm, nee. Ik zou het eigenlijk niet weten. We huurde huizen en veel werd vergoed," leg ik hem uit. Over de financien heb ik me nog nooit zorgen hoeven maken. Daar zijn ouders voor, die belasten een kind er niet mee.

Jeffrey James Smith.

"Mijn ouders zijn niet arm, nee. Ik zou het eigenlijk niet weten. We huurde huizen en veel werd vergoed," Legt ze uit. "Ach, maakt niet uit. Ik had het niet moeten vragen. Ik ben nogal een beetje direct..." Zeg ik zachtjes en kijk even naar de grond.

[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 21:59 ]

Nicole
    'Damn,' mompel ik als ik de tuin zie. 'Het lijkt wel een tuin uit een of andere sprookje,' zeg ik Liam terwijl ik rondkijk. Het grint loopt niet echt heel gemakkelijk en soms moet ik Liam ineens bij zijn arm pakken om niet om te vallen.

Odessa

"Ach, maakt niet uit. Ik had het niet moeten vragen. Ik ben nogal een beetje direct," zegt hij zachtjes.
    Ik schiet in de lach.
    "Dat had ik al gemerkt ja," bevestig ik hem. "Maar dat maakt niet uit. Lekker duidelijk toch?"

Liam

"Het lijkt wel een tuin uit een of ander sprookje," zegt ze. Soms pakt ze me bij mijn arm om niet om te vallen.
    "Kan je ze niet beter uit doen?" vraag ik lachend. "Dit schiet namelijk niet heel erg op."

[Omg, lol, ik schrijf de hele tijd een achternaam van andere RPG x'D]

Nicole
    'Kan je ze niet beter uit doen? Dit schiet namelijk niet heel erg op,' lacht Liam. Ik kijk even naar mijn schoenen en knik. 'Je hebt denk ik gelijk,' zeg ik terwijl ik mijn hakken uit doe. Als ik ze uit heb en weer rechtop ga staan moet ik een stukje op kijken om Liam aan te kijken. 'Ik voel me nu net een dwerg,' grinnik ik.

Jeffrey James Smith.

"Dat had ik al gemerkt ja," Bevestigt ze me, als ze uitgelachen is, "MAar dat maakt niet uit. Lekker duidelijk toch?". "Ja, dat wel, maar of het nou altijd zo leuk is?" Zeg ik nu ook grinnikend. Het is niet altijd even leuk, want niet alle mensen stellen het op prijs.

[Kan Ariël ergens heengaan ofzo ? Wat heb ik gemist btw ?]

Nathan Connor
    Mijn angry birds spelletje begon me te vervelen. Ik zette mijn mobiel op stil en stopte hem weer in mijn broekzak. Ik staarde nog even naar het plafond en merkte dat ik best wel veel zin had in eten. Ik graaide in mijn, inmiddels bijna lege, koffer en vond er wat koekjes. Snel werkte ik ze naar binnen en keek om me heen. Ik verveelde me werkelijk kapot. Wat kon ik nu doen?

[Kga zo slapen]

26 - 02 - '16