• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?

Rollen

Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt

Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane

RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!

Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.

Rooster:

Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

Za - vrij
    Zo - vrij

Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:57 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Alexis

'Hey' zeg ik en schud even haar hand. 'Je mag me ook bij mijn achternaam noemen hoor, Lopez. Zo wordt ik altijd genoemd' grinnik ik.

El Diablo.

Cameron
    Als de taxichauffeur de koffers uit de taxi wil halen hou ik hem tegen. 'Dat doe ik zelf wel,' zeg ik vriendelijk tegen hem waarna ik hem geld in zijn handen druk, 'en hou het wisselgeld maar'. Ik doe de achterbak open en haal mijn koffers eruit. Dan zwaai ik nog even naar de chauffeur en loop ik het gebouw in. Na even puzzelen heb ik uitgevonden waar het jongens slaapgedeelte is. Ik loop de zaal binnen en kijk even naar de andere jongens, 'Hey,' begroet ik ze vrolijk waarna ik mijn koffers op een bed gooi.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Tyler

'Whassup' geef ik als antwoord op de jongen die net binnen kwam.

El Diablo.

Ariël

Ik neem even adem en loop dan naar de 2 meisjes. "Hey" zeg ik dan, zo luid mogelijk.

[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 17:54 ]

Odessa

'Je mag me ook bij mijn achternaam noemen hoor, Lopez. Zo wordt ik altijd genoemd," grinnikt het meisje.
    Ik lach terug. Lopez, iets Spaans ofzo.
    "Waar kom je vandaan, als ik vragen mag?" vraag ik beleefd terwijl ik mijn tas begin uit te pakken.
    "Hey," hoor ik naast me. Ik draai me naar een roodharig meisje.
    "Odessa," stel ik me beleefd voor.

[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 17:55 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Andrew

"Hallo" zeg ik weer tegen een andere jongen. Ik ga zitten op mijn bed terwijl ik tegen de muur leun.

Alexis

'Hee´ zeg ik tegen het meisje met het rode haar. Dan richt ik me weer op Odessa. ´Ik ben Latijns-Amerikaans, ook wel latina genoemd' grinnik ik. 'En ben jij marokaans?' vraag ik dan.

El Diablo.

Liam

Veel spullen heb ik niet bij me dus ik ben zo klaar met uitpakken. Lachend laat ik me op het bed ploffen terwijl ik met de bal ernaast dribbel.
    "Waarom zijn jullie eigenlijk hier?" vraag ik in het algemeen.

Ariël

Odessa. Ah Grieks. Ik heb nog Latijn gedaan met Grieks erbij, niks speciaals. "Ik ben Ariël". Als ze nu lachen met mijn naam omdat ik ook roodharig ben, dan ben ik hier zeker weg.

Andrew

"Acrobatische Gymnastiek" antwoord ik op de jongen. Liam was het denk ik.

Nicole
    Ik zucht even en loop dan naar drie andere meisjes. We zitten waarschijnlijk lang met elkaar opgescheept dan is het wel zo handig dat ik hun naam weet. 'Hee,' begroet ik glimlachend, 'ik ben Nicole,'

Tyler

'Zodat ik beter word in rappen blijkbaar' zucht ik. 'Bullshit als je het mij vraagt, ik mocht al optreden in clubs, en stond een keer in het voorprogamma van Usher'.

El Diablo.

Alexis

'Alexis' geef ik als antwoord.

El Diablo.

Ariël

"Ariël" zeg ik tegen het meisje dat blijkbaar Nicole heet.

Cameron
    Een van de jongens vraagt waarom we hier zijn. 'Acrobatische Gymnastiek,' antwoord een ander jongen daarop. 'Zodat ik beter word in rappen blijkbaar. Bullshit als je het mij vraagt, ik mocht al optreden in clubs, en stond een keer in het voorprogamma van Usher,' zucht een andere jongen dan. 'Ik ben hier voor tennis,' zeg ik dan, 'jij dan?'