• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya


    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella Valentine
    Ik griste mijn tas van de grond, en sloeg die om mijn schouder. 'Zangruimte dan maar,' zei ik, en liep naar de achterkant van de kamer. Ik duwde de deur open die achter één van de kledingrekken stond, waarna we weer op een andere gang stonden.
    Gelukkig geen leraren, die zouden niet blij zijn met mijn gebruik van de nooduitgang. Maar dit was ook een geval van nood, als mrs. Cruif ons had gezien hadden we de komende twee maanden naar een optreden kunnen fluiten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Amy Michelle Davids
    Ik liep enthousiast achter de 2 andere meisjes aan.
    De zangruimte, daar zou ik de komende tijd gaan doorbrengen. Zang was mijn lust en mijn leven. Ik kon er al mijn emotie instoppen en precies mijn gevoelens uiten wat ik vaak niet zo kon.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 16:39 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Santana

    Snel liep ik achter haar aan, en keek weer rond.


    El Diablo.

    Ik ga, tot vanavond denk ik x


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Byee


    El Diablo.

    [Waar kan ik beginnen ?]

    [Dat je de school in loopt?]

    Iral

    Aarzelend open ik de gigantische deur van de school. Van de Art Academy. Ik heb zo nog mijn twijfels. Is dit wel een goede school? Heb ik geen verkeerde keus gemaakt?
    Ik stap het gebouw binnen en sluit de deur weer. Dan loop ik verder de hal door. Mijn voetstappen weerklinken door de enorme ruimte.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Justin

    Ik duw de enorme deur open en stap naar binnen. Ik hoor voetstappen. Ik zet nog een paar stappen en laat de deur los waardoor die met een enorm lawaai dichtvalt. "Mijn schuld" zei ik snel. Ik kijk rond en besluit mijn gehoor te volgen. "Is hier iemand ?".

    Jason

    Hopeloos zoek ik naar de infobalie. Ik draai me om en zie een balie. "Sinds wanneer staat die daar ?" vraag ik. Ik stap ernaartoe en vraag om een plattegrond -die niet bestaat i think- en zoek de kamer waar mijn naam op staat. Ja die stond op de plattegrond. Of toch niet. Hey how.

    Iral

    Net als ik om de hoek wil gaan, hoor ik achter me de deur heel hard dichtslaan. Verstoord kijk ik om, en zie dat er een jongen binnenkomt. 'Mijn schuld,' zegt hij vlug. Dan kijkt hij om zich heen, maar ik val niet in zijn zicht. 'Is hier iemand?'
    Ik weifel, maar dan besluit ik om naar voren te stappen. 'Ja.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Justin

    Ik schrik op maar laat dat niet merken vanbuiten. "Thank God, wat een enorme school, ik ben Justin" zei ik terwijl ik naar hem toe stap.

    Iral

    'Thank God, wat een enorme school. Ik ben Justin.'
    'Iral,' stel ik mezelf kort voor. Ik kijk hem onzeker aan. Zal ik zijn hand schudden, of niet? Nee... dat doen alleen ouderen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Tyler Jay Lopez

    Zuchtend loop ik de school binnen, en doe mijn zonnebril af. Ik loop zelfverzekerd naar de balie waar ik de nodige spullen krijg. Ik ga de gang op en kijk naar 2 jongens. Dan steek ik een sigaret op.


    El Diablo.

    [Waar kan ik inspringen?]

    Justin

    "Iral, vraag, weet jij de balie zijn ?" vroeg ik. Ja ik ben een prater, altijd al geweest.

    Jason

    Een andere jongen komt naast me staan bij de balie en steekt een sigaret op. Oke dan, mag je wel roken binnen ? Ik haal mijn schouders op en kijk hem even aan. "Jason" zeg ik dan.