• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Carebear| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Carebear| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Snikkend staar ik naar de test.
    "D-dat kan gewoon niet..."
    Ik denk aan Trey. Ik wil me niet inbeelden hoe hij zich nu zou voelen. Faye is lief en al, maar dit moment had ik het liefst met hem meegemaakt. Zijn armen om me heen, elkaar troostend, en hij zou me vertellen dat alles goedkomt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ze moet zich kapot voelen en ergens heb ik medelijden met zowel haar als haar vriendje. Haar vriendje die haar op dit moment aan het zoeken is, zowel in de hoop haar als zijn toekomstige niet bestaande kind te vinden.
    "Had je een mobiel mee?" zeg ik uit het niets en staar Fedea even aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik voel in de zak van mijn vestje en knik. Dan kijk ik haar angstig aan.
    "D-dit vertel ik hem niet over de telefoon. En al zeker niet hier. Niet wanneer hij niet bij me is."
    Ik snik en snuit mijn neus in de zakdoek die ik bij me heb.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "D-dit vertel ik hem niet over de telefoon. En al zeker niet hier. Niet wanneer hij niet bij me is." Ik knik, ergens begrijp ik haar keuze. Het verwonderd me trouwens dat ze haar mobiel niet hebben afgenomen.
    "Maar natuurlijk, als dat is wat je wilt." Ik hoor mijn maag rommelen en kijk verlangend naar het brood, toch houd ik me in. Ik zou zo direct wel geroepen voor eten, dit was van Fedea.
    "Misschien knap je wel wat op als je eet, ik kan nog wel vragen of er nog een test gehaald kan worden, of zo." Ik glimlach, "mijn broer zit hier ook ergens, die doet dat vast wel als ik even smeek."

    [Ik ga zo wel slapen hoor, haha. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik schud mijn hoofd. Zowel voor het eten als voor een tweede test.
    "Één teleurstelling is genoeg," zeg ik zacht en bijt op mijn lip.
    Hoe verschrikkelijk het eerst ook had geleken, zo erg vind ik het dat het vals alarm was. Ik mis Trey. Nu al. Ik wil hem bij me hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Zuchtend sta ik op en verberg mijn gezicht in mijn handen. Ik gaap even en kijk haar dan weer aan.
    "Wil je anders even alleen zijn?" Ik wrijf met mijn hand langs mijn schouder. "Dat begrijp ik namelijk wel." voeg ik er aan toe. Ik raap het deken van de grond af en sla het voorzichtig om haar heen. Daarna doe ik een stap naar achteren en kijk afwachtend toe.

    [Oké, nu ga ik naar bed. Tot morgen, x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik haal mijn schouders op, en schud dan mijn hoofd. Ik kijk haar dankbaar aan om het deken.
    "Ik wil Trey," zeg ik zacht.
    Op dit moment is hij het enige wat ik wil. Uren zwijgend in zijn armen doorbrengen. Zachtjes begin ik weer te huilen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -Abo-

    Madeline

    Ik kijk Irial lachend aan. 'Ik hoop dat je een beetje goed bent in economie want ik ben een ramp dat kan ik je vast vertellen. ' Ik ga naast hem zitten en leh mijn boeken en scheidt op tafel.

    Faye
    "Ik wil Trey," murmelt Fedea zachtjes. Ergens twijfel ik om te blijven, maar aan de andere kant denk ik dat alleen zijn haar goed zal doen. Een zucht verlaat mijn lippen en nerveus begin ik met mijn vrije hand aan de veters van mijn Vans te frummelen.
    "Je moet begrijpen dat als ik ervoor zorg dat Trey hier komt, hij in de grootste problemen komt." fluister ik zachtjes. "Je moet geduld hebben, goed? Ik zal ervoor zorgen dat je weer thuis komt."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Je moet begrijpen dat als ik ervoor zorg dat Trey hier komt, hij in de grootste problemen komt. Je moet geduld hebben, goed? Ik zal ervoor zorgen dat je weer thuis komt."
    Ik kijk haar met betraande wangen aan en forceer een glimlach.
    "Dank je," zeg ik zacht.
    Ik sluit mijn ogen en beeld me Trey in. Nu pas besef ik hoe hard ik hem nodig heb.
    "Je bent echt vriendelijk," fluister ik tegen haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dat zou ik niet moeten zijn tegen je." Toch kijk ik haar dankbaar aan. Ik was niet een persoon die opzettelijk gemeen kon doen zonder enkele reden. Fedea had me niets aangedaan. "Daar in die kamer zien ze me vast als een mislukkeling. Jammer voor hen dat ik jou enige leeftijdsgenoot ben tussen de floraten." Ik forceer een glimlach en staar naar de stoffige grond onder ons.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik glimlach.
    "Laat ze denken. Je laat me al niet gaan. En ik zou het niet toestaan ook."
    Ik frunnik wat met mijn vingers en leg mijn hand op mijn buik. Ik vecht nog steeds tegen de tranen. Hoe kan het dat ik de afgelopen dagen er zo positief zeker van was?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Oh, ik laat je ook echt niet gaan." Ik bijt even op mijn onderlip. "Dat zou mijn dood betekenen." Hoewel ik er onzeker over lach, weet ik diep van binnen dat als het mijn schuld was dat Fedea zou ontsnappen ik bont en blauw geslagen zou worden.
    "Wist je, sommige testen zijn onbetrouwbaar, het zou zomaar kunnen zijn dat je wél zwanger bent. Mijn moeder heeft me ooit wel eens vertelt dat haar eerste drie testen zeiden dat ze niet zwanger was, hoewel ik nu toch echt op de wereld sta."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Wist je, sommige testen zijn onbetrouwbaar, het zou zomaar kunnen zijn dat je wél zwanger bent. Mijn moeder heeft me ooit wel eens vertelt dat haar eerste drie testen zeiden dat ze niet zwanger was, hoewel ik nu toch echt op de wereld sta."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Dank je, maar ik denk dat als ik nog een test doe, ik het het liefst met mijn vriendje doe. En daarbij, de enige manier om te weten of ik echt zwanger ben, is afwachten."
    Ik zucht.

    [Ik ga door (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.