• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Carebear| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Carebear| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Liam komt bij me zitten en slaat een arm om me heen waarop hij sussende woorden begint te fluisteren. Zachtjes wiegt hij ons heen en weer. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en leg mijn hand op zijn borstkas zodat ik zijn hart kan voelen.
    "H-het spijt me," zeg ik zacht. Hij is de enige aan wie ik mijn excuses kan aanbieden zonder moeite. "Ik heb overdreven gereageerd tegen Atreyu, maar -"
    Nieuwe tranen, waarvan ik niet wist dat ik ze nog had, beginnen over mijn wangen te stromen en ik verberg mijn gezicht in Liam's hals.

    Irial

    Terwijl Madeline's handen over mijn lichaam glijden en plagerig bij mijn broeksrand blijven steken slaat ze haar benen om mijn middel. Het zijn kleine dingen, maar ze winden me wel op. Ik laat een hand door haar zachte haren gaan en tik met het puntje van mijn tong tegen haar lippen. Met mijn andere hand streel ik zachtjes over een van haar borsten.

    Atreyu

    "Ik zal wel bellen voor een pizza te laten bezorgen. Gewoon een random pizza dan? Oke, drie dingen wordt teveel. Als jij de pizza’s wil bestellen, doe ik mijn haren vast en kijk alvast deze adressen na."
    Ik neem de telefoon van haar over en bel de pizzeria. Wanneer ze vragen of ik die zelf kom halen of dat ik hem bezorgd wil krijgen twijfel ik even.
    "Ik kom hem zelf halen," zeg ik dan. Ik krijg de mededeling dat hij over een half uurtje klaar is en leg dan neer. "Ik kan straks wel wat frisse lucht gebruiken," verklaar ik aan Eleanor. Ondertussen neem ik weer de markeerstift en werk mijn weg verder door de overgebleven stapel heen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ze bied onnodig haar excusses aan. 'Het geeft niet Camargue het komt wel goed vertrouw me nou maar.' Ik kus haar voorhoofd en leg mijn wang tegen haar oor terwijl ik over haar rug blijft aaien. 'Het komt wel goed.' Fluister ik nogmaals.

    Madeline

    Zijne ene hand streelt door mijn haar terwijl de ander mijn borst aanraakt. Zijn tong tikt uitdagend tegen mijn lippen aan en ik kus hem. Ik hield van hem dat was zeker. Hij maakte me glukkig en liet me naar hem verlangen. Ik schuur zacht met mijn onderlichaam tegen dat van hem aan.

    Camargue

    "Het geeft niet, Camargue. Het komt wel goed, vertrouw me nou maar. Het komt wel goed," fluistert hij zacht.
    Ik kruip op zijn schoot en nestel mezelf in zijn armen. Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld. Ik voel me rot omdat ik Atreyu zo behandeld heb terwijl hij Fedea mist en ons nodig heeft. Ik voel me leeg omdat Fedea kan krijgen wat ik al zo lang wil. Als ik Liam niet gehad had, dan was ik hier aan onderdoor gegaan.
    "Ik hou van je," prevel ik zacht.

