• Hier sta je toch elke dag even bij stil


    Michael van Dijk


    Elke dag woord de kans kleiner dat hij levend gevonden word!
    Echte elke keer weer met het slechte nieuws krijg ik een steeds grotere brok in me keel!wat zullen die ouders wel niet moeten voelen!
    wil dr met me eigen kindjes niet eens aan denken

    Wat denken jullie zal hij snel gevonden worden ..

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Oke, heb ik onder een steen geleefd? Wie is Michael van Dijk?

    Hooligan schreef:
    Oke, heb ik onder een steen geleefd? Wie is Michael van Dijk?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hooligan schreef:
    Oke, heb ik onder een steen geleefd? Wie is Michael van Dijk?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hooligan schreef:
    Oke, heb ik onder een steen geleefd? Wie is Michael van Dijk?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hooligan schreef:
    Oke, heb ik onder een steen geleefd? Wie is Michael van Dijk?

    Is dat die Antwerpenaar die vermist is in de sneeuw?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Luttelgeest - Ook donderdag is de tienjarige Micheal van Dijk niet gevonden. Vanwege het invallen van de duisternis is de zoektocht momenteel gestaakt. Vrijdagochtend gaat de zoektocht weer verder.



    De brandweer zocht eerder deze morgen in een wak aan de Kade. Dit heeft volgens een woordvoerder van de politie niets opgeleverd.

    Sinds woensdag wordt de 10-jarige Michael van Dijk uit Luttelgeest vermist. De politie heeft middels een Amber Alert het publiek om hulp gevraagd bij de opsporing van de 10-jarige jongen.De afgelopen nacht heeft de politie in de Noordoostpolder tevergeefs met man en macht gezocht naar de jongen.

    Nabij het wak waren luchtbelletjes te zien. Duikers van de brandweer hebben onder het ijs gezocht, maar niets aangetroffen. De politie heeft hierna Luttelgeest opgedeeld in sectoren en is met de ME het dorp aan het uitkammen.

    Michael verliet woensdagmiddag omstreeks 16.00 uur de woning van zijn opa en oma en is sindsdien spoorloos. Hij heeft donkerblond haar en heeft twee littekens bij zijn rechteroog. Op het moment van zijn verdwijning droeg Michael een spijkerbroek, zwarte schoenen, een rode jas en een zwart/blauwe muts met aan de voorzijde een afbeelding.

    De politie vreest voor zijn leven. "Het was vannacht min 11 graden en dat maakt de kans op overleven klein", aldus een woordvoerder van de politie Flevoland. De politie houdt ernstig rekening dat de jongen mogelijk door het ijs is gezakt in zijn weg terug naar huis.

    dat is een 10 jarige jongen die vermist is toen hij van zijn opa en oma naar zijn eigen huis liep die maar 200 meter verder stond en in de 200 meter is die verdwenen
    dat was hem geloof ik


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Hooligan schreef:
    Oke, heb ik onder een steen geleefd? Wie is Michael van Dijk?


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    swendy schreef:
    dat is een 10 jarige jongen die vermist is toen hij van zijn opa en oma naar zijn eigen huis liep die maar 200 meter verder stond en in de 200 meter is die verdwenen
    dat was hem geloof ik


    Oooh die, ja mijn ouders zijn er bijna zeker van dat hij door de kou sws het niet heeft overleefd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Winterr schreef:
    Luttelgeest - Ook donderdag is de tienjarige Micheal van Dijk niet gevonden. Vanwege het invallen van de duisternis is de zoektocht momenteel gestaakt. Vrijdagochtend gaat de zoektocht weer verder.



    De brandweer zocht eerder deze morgen in een wak aan de Kade. Dit heeft volgens een woordvoerder van de politie niets opgeleverd.

    Sinds woensdag wordt de 10-jarige Michael van Dijk uit Luttelgeest vermist. De politie heeft middels een Amber Alert het publiek om hulp gevraagd bij de opsporing van de 10-jarige jongen.De afgelopen nacht heeft de politie in de Noordoostpolder tevergeefs met man en macht gezocht naar de jongen.

    Nabij het wak waren luchtbelletjes te zien. Duikers van de brandweer hebben onder het ijs gezocht, maar niets aangetroffen. De politie heeft hierna Luttelgeest opgedeeld in sectoren en is met de ME het dorp aan het uitkammen.

    Michael verliet woensdagmiddag omstreeks 16.00 uur de woning van zijn opa en oma en is sindsdien spoorloos. Hij heeft donkerblond haar en heeft twee littekens bij zijn rechteroog. Op het moment van zijn verdwijning droeg Michael een spijkerbroek, zwarte schoenen, een rode jas en een zwart/blauwe muts met aan de voorzijde een afbeelding.

    De politie vreest voor zijn leven. "Het was vannacht min 11 graden en dat maakt de kans op overleven klein", aldus een woordvoerder van de politie Flevoland. De politie houdt ernstig rekening dat de jongen mogelijk door het ijs is gezakt in zijn weg terug naar huis.


    o oke ik had erover gehoord ik wist alleen niwt dat die Micheal van Dijk heette


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh... uhm... Nooit van gehoord, maar ja, ik woon in België.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben bang van niet nee ! :(

    Waarom denk ik bij dit topic: "Hale, what the fuck?"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    Waarom denk ik bij dit topic: "Hale, what the fuck?"


    JA LOL. Denk ik dus ook. HAHAHA. FAIL.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.