• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Carebear| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Carebear| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Eleanor komt in de auto gekropen met een diepe zucht.
    "Dit," zegt ze terwijl ze een zakdoek op het dashboard gooit. "Is het enige wat ik gevonden he aan nuttige informatie en het feit dat een van de leraren me wist te vertellen dat Fedea en een andere leerlinge zich moesten bij de conrector die daar vervolgens niks van afwist."
    Mijn aandacht wijkt af wanneer ik de zakdoek in mijn handen neem.
    "Die is niet van Fedea," zeg ik zacht. Ik bekijk hem even en breng hem naar mijn neus. Na een kleine snuif duizel ik even en draai mijn hoofd weg. "Chloroform." De baby!
    Bezorgd kijk ik Eleanor aan. Ondertussen dringt het tot me door wat ze net gezegd heeft. Er gaat een sprankeltje hoop leven.
    "Valt er bij de gemeente geen lijst met leegstaande huizen te krijgen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Dit is niet van Fedea,' zegt hij zacht terwijl hij de zakdoek bekijkt en hem naar zijn neus bracht. Na een lichte snuif draait hij zijn hoofd af. 'Chloroform,'zegt hij en kijkt me bezorgd aan. Ik knik even en trek dan een spijtig gezicht als ik me plots herinner dat ze zwanger is. 'Valt er bij de gemeente geen lijst met leegstaande huizen te krijgen?' vraagt hij dan. Natuurlijk! Waarom had ik daar niet eerder aan gedacht? 'Plankgas naar het gemeentehuis dan en laten we hopen dat het geen lange lijst is.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Plankgas naar het gemeentehuis dan en laten we hopen dat het geen lange lijst is."
    Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en gooi hem in Eleanor's schoot.
    "Bel ze," zeg ik terwijl ik de auto start. "Bel iedereen die kan helpen zoeken en probeer terwijl je bezig bent Fedea's nummer nog een keer."
    Ik duw het gaspedaal in en rijd zo snel mogelijk naar het gemeentehuis.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Ik zie Fedea even glimlachen, voordat ze me beantwoord. "Neen, dat is me een heel antwoord... Vraag maar raak." Ik knik en wrijf even over mijn buik heen. Ik bedenk me dat vragen over familie en vrienden beter zijn om te ontwijken, dus ga ik voor een gewone, simpele vraag die door vrijwel iedereen gesteld word.
    "Het gênantste wat je ooit in je leven hebt meegemaakt?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    Een mobiel wordt in mijn schoot gegooid terwijl hij zegt me iedereen te bellen die kan helpen. Zo snel als ik kan draai ik Cam's nummer en zodra die opneemt leg ik haar kort uit wat we te weten zijn gekomen en dat we haar en Liam's hulp nodig hebben. Voordat ik ophang vraag ik haar of ze Mel op de hoogte wil brengen. Daarna probeer ik nog de nummers van Rae, Juléan en Moose maar deze geven geen gehoor dus laat ik een voicemail achter indien dat kan. Als laatste is het nummer van Fedea aan de beurt en met lichte zenuwen in mijn buik hoop ik zo dat ze hem bij heeft en op kan nemen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Terwijl ik parkeer is Eleanor nog steeds aan het bellen. Ik wacht even, maar net zoals ik vrees wordt er geen gehoor gegeven.
    "Ik heb je hulp nog een keer nodig," zeg ik zacht. "Ik heb zo'n vreemd voorgevoel dat ze ons die lijst niet zomaar in handen zullen geven. Als ze wat vragen; je bent mijn vriendin en we willen een huisje kopen om samen te gaan wonen."
    Het spijt me, Fé. Ik doe het voor jou.
    Ik stap uit en eens Eleanor dat ook gedaan heeft vergendel ik de auto.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline



    Als zijn tong over mijn lippen gaat open ik die gewillig en oW tongen spelen een spelletjws met elkaar. Met mijn vingers apeel ik in zijn haar en strweld zijn gezicht.