    Irial

    Wanneer Madeline me terug kust en met haar onderlichaam tegen het mijne schuurt duw ik zacht haar benen open en ga er tussen liggen. Zelfs met kleren aan is dit opwindend. Rustig haal ik mijn hand uit haar haren en laat mijn vingers over haar arm naar beneden glijden. Ik verstrengel mijn vingers in de hare en breng haar hand naast haar hoofd om die daar neer te duwen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Zodra Atreyu de telefoon van me heeft overgenomen buk even vlug om al mijn haren goed bij elkaar te pakken en in een losse knot vast te binden. Daarna laat ik me weer op mijn stoel zakken en begin een paar adressen na te kijken die hij heeft gemarkeerd. ‘Ik kom hem zelf wel halen.’ Hoor ik hem zeggen en zodra hij heeft opgehangen verklaart hij aan me dat hij straks wel even wat frisse lucht kan gebruiken. ‘Is prima,‘ reageerde ik en glimlachte even terwijl mijn blik op het scherm van mijn laptop gericht bleef. ‘Ik werk ondertussen gewoon door tot je terug komt.’ En waarschijnlijk werd het dan pizza eten en typen tegelijk maar stoppen wilde ik niet, zelfs niet als straks vermoeidheid aan kwam zetten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Is prima. Ik werk ondertussen gewoon door tot je terug komt."
    Ik kijk haar bezorgd aan en laat mijn hoofd op mijn hand steunen.
    "Rust wanneer het nodig is, Eleanor. We kunnen haar niet helpen als we er zelf volledig door zitten. Ik- Dit is lastig voor ons allemaal."
    We vinden haar wel, we moeten haar vinden. We vinden haar.
    Ik haal een hand door mijn haar en neem nog een slok water voor ik nog wat verder markeer. Ik hou de klok in het oog.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    ‘Rust wanneer het nodig is, Eleanor. We kunnen haar niet helpen als we er zelf volledig door zitten. Ik- Dit is lastig voor ons allemaal.’
    Hij had gelijk, doorgaan tot het uiterste zou niet veel nut hebben als ik daarna alleen nog maar bij elkaar te rapen viel. ‘Dan zal ik nu doorgaan tot je de pizza’s gaat halen en dan een kleine pauze nemen tot we gegeten hebben,’ gaf ik toe en keek even een keer naar hem op. ‘Maar ook jij moet je rust nemen wanneer het nodig is, dat heb jij ook nodig.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Haar verdrietig raakt me. Ze huilt en kk begrijpen en weet niet waarom. Ze fluisterd dat ze van me houd. Ik glimlach en kus haar wang. 'Ik hou ook van jou Cam echt heel veel. ' mijn hand streelt door haar haren en ik wacht tot tot ze weer een beetje rustig werd.

    Madeline

    Onze vingers zijn verstrengeld en hij drukte mijn hand naast mijn hoofd neer. Ik kan jet niet laten zachtjes op zijn onderlip te bijten en aai
    met mijn vrije hand over zijn prachtige gezicht.

    Atreyu

    "Dan zal ik nu doorgaan tot je de pizza’s gaat halen en dan een kleine pauze nemen tot we gegeten hebben. Maar ook jij moet je rust nemen wanneer het nodig is, dat heb jij ook nodig."
    Ik knik zachtjes en schuif nog een aantal papieren naar haar toe. Dan kijk ik op de klok en besluit te vertrekken, tegen dat ik in de pizzeria ben moet hij klaar zijn. Ik doe mijn jas aan, maar laat mijn autosleutels liggen.
    "Is er nog iets dat je nodig hebt?"

    Camargue

    "Ik hou ook van jou Cam, echt heel veel."
    Hij streelt door mijn haren en wacht geduldig tot ik gekalmeerd ben. Ik leg mijn gezicht in zijn hals en druk er zachtjes een kusje in terwijl ik dichter tegen hem aan kruip.
    "Ik heb telefoon gehad van Eleanor," zeg ik dan.

    Irial

    Ze bijt zachtjes op mijn onderlip terwijl ze met haar hand over mijn wang aait. Voorzichtig laat ik mijn hand van haar borst naar beneden glijden. Ik pruts haar broeksknop open en speel plagerig met de rand van haar slipje. Zacht bijt ik deze keer op haar onderlip. Ik maak mijn lippen los van de hare en kus me een weg naar haar hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik knik alleen terwijl ik haar dichter tegen me aan trek.
    'Waarom ben je daar nu door van streek Camargue? '
    Ik wieg ons heen en weer terwijl ik haar de tijd heeft om
    Mij te antwoorden.

    Madeline

    Als hij mijn broek los heeft speelt hij plagend met de rand van mijn slipje.
    Ik maakt een zeurderig 'hmm' geluid en druk mijn lippen opnieuw op die van hem. Dan begint hij mijn nek te kussen en ik kan een korte gievhel niet onderdrukken ik kon er niet tegen als hij dat deed.

    Camargue

    "Waarom ben je daar nu door van streek Camargue?" vraagt Liam terwijl hij me wiegt.
    "Ik ben niet van streek door haar telefoontje," zeg ik eerlijk. "Het is alleen- Ik krijg Atreyu's woorden maar niet uit mijn hood, dat Fedea zwanger is. Ik-" Ik bijt even op mijn lip om de tranen tegen te houden. "Ik ben jaloers, Liam. Ik ben jaloers dat zij nog kan krijgen waar ik al zo lang verlang. Ik ben jaloers omdat ik weet dat ik niet van haar geluk zal kunnen meegenieten omdat wij dan-" Ik schud mijn hoofd. "We moeten haar helpen, en mijn jaloezie houdt me tegen."

