• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Carebear| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Carebear| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Irial bijt zacht op mijn onderlip en laat zijn hand op mijn borst rusten. Zijn lippen kussen mij teder en zacht. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en neem zijn hand vast. 'Ik moet eigenlijk huiswerk maken Irial.' Mompel ik en kus hem nogmaals.

    Atreyu

    "Gaat het?" vraagt Eleanor.
    Ik schud mijn hoofd en hou mijn handpalm tegen mijn voorhoofd waar ik nu een drukkende pijn begin te krijgen, alsof mijn hoofd gaat exploderen. Ik doe mijn uiterste best niet hysterisch te beginnen huilen. Ik voel me een verrader, een bedrieger.
    "Laten we gaan. Het is een hele lijst en ik denk dat ik wel een idee heb hoe we die snel kunnen uitpluizen."
    Ik zucht en steek mijn hand in de lucht om aan te tonen dat ik nog een minuutje nodig heb. Als ze dan toch een idee heeft waardoor het sneller gaat kan ik me die minuut wel veroorloven.

    Irial

    Madeline's hand neemt die van mij vast en ik weet wat er komen gaat.
    "Ik moet eigenlijk huiswerk maken, Irial," mompelt Madeline voor ze me nog een keer kust. Ik jammer zo aandoenlijk en leg mijn gezicht in haar hals.
    "Huiswerk later," brom ik. "Eerst Tarzan."
    Ik breng een hand tussen ons lichamen in en sla met een vuist een keer op mijn borstkas.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cartwright schreef:
    Faye
    Ik zie Fedea even glimlachen, voordat ze me beantwoord. "Neen, dat is me een heel antwoord... Vraag maar raak." Ik knik en wrijf even over mijn buik heen. Ik bedenk me dat vragen over familie en vrienden beter zijn om te ontwijken, dus ga ik voor een gewone, simpele vraag die door vrijwel iedereen gesteld word. "Het gênantste wat je ooit in je leven hebt meegemaakt?"


    Fedea

    "Het gênantste wat je ooit in je leven hebt meegemaakt?"
    Ik denk even na.
    "Dat is een moeilijke."
    Ik haal mijn gsm even boven, zie dat er geen verbinding is, en steek hem weer weg. Ik zucht.
    "Eehm..." Ik kijk even rond en denk nog steeds na.
    "Misschien toch wel toen ik in klas in slaap gevallen was."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Huiswerk later," bromt hij "Eerst Tarzan." Irial trommeld net als Tarzan
    op zijn borst. Ik lach. 'Tarzan is niet aantrekkelijk als hij dat doet.'
    Ik kus hem en haal een hand door zijn haren.

    Faye
    Ik richt mijn ogen scherp op haar mobiel en slik even. Ik wist dat het geen nut had, er was toch geen verbinding, maar alsnog. Ik was er bijna zeker van dat als ik een nieuwe opdracht zou krijgen, dat het haar mobiel innemen was.
    "Misschien toch wel toen ik in klas in slaap gevallen was." Ik kijk op en rol even met mijn ogen.
    "Nou, nou, ik verwachtte toch echt wel wat meer." Ik grinnik even. "Jou beurt."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Nou, nou, ik verwachtte toch echt wel wat meer. Jouw beurt."
    Ik grinnik.
    "Ik ben een braaf meisje, hoor." Ik zet een lief gezicht op en kijk rond.
    "Laat me even denken."
    Mijn blik valt op de schim.
    "W-wat doet-" Ik besluit te zwijgen en kijk de welp aan. Ze snuffelt langs de muren en blijft even staan bij de muur waar Faye al enkele keren naar gewezen heeft.
    "Eh, wat is je muzieksmaak?" vraag ik dan snel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "W-wat doet-" Ik volg Fedea haar blik even en stop bij de lege muur als ik niets zie.
    "Eh, wat is je muzieksmaak?" zegt ze gehaast. Mijn blik blijft even haken op de muur. Even vraag ik me af waar Fedea nou naar zit te kijken of ik gek wordt dat ik niets zie.
    "Mijn muzieksmaak?" herhaal ik even en knijp mijn ogen samen. "Van alles, echt. Soms luister ik rock, andere keer weer ballads."

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 19:48 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Mijn muzieksmaak? Van alles, echt. Soms luister ik rock, andere keer weer ballads."
    Ik knik, maar blijf naar de schim kijken.
    "Zing of speel je zelf ook?"
    Dat is dan mijn tweede vraag, maar het kan me niet schelen. De schim houdt me weer even bezig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Tarzan is niet aantrekkelijk als hij dat doet."
    "Hou je mond, Jane."
    Voor ik mijn lippen op die van haar kan drukken heeft ze dat zelf al gedaan. Haar hand gaat door mijn haren. Ik laat een hand zachtjes op en neer gaan over een van haar armen terwijl ik de andere zachtjes op haar wang leg en haar liefdevol terug zoen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Hou je mond, Jane." Dan zijn onze lippen weer verbonden en vormt mijn mond
    zich in een lachje. We laten elkaar los en ik kijk hem aan. 'Ik vond je meer
    het Remeo type of superman.' Glimlach ik naar hem.

    Faye
    Haar ogen blijven op de muur gericht.
    "Zing of speel je zelf ook?" vraagt ze dan, ik frons mijn wenkbrauwen even.
    "Ik bespeel de triangel, de deksels van twee pannen en zing zo vals als een kraai." Ik trek mijn knieën even omhoog en rek me uit. "Mijn zangstem is te vergelijken met het geluid van nagels over een schoolbord en het gekraai van een haan in de ochtend." Even kijk ik weer naar de muur.
    "Nu mijn vraag," ik stop even, maar ga dan toch verder. "Waar kijk je naar?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik bespeel de triangel, de deksels van twee pannen en zing zo vals als een kraai. Mijn zangstem is te vergelijken met het geluid van nagels over een schoolbord en het gekraai van een haan in de ochtend."
    Ik grinnik en kijk haar lachend aan.
    "Waar kijk je naar?"
    "Naar de muur," antwoord ik eerlijk.
    Ik zucht en kijk naar de grond.
    "Mijn schim."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Ik vond je meer het Romeo type of Superman," glimlacht Madeline.
    Ik denk even na en laat mijn tong over mijn piercing gaan.
    "Ja, je hebt misschien wel gelijk," zeg ik bedenkelijk. "Ik sta ook helemaal niet met ondergoed met luipaardprint." Ik schud mijn hoofd met opgetrokken neus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Ik sta ook helemaal niet met ondergoed met luipaardprint." Ik lach naar
    hem. 'Staat een maillot je wel goed dan?' Ik bijt speels op mijn onderlip en
    kijk hem vragend aan. Ik zag het al helemaal voor me.

    Irial

    "Staat een maillot je wel goed dan?" vraagt ze terwijl ze even op haar onderlip bijt.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar aan.
    "Zeker wel. Ik heb er de perfecte kont voor," antwoord ik zo serieus mogelijk. Om mijn woorden kracht bij te zetten ga ik van haar af keer mijn achterwerk naar haar toe om er even mee te schudden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.