    Eleanor

    'Shitzooi,' mopper ik als ook Fedea's telefoon geen gehoor geeft. 'Ik heb je hulp nog een keer nodig,' zegt hij zacht waarop ik hem afwachtend aankijk. 'Ik heb zo'n vreemd voorgevoel dat ze ons die lijst niet zomaar in handen zullen geven. Als ze wat vragen; je bent mijn vriendin en we willen een huisje kopen om samen te gaan wonen.'
    Het enige wat ik kan doen is knikken en stap vervolgens net als hem uit. 'We gaan haar vinden Atreyu, dat beloof ik,' zeg ik zacht en met een vastberaden stem voordat we het gemeentehuis binnen lopen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Madeline laat mijn tong binnen en al snel spelen we een spelletje. Haar vingers glijden door mijn haar en over mijn gezicht.
    Ik bijt haal mijn tong uit haar mond en bijt zachtjes op haar onderlip. Mijn vrije hand leg ik op haar borst en wrijf er zachtjes over.
    Ondertussen kus ik haar zo teder als ik maar kan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "We gaan haar vinden Atreyu, dat beloof ik," zegt Eleanor kordaat voor we binnen lopen. Ik knik even, vastberaden.
    "Dat weet ik. We vinden haar. Het moet gewoon."
    Ik bied haar mijn arm aan, dit moet overtuigend overkomen.
    Maar het voelt niet juist aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Hoewel het normaal gesproken niet moeilijk voor me zou zijn om iemands vriendin te moeten spelen, had ik er nu wel moeite mee. Ik aarzelde licht voordat ik zijn aangeboden arm aannam, aan zijn gezicht kon ik zien dat hij er net zoveel moeite mee had. Vanbinnen raapte ik mezelf bij elkaar en nam zijn arm aan. 'Gaat goedkomen,' wist ik uit brengen en liep met hem mee naar de balie. Een vrouw die erachter zat keek glimlachend naar ons op. 'Kan ik jullie helpen?' vroeg ze vriendelijk. 'We willen graag een kijkje nemen op de lijst met leegstaande huizen,' reageerde ik kort terug en zag haar wenkbrauw bedenkelijk omhoog gaan. Waarschijnlijk had ik dat anders moeten brengen maar dat lukte even niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik kan zien dat het ook Eleanor niet makkelijk valt.
    "Gaat goedkomen," zegt ze zacht. Ik knik geruststellend.
    We komen aan bij de balie waar een vriendelijke vrouw ons meteen te hulp schiet.
    "We willen graag een kijkje nemen op de lijst met leegstaande huizen," zegt Eleanor nogal bruut. De vrouw kijkt haar bedenkelijk aan. Ik leg een hand op Eleanor's arm en kijk haar geruststellend aan. Dan haal ik een staaltje acteerwerk boven.
    "Rustig maar schatje," zeg ik tegen Eleanor. Ik richt me nu op de vrouw en ga verder. "Vergeef mijn vriendin, we willen graag gaan samenwonen en ze is er een beetje opgewonden door. Zou het mogelijk zijn een lijst te krijgen met leegstaande huizen? Het lijkt ons namelijk geweldig om iets te kopen dat we helemaal naar ons zin kunnen opknappen."
    De vrouw krijgt een vertederde glimlach op haar gezicht terwijl ik mijn best doe niet uiteen te vallen.
    "Een ogenblikje," zegt ze dan.
    Na een tijdje komt ze terug met een redelijke bundel papieren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Atreyu legt zijn hand op mijn arm en werpt me een gerustellene blik toe. Komop El, zo moeilijk is het niet, spreek ik mezelf toe. 'Rustig maar schatje,' zegt hij dan en richt zicht vervolgens weer op de vrouw. 'Vergeef mijn vriendin, we willen graag gaan samenwonen en ze is er een beetje opgewonden door. Zou het mogelijk zijn een lijst te krijgen met leegstaande huizen? Het lijkt ons namelijk geweldig om iets te kopen dat we helemaal naar ons zin kunnen opknappen.' De vertederende blik die op haar gezicht verscheen probeerde ik zoveel mogelijk te negeren. 'Een ogenblikje,' zegt ze en loopt even weg. Na een tijdje komt ze terug met een redelijke bundel papieren en van binnen kreunde ik diep. Zoveel? 'Is er toevallig ergens een plekje waar we het rustig met z'n tweeën door mogen kijken?' vraag ik haar vervolgens en glimlach zo vriendelijk mogelijk.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 14:32 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik ben dankbaar wanneer Eleanor het even overneemt.
    "Is er toevallig ergens een plekje waar we het rustig met z'n tweeën door mogen kijken?" vraagt Eleanor met een glimlach.
    "Ach neem maar mee, ik heb hier nog wel zo'n stapel liggen. Ik hoop dat jullie snel iets vinden. Jullie zijn een leuk koppel," glimlacht de vrouw.
    Ik bedank haar en trek Eleanor mee naar buiten. Zodra de deur dicht is zak ik tegen de muur neer en steek een sigaret op. Mijn handen beven alsof het dertig graden vriest.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Ach neem maar mee, ik heb hier nog wel zo'n stapel liggen. Ik hoop dat jullie snel iets vinden. Jullie zijn een leuk koppel,' glimlacht de vrouw. Alsof ik een klets ijskoud water over me heen kreeg vertrok mijn gezicht. Atreyu bedankte haar en trok me mee naar buiten waar hij zich tegen de muur aan neer liet zakken. Ik zag zijn handen beven terwijl hij een sigaret opstak. 'Gaat het?' Vroeg ik hem. Ik schudde mijn hoofd, natuurlijk ging het niet. 'Laten we gaan. Het is een hele lijst en ik denk dat ik wel een idee heb hoe we die snel uit kunnen pluizen.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'