• Do you want to live your dream?

Art Academy

Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Carmella Valentine
    Ik liep alle trappen af naar beneden, voelde mijn lange staart over mijn rug glijden. Bedenkelijk liet ik mijn goudbruine blik over de deuren gaan die beneden waren, om vervolgens de derde open te duwen.
    Een ruimte die zo groot was als een flinke huiskamer verscheen, maar omdat hij bijna volledig vol stond met rekken en kasten kleding leek het veel kleiner.

Santana

'Wow' zei ik weer, 'dit zijn echt veel kleren' zei ik verbaasd.

El Diablo.

Amy Michelle Davids

Ik keek naar de rekken die in de grote ruimte stonden en trok er een prachtige witte jurk uit. Hij was bewerkt met kleine diamantjes.
    'Wauw, dit is geweldig.' zei ik terwijl ik mijn ogen uitkeek en de stof van de jurk zacht aanraakte.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Carmella Valentine
    'Het is alleen dan wel weer jammer dat je drama moet volgen om dit ooit aan te mogen doen,' verzuchtte ik, en haalde het elastiek uit mijn haar. Ik schudde even met mijn hoofd, waarna het weer over mijn schouders viel.
    'Welke opleiding volg jij eigenlijk?' vroeg ik toen, en keek om naar Santana.

Santana

Ik pakte een rood jurkje met zwarte studs. 'Wow' zei ik zacht. 'Dit is prachtig'. 'Ik? Ik doe Dans en Zang' zei ik met een glimlach.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 16:07 ]

El Diablo.

Amy Michelle Davids

'Hmm, beetje jammer dat ik geen drama heb.' zei ik lachend. Het viel me op dat Carmella prachtige lange blonde haren had, zo waren die van mij ook voordat ik ze helemaal doodmaakte met verf en stijl/krul tangen.
    'Ik doe ook zang' zei ik zacht toen Santana vertelde welke opleidingen ze deed.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 16:09 ]

Santana

'Cool' zei ik enthousiast.

El Diablo.

Carmella Valentine
    'Ik doe ook dans,' grinnikte ik, en ging op één van de lagere kledingkasten zitten. Soepel sloeg ik mijn lange benen over elkaar.
    'En muziek,' voegde ik er daarna aan toe, terwijl ik mijn blik over de kleding heen liet glijden. Jammer genoeg hadden ze niet vaak nieuwe spullen, maar als ze er waren zag je dat meteen. Opeens viel mijn blik op een donkerblauwe jurk, waarna ik van de kast afsprong en erheen liep.

Santana

'Zou je denken dat je die jurken mag hebben als je nieuwe voor hier zou kopen?' mompelde ik.

El Diablo.

Carmella Valentine
    'Ik denk het niet, ze zijn nogal trots op hun verzameling.'
    Met een zucht liet ik de nachtblauwe stof weer los, en draaide me om. Toen ik stemmen hoorde, stond ik meteen stil. Ik bewoog mijn vingers wat onrustig, en schraapte zo zacht mogelijk mijn keel.
    'Dames, er is één klein probleempje: we mogen hier niet zijn en het hoofd van de Drama-afdeling staat op het punt binnen te komen. Verstop je,' siste ik hard genoeg voor ze om het te kunnen horen.

Santana

Snel verstopte ik me achter een paar rekken. En hield me zo stil mogelijk.

El Diablo.

Amy Michelle Davids

Ik snelde achter 1 van de rekken en kropte me op als een klein balletje, ik durfde niet te ademen.
    Niet meteen iets fout doen op de eerste dag Amy Michelle, niet nu..

Carmella Valentine
    Ik verdween achter één van de grote kledingkasten, toen ik de deur open hoorde gaan. De vrouw was blijkbaar aan de telefoon, en liep met grote passen de kamer binnen. Ik hoorde het geschuif van wat kledinghaken, geritsel van jurken en hoe haar hakken weer weg tikten, en de deur met een klap werd gesloten.
    Na een paar tellen kwam ik weer tevoorschijn. 'Hmm, ik wist niet dat zij rond deze tijd hier te vinden is. Normaal is ze nu altijd buiten aan het roken voor het komende halfuur,' zei ik bedenkelijk.

Amy Michelle Davids

Ik keek op en kwam moeilijk overeind terwijl ik steunde op een van de rekken. Toen ik weer op een open ruimte stond strekte ik mijn benen en schudde mijn haren even door elkaar om ze vervolgens weer goed te doen met mijn hand. Ik pakte mijn tas.
    'Volgende ruimte dan maar?'

Santana

Ik kwam ook achter de rekken vandaan, 'zullen we naar de volgende ruimte gaan?' zei ik.

El Diablo.