• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Carebear| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Carebear| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik schud mijn hoofd en rol lachend met mijn ogen. 'Je bent gek. ' ik leh een hand op zijn wang en kus hem. 'Maar wel lief. '

    Eleanor

    'Dat zei ik ook net. Ik heb er geen idee van welke lessen ze heeft, maar zo moeilijk kan dat toch niet uit te vinden zijn? Het probleem is alleen dat ze daar weten wie ik ben,' zegt hij als ik klaar ben. 'Maar ze weten niet wie ik ben,' reageer ik en glimlach even kort. 'Ik kan me voordoen als haar zus, of nicht, en zeggen dat ik haar nodig heb omdat er thuis iets is gebeurd..En haar rooster moet ik kunnen vragen bij de conceriërge,' bedacht ik hardop en keek hem even bedenkelijk aan. 'Ik weet alleen niet waar haar school is..'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ze rolt met haren ogen.
    "Je bent gek," zegt ze terwijl ze een hand op mijn wang legt. Dan drukt ze een kusje op mijn lippen. "Maar wel lief."
    "Want dat is totaal niet tegenstrijdig," antwoord ik lachend.
    Ik leun wat verder naar haar toe en kus haar nog een keer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Maar ze weten niet wie ik ben. Ik kan me voordoen als haar zus, of nicht, en zeggen dat ik haar nodig heb omdat er thuis iets is gebeurd..En haar rooster moet ik kunnen vragen bij de conceriërge. Ik weet alleen niet waar haar school is...'
    Er verschijnt een glimlachje op mijn gezicht. Zo ver had ik nog niet gedacht. Ik schud mijn hoofd en zeg,
    "Geen zus, Fedea heeft geen broers of zussen. En neem voor het veiligste een achternicht. Dat valt moeilijker na te gaan. Ik breng je wel."
    Ik haal mijn sleutels uit mijn achterzak en weet even niet hoe ik me tegenover Cam moet gedragen, dus zeg ik maar niks.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik schiet in de lach. 'Ik ben moeilijk dat weet je toch? ' Ik kus hem maar al te graag terug.

    Eleanor

    'Geen zus, Fedea heeft geen broers of zussen. En neem voor het veiligste een achternicht. Dat valt moeilijker na te gaan. Ik breng je wel,'zegt hij. 'Is goed.' De ongemakkelijkheid tussen hem en Cam ontging me niet en ik wist even niets te zeggen om die sfeer wat te verzachten. Zoiets viel gewoon niet te verzachten. 'Kom, laten we gaan,' zei ik daarna tegen Atreyu, onderweg naar school kon ik hem eventueel wel kort uitleggen wat er met Cam was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Nee, forever alone. Denk ook niet dat mijn ouders dat geweldig zullen vinden, gezien de omstandigheden. Stel je voor dat ik een vriend heb en hij erachter komt dat ik meisjes van mijn leeftijd ontvoer. Maar goed, nu mijn vraag aan jou, tenzij je er nog iets aan toe wilt voegen?"
    Ik kijk haar glimlachend aan en schud mijn hoofd.
    "Neen, dat is me een heel antwoord... Vraag maar raak."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Ik ben moeilijk, dat weet je toch?" lacht Madeline. Ze kust me gretig terug.
    Er verschijnt een lachje op mijn gezicht. Ik sta op en loop naar haar kant van de tafel. Zonder moeite til ik haar af de stoel en sla haar over mijn schouder. Ik neem haar mee naar de bank waar ik haar neerleg. Ik ga boven haar hangen en fluister tegen haar lippen aan,
    "Pauze."
    Ik druk een kusje op haar mond en begin haar zonder enige waarschuwing te kietelen.

    Atreyu

    "Is goed. Kom we gaan," zegt Eleanor. Ik start mijn weg naar beneden en stap in. Als Eleanor hetzelfde gedaan heeft dan start ik de auto en scheur weg. Ik wil haar zo snel mogelijk vinden. Ik parkeer voor school en geef Eleanor een paar aanwijzingen.
    "Eens je binnen bent, derde deur rechts."
    Ik grijp even haar pols vast voor ze kan uitstappen en zeg zacht,
    "Dank je."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik begin te giechelen en probeer hem weg te duwen. En kan bijna geen lucht meer krijgen dus besluit ik het andere toer en druk vlug mijn lippen op die van hem.

