• Do you want to live your dream?

Art Academy

Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Ayden Samuel Evers:

Het nieuwe jaar was weer begonnen en ik was aan het zingen met dansen er bij. Ik coverde een liedje van Usher. Toen het was afgelopen veegde ik met een doek langs mijn voorhoofd en ging wat drinken, maar ik werd tegengehouden door geklap.

Ana Dallas Ria:

De jongen danste en zong tegelijk en hij was bijzonder goed. Hij zou zeker binnen een paar jaar helemaal 'in' zijn. Net zoals eerst Justin Bieber en nu One Direction. Hij stopte en ik kon het niet laten om te klappen. Hij draaide zich om en keek me verbaasd aan. "Wie ben je en wat doe je hier?", vroeg hij met een beetje een hoge stem voor een jongen die me rond de 18 leek. "Ik ben nieuw hier en..." Verder kwam ik niet. "Wel bedankt voor je geklap en tot ziens maar weer", zei hij een tikkeltje arrogant. Ik rolde met mijn ogen en stapte weg totdat ik terug geroepen werd. "Voor wat ben je hier en hoe oud ben je?" Ik trok mijn wenkbrauwen op en besloot om maar antwoord te geven. "Pas 16 geworden en ik speel viool en basgitaar en doe ballet. Jij?" "Ballet", zuchtte hij afkeurend, "Bah en 16 nog maar. Maar goed, ik ben bijna 20 en dans en zing", zei hij en glimlachte nep naar me.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:05 ]

Santana

'Mooie naam' glimlachte ik. Ik streek even een verloren plukje achter mijn oor, en keek hem aan.

El Diablo.

Justin

"Justin" zei ik waarna ik even mijn hand opstak. Ik verborg mijn verbaasde blik en stelde mijn vraag opnieuw. "Iral, weet jij toevallig de balie zijn ?" vroeg ik nu.

Jason

Ik duwde het pakje weg en schudde mijn hoofd. "Ik pas deze keer" zei ik. Ik draaide me om naar de vrouw en vroeg mijn kamersleutel. "Thanks" zei ik waarna ik op zoek ging naar mijn kamer. "Ohja, Jason moest iemand het nog willen weten" zei ik nog rap.

[Lacrima, ben jij soms Belgisch?]

Iral

'Mooie naam,' zegt ze met een oogverblindende glimlach.
    Ik tover een flauw glimlachje op mijn gezicht. 'Jij... jij ook,' stamel ik dan.
    'Iral, weet jij toevallig de balie zijn?' vraagt Justin weer zo raar. Ik denk dat hij bedoelt of ik weet waar de balie is. Ik schud mijn hoofd en kijk dan naar de grond.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:07 ]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Amy Michelle Davids
    Ik knikte, ''ik ook, welke opleidingen doe je?' vroeg ik haar.
    Ze leek me lief en zorgzaam, wel een beetje afwezig maar dat is vast omdat ze nieuw is.
    Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar hoe Santana met de jongens stond te praten, wauw wat was iedereen mooi hier..

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Santana
    'Thanks' glimlachte ik. 'Dus welke opleidingen ga jij volgen?' vroeg ik.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:09 ]

El Diablo.

Iral

'Thanks,' zegt ze met nog steeds die glimlach op haar gezicht. 'Dus welke opleidingen ga jij volgen?' wil ze dan van me weten.
    'Techniek,' antwoord ik vurig hopend dat ik niet de enige ben. Maar dat is waarschijnlijk wel zo, want veel mensen hier dragen een instrument.

[@Diapal, uhm ja, Vlaams om precies te zijn, waarom ?]

Justin

Oke, nu kijk ik dus echt raar naar hem. Ik spreek toch geen chinees ? Ik laat hem met rust als ik zie dat hij een meisje probeert aan te spreken. Ik loop het gebouw uit na iedereen gedag te zeggen en ga op zoek naar een danszaal. Ik kan alle stijlen, maar ik ga vandaag beginnen met Hip-Hop.

Chiya Amorina Hoshi
    'Zang, rap, muziek. Ik speel zelf gitaar en piano. Wat doe jij?' vroeg ik geïnteresseerd. Misschien werd Amy wel een vriendin. Maar dat dacht ik bij bijna iedereen die aardig was. Ik moest minder naïef zijn, ik geloofde ook al teveel in geesten en zo.

[Nou, weet jij toevallig de balie zijn is geen correcte Nederlandse zin, maar dan snap ik het. xD]

Amy Michelle Davids

Ik zie langzaam dat een jongen zich afzondert van de groep en weg wil lopen en ik besluit er naartoe te lopen nadat ik afscheid heb genoemen van Chiya en haar heb beloofd snel wat te gaan doen.
    'Hey, jou ken ik nog niet? Wie ben jij?' vraag ik hem en ik glimlach.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:14 ]

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Jason

"Weet iemand hier de muziekzaal zijn ?" vraag ik voor iedereen. Ik heb nood aan spelen, op 1 van de instrumenten, geen idee welke, ik zie daar wel.

[Persoontje van Amy, op wie doel je ? En Diapal, uhm, oke, raar want iedereen uit Vlaanderen gebruikt dat :S]

Santana

'Oké, ik doe zang en dans' zeg ik.

El Diablo.

[Hoe is de kamerindeling eigenlijk? En zijn er ook nog gewoon jongens die niet echt een hoofdrol spelen? Want mijn jongenspersonage gaat zo'n beetje met slechte jongens om en ja.]