• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Alyson

    Ik grijns, en met een sprong ben ik op het lage muurtje. Ik loop het schoolplein op, en geniet van de zon. Terwijl ik mijn hand door mijn donkerblonde lokken haal, denk ik na over wie ik dit jaar allemaal ga daten.

    [Weltrusten, ben er morgen rond 1 uur weer <3 ]


    El Diablo.

    [Ik ga ook slapen, ben pas rond half 5 weer online maar kan wel wat posten als ik in de les zit]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( ik ben er weer rond 2 uur


    kan iemand me vanmiddag een samenvatting geven (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okee nog even vraagje, hebben de mensen die bij elkaar in de klas zitten alleen maar met elkaar les?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hayley Celine Grey
    Ik zucht even als ik bedenk dat ik mijn wiskunde boeken nog moet pakken. Als ik nog even wat opgedroogde tranen heb weggeveegd loop ik de wc's uit. Terwijl ik naar mijn kluisje loop denk ik na over het begin van het schooljaar van vorig jaar. Ik had voor de Gleeclub en voor het cheerleaderteam auditie gedaan en was ook nog eens bij beide doorgekomen. Uiteindelijk had ik toch voor de Gleeclub gekozen omdat de mensen daar mij veel aardiger leken. Wat ook echt zo is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.
    Ik grijnsde wanneer Blanda kwam aanlopen, ze drukte een kusje op mijn wang. "Goede morgen." Glimlachte ze. "Je ziet er mooi uit, sunshine." Ik drukte haar tegen me aan en kuste op haar voorhoofd. Van Caleb kreeg ik de klassenlijst in mijn handen gedrukt. De namen; Blanda, Danny en Hayley vielen me meteen op. Jammer dat Alex er niet bij zat.

    [Omdat ik nu pas reageer hoef je hier niet op te reageren..]

    Hayley Celine Grey
    Ik slaak een diepe zucht als ik zie dat de groep 'populaire' mensen nog steeds bij de kluisjes staan. Ik glip tussen hun door en open snel mijn kluisje. Alleen ben ik net zo dom geweest om de boeken op de bovenste plank te leggen waardoor ik nu op mijn tenen moet staan om er bij te kunnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik loop terug naar de kluisjes, en zie nu ook Hayley staan. Ik ga naast een van de cheerleaders staan, en kijk dan Hayley aan met een gemene grijns. 'Weet je zeker dat je uitgejankt ben?' vraag ik kil.


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    Ik zucht even als ik Alyson hoor maar ik reageer er niet op. Ik ga rustig door met mijn boeken pakken en ik maak mijn kluis een beetje netjes.

    [Ik reageer beetje sloom want heb zo les. Als ik ineens offline ben komt het omdat mijn gym les dan is begonnen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik hoor dat ze niet reageert, dus ik pak haar kraag en draai haar om. Ik til haar op bij de kraag en druk haar tegen de kluisjes. Ja, ik ben echt sterk voor een cheerleader. 'Ik vroeg je wat.' siste ik.

    [Is goed]


    El Diablo.

    Hayley
    Ik schrik als Alyson mij ineens bij mijn kraag pakt en me tegen de kluisjes duwt. 'Ik vroeg je wat,' sist ze. 'En ik geef geen antwoord,' zeg ik terwijl ik haar handen van mijn kraag trek en weer rustig verder ga met het netjes maken van mijn kluis.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    'Godverdomme, trut.' mompel ik. 'Maar als je toch zo graag in je kluisje bent.' sis ik gemeen. Ik duw haar hardhandig in haar kluisje (Het zijn van die mega kluisjes), terwijl ik de sleutel uit haar handen trek. 'Mag je er ook blijven.' zeg ik gemeen, en doe dan het kluisje op slot.


    El Diablo.

    [Hayley is toch klein en tenger dus die past er makkelijk in a.]
    Hayley
    Ik schrik als Alyson mij in eens mijn kluisje in duwt en de deur op slot doet. Kutwijf. Ik bonk met mijn vuisten op de deur. 'Verdomme, Alyson! Laat me eruit!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    'Eerst vertellen wat ik wil weten loser!' schreeuw ik terug. Ik begin met het buigen van sleutels. Ik verveel me dood.


    El Diablo.

    Hayley
    Ik zucht even, 'ja ik ben uitgejankt. Laat je mij er nu uit?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered