• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Alyson

    'Nee, blijf maar zitten tot de schoolbussen weg zijn, de concierge merkt je wel op.' zeg ik gemeen. En loop weg met de sleutels.


    El Diablo.

    Hayley
    Ik begin weer op de deur van het kluisje te bonken. 'Kom op! Laat me er uit!' Roep ik. Was ik maar wat langer. Dan paste ik tenminste ook niet in het kluisje. Ik hoop dat er nog iemand bij de kluisjes staat die zo aardig is om me er uit te halen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik hoor haar aan het einde van de gang nog, dus ik loop weer terug. 'Het is dat ik je gezeik niet wil aanhoren.' mompel ik. Ik steek de sleutel erin, en begin te draaien. Per ongeluk de verkeerde kant op, waardoor hij breekt. 'Uh oh.'


    El Diablo.

    (wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley
    Ik slaak een diepe zucht als ik hoor dat de sleutel breekt. 'Haal de concierge of laat anders een van je football vriendjes de kluis open breken,' zeg ik een beetje geirriteerd.

    [Heb nu gym. Ben er om half 4 ofso weer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Alyson en Hayley hebben ruzie, en nu heeft Alyson haar opgesloten in haar kluisje, maar de sleutel is afgebroken..]


    El Diablo.

    xMinaj schreef:
    [Alyson en Hayley hebben ruzie, en nu heeft Alyson haar opgesloten in haar kluisje, maar de sleutel is afgebroken..]


    ( oke dankje)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Ik grinnik, 'Dacht het dus even niet, dit was ook een plan van ons hoor.' zei ik sluw.


    El Diablo.

    [Ik ben der :D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    "Alyson je weet toch echt overal weer een oplossing voor zullen we eens gaan bespreken hoe we kunnen zorgen dat die 3 losers uit onze klas voor goed vertrekken??"

    (sorry ben inspiratieloos)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IHEARTZAYNx schreef:
    [Ik ben der :D ]


    ( zoek anders Alyson en Valerie op dan kan je helpen met het plan om die 3 losers uit te klas voor goed te laten vertrekken)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    "Alyson je weet toch echt overal weer een oplossing voor zullen we eens gaan bespreken hoe we kunnen zorgen dat die 3 losers uit onze klas voor goed vertrekken??" vroeg Valerie. 'Val, je kent me, natuurlijk doe ik mee!' zei ik, en gaf nog een trap tegen de kast voordat iedereen weg ging.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 14:21 ]


    El Diablo.

    Valerie

    "Ik denk dat je hier wel raad mee weet?" en liet haar het pakje kauwgom zien


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Laat me raden, ik moet koffieslet in een clown veranderen, met kauwgom een afro maken en mijn make-up natuurlijk.' grijns ik.


    El Diablo.

    Danny Dial.

    "Ik hoorde iets over 3 losers?" Vraag ik grijnzend, wanneer ik naast Valerie en Alyson ben gaan lopen. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar op de een of andere manier ben ik best wel veranderd vergeleken met vorig jaar. Vorig jaar kon ik nog wel aardig tegen de 'onpopulaire' kinderen zijn, maar nu, ik weet het niet. Ik wil gewoon niet dat mensen weten van mijn problemen thuis en dus probeer ik het te verbergen door gemeen tegen mensen te zijn. Tenminste dat denk ik.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 14:26 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'