• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya


    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Santana

    'Kunnen jullie me misschien rondleiden, ik ben nieuw hier' vroeg ik een beetje verlegen. En snel keek ik weer naar mijn Vans.


    El Diablo.

    Amy Michelle Davids

    ''Amy Michelle Davids'' zei ik terwijl ik het meisje die ons gesprek een beetje verstoord had een beetje raar aan keek. Ik stak mijn hand uit en glimlachtte.
    ''Dus, kan je 2 meisjes tegelijk rondleiden?'' zei ik tegen Carmella.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Carmella Valentine
    'Natuurlijk,' zei ik.
    Ik zat nu een halfjaar op de Art Academy, maar ik kende alles al als mijn broekzak. Gewoon, in mijn zoektocht naar stille plekjes om te oefenen. Daar hield ik van; alleen zijn met mijn muziek, of met mijn dans.
    Maar ik vond dit ook geen probleem, het was wel weer eens iets anders.
    'Maar ik heb nog steeds geen antwoord; waar willen jullie als eerste heen?'


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Santana

    'Waar kan ik uit kiezen?' glimlachte ik.


    El Diablo.

    Amy Michelle Davids

    Ik keek naar Santana die me afwachtend aankeek.
    ''Zullen we dan maar eerst naar het theater gaan kijken?'' vroeg ik aan hun beide.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Santana

    'Is goed' zei ik, en pakte mijn Converse tas weer op.


    El Diablo.

    Carmella Valentine
    Ik streek het witte hemd even glad, en sloeg daarna af naar rechts.
    'Oké, komen jullie maar.' Onderweg naar het theater waren er soms wat leerlingen die me bedenkelijk aankeken, sommigen - meestal meisjes - die me al wat beter kenden en gewoon normaal gedag zeiden. Maar meestal waren het onbegrijpelijke blikken, mensen snapten me niet. Ze wilden niet verder kijken dan mijn achterdochtige houding en ijzige blik.
    Ik zuchtte, en duwde de dubbele deuren naar het theater open. Het was een enorme ruimte, met een podium en tribune waar de hele school in leek te passen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Santana

    'Wow' zei ik zacht toen we het theater in liepen. 'Dit is echt mooi' zei ik toen wat harder.


    El Diablo.

    Amy Michelle Davids
    Onderweg naar het theater keek ik wat twijfelend om me heen. De leerlingen die er al waren keken ons een beetje raar aan en ik vroeg me meteen af of het aan mij lag.
    Door mijn lagen make-up en hoge hakken was ik wat minder onzeker. Ik was altijd bang dat mensen raar over me dachten en voelde me snel onzeker over mezelf.
    Ik keek hoe Carmella de deuren openduwde en hoe de prachtige ruimte tevoorschijn kwam. Ik stapte voorzichtig naar binnen en keek om me heen.
    ''Wow.'' zei ik met open mond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Carmella Valentine
    Een flauw glimlachje speelde rond mijn lippen. 'Ja, dat was ook mijn eerste reactie.'
    Sterker nog: het was iedereens eerste reactie. De school was zo indrukwekkend dat zelfs de meest verwende kinderen even moesten slikken.
    Opeens verscheen er een figuur achter ons, wiens groene ogen bedenkelijk over ons heen gleden. Ik keek met een ruk om naar hem. Rachand Buckett, had een weddenschap met zijn vrienden dat hij me wel kon laten ontdooien.
    'Rot op, Buckett,' sneerde ik nog voor hij iets kon zeggen. Hij keek even twijfelend naar Amy en Santana, wierp nog een blik op mij en liep daarna weer weg. Nou ja, niet dat het lang zou duren voor hij weer op zou duiken..


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Santana

    Ik slik, ik kom uit een steenrijk gezin. En wordt al mijn hele leven verwend. En dat is juist het imago dat ik achter me wil laten. Ik wil niet bekend staan als daddy's girl.


    El Diablo.

    Amy Michelle Davids

    Ik glimlachtte.
    ''Het is echt prachtig.'' zei ik zacht. ''Wie was die jongen trouwens..'' vroeg ik twijfelend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Carmella Valentine
    Onwillekeurig wierp ik nog een geërgerde blik in de richting waar de jongen vandaan kwam. 'Buckett, een klootzak,' zei ik toen simpelweg.
    Ik tilde mijn rechterhand op, en legde die op mijn linkerschouder. Ookal voelde ik het niet, ik wist dat mijn vingertoppen één van de vliegende vogeltje aanraakten.
    Ik was vrij hier, mijn verleden deed er niet toe. Tenminste, dat probeerde ik mezelf wijs te maken.
    'Kostuumkamer? Die zit hiernaast.'


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Amy Michelle Davids

    Twijfelend knikte ik. Waarom deed ze zo kortaf over hem? Dat hij haar eerder lastig gevallen had was wel duidelijk maar ik vroeg me toch af wat er aan de hand was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Santana

    'Cool' zei ik, en stopte de aansteker die ik nog in mijn zak had in mijn tas.


    El Diablo.