    Irial

    Ik grinnik wanneer ze giechelt.
    "Vind je het grappig, Maankind?" fluister ik ondeugend in haar oor.
    Ik bijt zachtjes op haar oorlel en breng mijn lippen weer naar de hare terwijl ik mijn hand in haar slipje laat glijden. Plagerig ontwijk ik het juiste plekje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Hij knikt even terwijl hij me een nieuw stapeltje papieren naar me toe schuift. Na een blik op de klok staat hij op om zijn jas aan te trekken. ‘Is er nog iets dat je nodig hebt?’ Even trek ik een bedenkelijk gezicht maar schud daarna mijn hoofd. ‘Voor de rest heb ik niks nodig,’ reageer ik en maak een nieuw stapeltje van de bijgekomen papieren. Daarna sta ik op om uit mijn tas wat geld te pakken en die aan Atreyu mee te geven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik knik begrijpend. Ik was niet echt een vaderdiguur vond ikzelf maar nu ze het er zo over hand klinkt het. .. verleidelijk. Zou het niet bij het leven horen? Voor je zelfs sterft het leven aan een ander schenken? 'We gaan ze helpen Cam en al zijn we...' ik maakt mijn zin niet af. 'Dan kunnen we ze nog zien en genieten van hun geluk. '

    Madeline

    Ik maakt een gesmoord geluidhe en die mijn heupen omhoog toe. 'Ik moet lachen omdat het kietelt. ' Fluisyer ik in zijn open om vervolgens zachtjes mijn tandem in zijn oorschelp te kunnen zetten.

    Atreyu

    "Voor de rest heb ik niks nodig," zegt ze hoofdschuddend.
    Ze staat op en ik besef pas wat ze doet als ze met haar portemonnee voor me staat. Nu is het mijn beurt om mijn hoofd te schudden.
    "Dat hoeft niet," zeg ik terwijl ik mijn hand ophoud. "Ik trakteer."
    Voor ze kan argumenteren draai ik me met een glimlach om en loop de deur uit. Zodra ik buiten ben steek ik een sigaret op en laat de winterkou me wakker schudden.

    Camargue

    "We gaan ze helpen Cam en al zijn we... Dan kunnen we ze nog zien en genieten van hun geluk."
    "Hoe dan? Dat kind wordt heus niet binnen de maand geboren."
    Ik besluit er verder mijn mond over te houden en kus hem zachtjes in de hoop mezelf er mee te troosten. Het werkt wel, een beetje.
    "Eleanor belde om te zeggen dat ze een manier gevonden hadden om Fedea te helpen. Ik denk dat we straks beter even bij haar langs gaan."

    Irial

    Ik grinnik opnieuw wanneer ze haar heupen omhoog duwt.
    "Ik moet lachen omdat het kietelt," fluistert ze. Vervolgens zet ze haar tanden in mijn oorschelp. Ik schud lachend mijn hoofd en kus haar nogal ruw terwijl ik een vinger bij haar binnen laat glijden.
    "Kietelt dit?" fluister ik grijnzend in haar oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik schud mijn hoofd en bijt op mijn lip om niet te kreunen. Omdat het niet
    echt werkt druk ik mijn lippen op die van hem en bijt zacjt op zijn onderlip zodat hij ze opend en mijn tong erbij kan.

    Liam

    Ik knik. 'Is goed Cam kan ik iets voor je doen? ' Wauw deze verloving begon echt lekker. Ik. Beheersen. Die gedachten en trok me een beetje terug zodat ik haar kon aankijken.

    Eleanor

    ‘Dat hoeft niet,’ zegt hij en houdt zijn hand op. ‘Ik trakteer.’ Direct schud ik met mijn hoofd en terwijl ik een ‘Maar..’ uitbreng draait hij al om en loopt de deur uit. Met een zucht stop ik mijn geld weer terug en leg mijn portemonnee terug in mijn tas. Ik zou hem later wel terug betalen. Even twijfel ik om weer achter de laptop te kruipen en de adressen verder uit te zoeken maar besloot uiteindelijk om te doen wat ik gezegd had en dat was even een pauze nemen tot Atreyu terug kwam. Met mijn glas drinken liet ik me op de bank zakken en staarde naar buiten terwijl er een voor een kleine sneeuwvlokjes naar beneden dwarrelde.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'