    Irial

    Ik kijk glimlachend toe hoe Madeline ligt te giechelen. Ze probeert mijn handen zonder succes weg te duwen. Plots drukt ze haar lippen op die van mij. Ik ben zo afgeleid dat vergeet verder te kriebelen. Traag kus ik haar terug. Ik leg mijn hand op haar wang terwijl mijn lippen de hare liefkozen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Als we bij de school aankomen en hij zijn auto geparkeerd heeft geeft hij me nog een paar aanwijzingen. 'Eens je binnen bent, derde deur rechts.'
    Ik knik ter bevestiging en open de deur om uit te stappen. Nog voor ik eruit wil stappen grijpt hij mijn pols vast. 'Dank je,' zegt hij zacht waarop ik licht glimlach. 'We zijn een hechte familie en daar hoort Fedéa ook bij,' reageer ik. 'Dus geen dank.'En stapte vervolgens de auto uit. Zodra ik binnen kom loop direct naar de desbetreffende deur en klop zachtjes aan. De deur gaat open en een oude vrouw verschijnt in de opening. Na haar uitgelegd te hebben wie ik ben en wat ik kom doen geeft ze het rooster van Fedéa. Het ging niet helemaal van harte want ergens leek ze even te twijfelen aan mijn verhaal als Fedéa's achternicht. Snel ga ik opzoek naar de leraren van wie ze les heeft gehad en klop bij de lokalen aan waarin hij of zij lesgeeft. De eerste paar hebben haar alleen naar de volgende les zien gaan maar bij de volgende krijg ik te horen wat ik nodig heb. 'Ze is gehaald door de conrector,' Na die woorden snel ik naar de kamer van de conrector toe. 'Fedéa Ambessa heeft zich hier niet hoeven melden, aangezien ik zelf pas net aanwezig ben,' zegt deze en ik voel mijn uitdrukking vertrekken. Ik bedank hem, zeg hem dat de leraar zich waarschijnlijk vergist heeft en wil weer naar buiten lopen als ik een zakdoek vlakbij zijn bureau zie liggen. Ongezien pak ik deze op en loop vervolgens zo snel als ik kan de school weer uit. Eenmaal buiten werp ik nog een keer een blik op de school en loop vervolgens terug naar Atreyu met de zakdoek in mijn vuist geklemd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "We zijn een hechte familie en daar hoort Fedéa ook bij. Dus geen dank," zegt Eleanor voor ze uitstapt. Ik kijk haar na tot ik haar niet meer kan zien. Dan begint het wachten. Nerveus zit ik op mijn stuur te trommelen. Elke twee minuten kijk ik op mijn klok. Dat ze lang wegblijft kan misschien een goed teken zijn. Misschien heeft ze een spoor van Fedea gevonden. Misschien heeft ze Fedea gevonden en- Ik gun mezelf de hoopvolle gedachte niet omdat ik weet dat de teleurstelling op die manier veel meer pijn zal doen. Ik zucht diep en laat nog een paar tranen naar de oppervlakt komen. Hoe heb ik dit kunnen laten gebeuren?
    Ik kijk even op en zie een bekend figuur uit het gebouw komen. Ik veeg snel mijn tranen weg en leun opzij om alvast de deur voor Eleanor te openen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    madeline

    Ik leh mijn handen in zijn nek en trek hem met gesloten ogen dichter tegen me aan waardoor hij op me komt te liggen.

    Irial

    Madeline's handen glijden in mijn nek en zo trekt ze me dichter tegen zich aan. Zonder mijn volle gewicht op haar te laten rusten ga ik op haar liggen. Mijn lippen laten de hare geen seconde los.
    Ik laat mijn hand van haar wang naar haar haren glijden waar ik mijn vingers in vasthaak. Ik geef een klein likje over haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Zodra ik bij de auto aankom heeft Atreyu hem al voor me opengeduwd en de verdrietige uitdrukking die ik opving raakte me diep. Met een zucht van ergenis laat ik me in de auto zakken en trek de deur weer dicht. 'Dit,' en gooi de zakdoek voor me op het dashboard. 'Is het enige wat ik heb gevonden aan nuttige informatie en het feit dat een van de leraren me wist te vertellen dat Fedéa en een andere leerlinge zich moesten melden bij de conrector. Die daar vervolgens helemaal niks vanaf wist,' vervolg ik en staar door de voorruit naar buiten. 'Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze haar hebben meegenomen naar een leegstaand pand, of iets.. Ze waren in iedergeval met meerdere,' begin ik te ratelen terwijl ik probeer te bedenken of er iets is wat we over het hoofd hebben gezien.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'