• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Alyson

    'Zullen we anders even laten voelen hoe zij behandeld hier gaat worden.' vraag ik sluw aan Ivy. Ik mocht dat kind nu al niet, en je kon gewoon zien dat ze nieuw was.


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    'Hi, mijn haar is echt een ramp,' zegt Noa. Ik lach eventjes. 'Jouw rode haar is alsnog beter dan mijn saaie donkerbruine haar hoor,' grinnik ik. Ik werp even een blik op de 'populaire' kinderen en zucht even. Hopelijk zou dit jaar beter worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valerie Megan Star

    Ik stapte de bus binnen en zocht een plekje waar ik kon zitten.
    Ik zag iemand (Pandora) alleen zitten en liep naar haar toe. Ze zat met haar oordopjes in en tikte haar aan. "Mag ik hier komen zitten?" en wees naar de plek naast haar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ivy Florance Devlin
    'Zullen we anders even laten voelen hoe zij behandeld hier gaat worden?' vraagt Alyson op een sluwe toon. Ik knik even en voordat ik naar het nieuwe meisje loop knipoog ik nog even naar Caleb en Danny.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@DracoWeasley Valerie is een cheerleader moet ze dan niet bij de 'populaire' mensen gaan zitten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik haal een dichte starbucksbeker uit mijn tas, en loop Ivy achterna. Ik ben net iets eerder bij de nieuwe, en maak alvast mijn beker open. 'Hé nieuwe, welkom op William Johnson High.' zeg ik gemeen, en giet mijn koffie over haar hoofd. 'Oeps.' zeg ik, en blijf arrogant staan.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:14 ]


    El Diablo.

    LovingStyles schreef:
    [@DracoWeasley Valerie is een cheerleader moet ze dan niet bij de 'populaire' mensen gaan zitten?]


    (Ik weet maar ik dacht ik doe is wat anders want Valerie weet hoe het is om een anders te zijn (A)
    Ik zal het wel aanpassen)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:15 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Zullen we anders even laten voelen hoe zij behandeld hier gaat worden?" Vraagt Alyson aan Ivy met een sluwe toon. Kijk, dat is iets waar ik op gehoopt had. Eerste schooldag van het nieuwe jaar en ze beginnen al weer goed. Voordat Ivy naar het nieuwe meisje toeloop, knipoogt ze nog even naar mij en Caleb. Ik grijns even en kijk geamuseerd toe hoe Alyson haar koffie over het meisje heen gooit.

    Noa Lise Wing.

    "Jouw rode haar is alsnog beter dan mijn saaie donkerbruine haar hoor," Grinnikt Hayley. "Ja, vast. Zullen we ruilen? Dan word ik tenminste geen 'rooie' meer genoemd of vernoemd naar een vuurtoren" Zeg ik en zucht even. Daar heb ik echt zo'n ontzettende hekel aan.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:17 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    May Russo

    Scherpe signalen van de wekker verstoren me uit mijn rustige slaap. Knipperend open ik mijn ogen en blaas ik mijn blonde haar lokken uit mijn gezicht. Met flinke tegenzin sta ik op en dan begin ik aan mijn ochtend ritueel. Ik loop eerst naar de badkamer en ik draai de kraan open. Tijdens het douchen kan ik het uiteraard niet laten om nog heerlijk even te zingen. Daarna vervolg ik mijn ochtend ritueel. En pas als ik net klaar ben met ontbijten valt mijn oog op de klok. Shit! Bijna te laat voor de bus! Ik pak snel mijn tas en geef mijn moeder nog snel een kusje. 'Tot zo.' zeg ik waarna ik haastig de deur uit loopt, gelukkig staat de bus er nog. Maar tegelijkertijd wil ik die schoolbus helemaal niet in stappen. 'Kom op, May.' Fluister ik naar mezelf waarna ik ergens voorin de bus alleen plaats neem en oordopjes in mijn oren stop. Mijn muziek zet ik zo hard mogelijk.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    [Alyson is zooooo'n erge bitch hea? x'D]


    El Diablo.

    Valerie Megan Star

    Aangezien ik geen ander wordt kreeg liep ik met de rest mee toen ze koffie over haar hoofd gooide.
    Probberde ik wat anders doe ik het weer niet goed. Ik gedraag me wel zoals ik altijd deed dat pas toch beter bij me.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave Harvey Leathers.
    Mijn ouders zijn weg, zoals iedere normale morgen ben ik weer alleen. In mijn blauwe boxer loop ik naar de douche en kijk in de spiegel. Vreselijk, waarom moest ik naar deze school. Met mijn hand ga ik over mijn kin, hij voelt nog zacht aan. Dan hoef ik teminste niet te scheren. Ik trek mijn onderbroek uit en stap onder de douche. Na een korte douche droog ik me af en trek mijn kleren aan. Mijn bril, waar ik zo'n hekel aan heb, zet ik op en bekijk mezelf in de spiegel. Direct heb ik de nijging om mezelf moed in te spreken, maar ik doe het niet. Alle moed om dat te doen zakt weg. Ik loop naar beneden, aai mijn hond en slenter door naar de keuken. Ik duw een tosti in het oventje en een paar minuten later eet ik hem op. Na een beker melk trek ik mijn schoenen aan, pak mijn rugzak en gooi die naar de deur. Voor mijn ouders laat ik een briefje achter. Dan trek ik wat geld uit een laatje, pak mijn ov-chipkaart en loop naar de deur. Mijn rugzak doe ik om, open de deur en sprint naar het bushokje om de bus te halen. Ik ga voorin de bus zitten en pak mijn boek, die wil ik graag uitlezen. Het is zo spannend, de eerste schooldag ook.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:19 ]

    Hayley Celine Grey
    "Ja, vast. Zullen we ruilen? Dan word ik tenminste geen 'rooie' meer genoemd of vernoemd naar een vuurtoren" zucht Noa. 'Nee, doe maar niet. Rood past niet echt bij mijn huidskleur,' zeg ik met een cheerleader stemmetje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    [@DracoWeasley Valerie is een cheerleader moet ze dan niet bij de 'populaire' mensen gaan zitten?]



    (aangepast in volgende stuk )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pandora McMallen
    Ik kijk het meisje aan, maar voor ik het weet zit ik onder de koffie. Ik knijp mijn ogen dicht en veeg het zo snel mogelijk bij mijn ogen vandaan. Ik sla mijn handen voor mijn gezicht en wendt mijn hoofd af. Ik pakte snel een pakje tissues uit mijn tas en veeg mijn gezicht af. Ik werd knalrood.


    Cookies!