• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?


    Rollen

    Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt


    Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane


    RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!


    Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.


    Rooster:

    Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

    Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

    Za - vrij
    Zo - vrij


    Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik moet weg, ik kom terug rond 23u denk ik,]

    Nicole
    'Alexis,' zegt het getinte meisje. Een ander meisje met rood haar stelt zichzelf voor als Ariël. Die naam past goed bij haar door haar rode haren. Ik haal even een pluisje van mijn broek waarna ik de andere meisjes weer aan kijk. 'Dus waarom zijn jullie hier?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Odessa

    'En ben jij marokaans?'
    Lachend schud ik mijn hoofd. Deze vraag komt elke dag voorbij.
    "Grieks," beantwoord ik haar vraag. "Maar ik heb weg een aantal maanden in Marokko gewoond. Ik heb over de hele wereld gewoond daarom ben ik hier ook. Voor mijn talenkennis."
    Een beetje opscheppen kan toch geen kwaad?

    Liam

    Ik hoor allerlei uiteenlopende dingen voorbij komen.
    "Jij dan?" vraagt een jongen genaamd Cameron.
    "Handbal," zeg ik. Ik kan er niets aan doen maar altijd als ik het woord 'handbal' zeg verschijnt er een lach op mijn gezicht. "Ik leef ervoor," lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga eten. Over een half uurtje zal ik er wel weer zijn.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alexis

    'Rappen, ik snap het echt niet' begin ik. 'Ik treed op in clubs, en rapte zelfs een keer met Nicki Minaj op haar concert' zucht ik.


    El Diablo.

    Tyler

    Ik begin te lachen, 'ik faal zo hard bij handbal, ik kan het gewoon echt niet' grijns ik.


    El Diablo.

    Nicole
    'Rappen, ik snap het echt niet. Ik treed op in clubs, en rapte zelfs een keer met Nicki Minaj op haar concert,' zucht Alexis. 'Hmm,' antwoord ik, 'het kan toch altijd verbeterd worden?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis

    'Misschien, maar ik denk het niet' zeg ik. 'Zoek anders een keer het nummer 'Right tru me' op van Nicki, daar heb ik een solo' grinnik ik. Kon het niet laten om op te scheppen..


    El Diablo.

    Meghan
    Ze was laat - erg laat zelfs. Een wanhopig gevoel nestelde zich in haar maag. Wat als niemand haar zou mogen? Nonsens, daar had ze nooit problemen mee gehad. Bedachtzaam streek ze langs de hals van haar electrische gitaar.
    Toen de chaffeur opperde dat ze er waren, stapte ze uit om zo voor het huis met haar koffers vol gitaars, en kleding te blijven staan. Verleren wierp ze een blik om zich heen. Kon niemand haar helpen dragen?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nicole
    'Misschien, maar ik denk het niet. Zoek anders een keer het nummer 'Right tru me' op van Nicki, daar heb ik een solo,' grinnikt Alexis. 'Hmm, ik zal het proberen te onthouden,' zeg ik tegen haar waarna ik even op mijn Blackberry kijk. Lieverd, hoe was je vlucht? Ben je veilig aangekomen? We missen je nu al. Liefs mam en pap. 'Ja, vast,' mompel ik waarna ik een bericht terug stuur, Ja, ben veilig aangekomen. is mijn korte antwoord.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron
    Ik grinnik even als Liam een glimlach op zijn gezicht krijgt als hij handbal zegt. Daarna kijk ik even naar de jongen die zei dat hij hier is voor rappen, Tyler volgens mij. 'Kan je eens een stukje rappen?' vraag ik aan hem. Aangezien hij net had gezegd dat hij in het voorprogramma van Usher had gestaan verwacht ik best veel van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Tuurlijk' grijnsde ik, 'iets van Drake?' vroeg ik toen.


    El Diablo.

    Cameron
    'Tuurlijk,' grijnst Tyler, 'iets van Drake?' vraagt hij dan. Ik haal mijn schouders op, 'doe maar gewoon waar je het beste in bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Odessa

    Ik volg het gesprek met een half oor. Ergens irriteer ik me aan Alexis. Een beetje opscheppen is niet erg, leuk zelfs maar wat zij doet. Ik richt me op Nicole.
    "Waarvoor ben jij hier dan?" vraag ik aan haar terwijl ik aan mijn hoofddoek friemel. Erg gehecht ben ik er niet aan maar ik heb voor het geloof gekozen en dit hoort er zeker bij.

    Liam

    Ik besluit niet bij de jongens te blijven. Zij kende me toch al. Met de handbal onder mijn arm loop ik de slaapzaal uit. Met een glimlach op mijn gezicht volg ik de borden met de meisjesslaapzaal. Zachtjes klop ik op de deur.
    "Is het verboden voor jongens hier?" vraag ik lachend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicole
    'Waarvoor ben jij hier dan?' vraagt Odessa terwijl ze aan haar hoofddoek friemelt. 'Kunstschaatsen,' zeg ik met een kleine lachje. Ik kijk op als iemand op de deur hoor kloppen. 'Ben zo terug,' zeg ik tegen Odessa waarna ik naar de deur loop. 'Hee,' zeg ik glimlachend tegen de jongen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 18:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered