• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Carebear| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Carebear| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Dank je, maar ik denk dat als ik nog een test doe, ik het het liefst met mijn vriendje doe. En daarbij, de enige manier om te weten of ik echt zwanger ben, is afwachten." Een zucht verlaat Fedea haar lippen. Automatisch knik ik. Ergens sta ik achter haar keuze.
    "Goed, als dat is wat je wilt." Ik klem mijn handen om mijn buik heen en staar glazig voor me uit. Ik stond tussen twee muren in.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Irial

    "Ik hoop dat je een beetje goed bent in economie want ik ben een ramp dat kan ik je vast vertellen," zegt Madeline tegen me terwijl ze haar boeken op tafel legt en gaat zitten. Ik kijk even op.
    "Ik wil best wel proberen, maar ik beloof niks," glimlach ik. "Ze het maar als je hulp nodig hebt."
    Ik kijk terug naar de papieren die voor me liggen en probeer ze te sorteren.

    Atreyu

    Ik leun tegen de muur aan en laat me zo naar beneden zakken. Ik laat mijn hoofd in mijn handen rusten wanneer ik plots Liam vanuit mijn ooghoeken zie staan.
    "Wat zijn floraten?" vraag ik zonder op te kijken.
    Ik voel me miserabel. Ik had het ergste niet willen vrezen, maar door wat Eleanor net zei kan ik er niet om heen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik ga in de kleermakerszit zitten zoals ik altijd doe als ik huiswerk maak en pak uit mijn etui een potlood en een gum. Tot mijn eigen grote verbazing gaat het nog niet eens zo slecht. Ik moet er wel mijn best voor doen maar goed dat hoorde er toch wel bij.

    Liam

    Ik ga naast Atreyu zitten. "Wat zijn floraten?" Ik zucht even. 'Faunielen zorgen ervoor dat de dieren niet uitsterven dat weet je toch? Nou Floranten zijn zo gezegt ons 'vijanden' daarom zijn wij er wachters wij beschermen ze.' Het was ene nogal korte simpele uitleg maar ik nam aan dat hij gewoon snel antwoord wile.

    Irial

    Wanneer ik na een tijdje enkele stapeltjes heb kijk ik even naar Madeline. Ik doe mijn bril af en wrijf even in mijn ogen. Dan sta ik op en vul een ketel met water die ik op het vuur zet. Ik neem twee tassen en doe in elk een theezakje. Ik doe er voor mezelf wat honing bij, voor Madeline weet ik niet of dat hoeft dus zet ik de pot alvast op tafel. Ondertussen kookt het water. Ik haal de ketel van het vuur en schenk de twee tassen in. Ik neem ze mee naar tafel en schuif een tas naar Madeline toe.
    "Lukt het een beetje?" vraag ik terwijl ik weer ga zitten.

    Atreyu

    "Faunielen zorgen ervoor dat de dieren niet uitsterven dat weet je toch? Nou Floraten zijn zogezegd ons 'vijanden' daarom zijn wij er, wachters, wij beschermen ze."
    "Veel nut heb ik blijkbaar niet," zeg ik hoofdschuddend. "En ik snap niet wat ze met Fedea moeten? En wat kreeg Cam plots?"
    Ik kan de vragen niet voor mezelf houden, ze branden op het puntje van mijn tong en ik moet ze stellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Irial staat op en gaat zo te horen thee zetten. Ik haal een elastiekje van mijn pols en doe mijn haar in een simpel knotje. 'Ja het gaat wel ik ben bijna klaar, straks alleen nog tekenen en ik ben klaar.' Glimlach ik en neem de thee in mijn handen. Het was lekker warm in mijn koude handen.

    Liam

    "En ik snap niet wat ze met Fedea moeten? En wat kreeg Cam plots?" Ik kijk hem aan. 'Je bent nog maar net een wachter het is niet jou schuld, en ik denk omda Fedea een nieuwe vorst is dat ze haar gekozen hebben. Wat Camargue betreft. Ik heb vermoedes maar meer ook niet.' Ik kijk naar de ring om mijn eigen vinger. Hij hoorde bij die van haar alleen had hij geen steentjes en was hij egaal.

    Irial

    "Ja het gaat wel ik ben bijna klaar, straks alleen nog tekenen en ik ben klaar," glimlacht Madeline.
    Pas nu zie ik dat haar haar in een knotje is. Ik glimlach even en laat mijn tong over mijn piercing gaan.
    "Je ziet er leuk uit zo."

    Atreyu

    "Je bent nog maar net een wachter het is niet jou schuld, en ik denk omda Fedea een nieuwe vorst is dat ze haar gekozen hebben. Wat Camargue betreft. Ik heb vermoedens maar meer ook niet."
    Ik kijk even naast me en zie dat hij naar zijn hand zit te kijken. Hij heeft een ring om zijn vinger.
    "Zijn jullie getrouwd?" vraag ik stil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Je ziet er leuk uit zo." Ik glimlach naar hem. 'Jij ziet er leuker uit.' Ik leun naar hem toe en kus hem zacht terwijl mijn handen nog steeds de thee omklemmen.

    Liam

    "Zijn jullie getrouwd?" Vraagt Atreyu als hij mijn blik volgt. Ik schud alleen mijn hoofd. 'We zijn verloofd.' Ik kan een glimlach niet onderdrukken en kijk nog eens naar de ring. 'Sinds gisteren.' Voeg ik er aan toe.

    Irial

    "Jij ziet er leuker uit," glimlacht Madeline. Ze leunt wat verder over tafel en drukt een kusje op mijn lippen. Ik kus haar zachtjes terug en kijk haar dan glimlachend in de ogen. Ik leg mijn handen rond de hare en druk nog een paar kleine kusjes op haar lippen.
    "Tegen jou kan ik niet op," lach ik.

    Atreyu

    "We zijn verloofd. Sinds gisteren."
    Een opstoot van vreugde verdringt even het verdriet om Fé.
    "Gefeliciteerd," zeg ik met een oprechte glimlach.
    Als ik - Wanneer ik haar terug vind dan vraag ik haar ook ten huwelijk.
    Ik zucht diep en sta op.
    "We moeten haar vinden," zeg ik vastberaden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Tegen jou kan ik niet op," Ik schud lachend mijn hoofd. 'Die bril staat je goed.' Ik meen het eerlijk het staat hem echt goed. Ik kus hem terug en bijt even op mijn lip om een giechel binnen te houden.

    Liam

    "Gefeliciteerd," Zegt hij met een oprechte glimlach. Ik grijns terug. 'Dankje jullie zijn ook uitgenodigt voor de bruiloft.' Hij knik. "We moeten haar vinden," Zegt hij dan vastberaden. Ik knik en ben weer serieus. 'Ja we gaan haar ook vinden, we gaan je helpen goed?' Ik kijk hem aan. Ik mocht Atreyu wel, hij gaf zoveel om Fedea dat zag je gewoon en dat bewonderde ik aan hem. Ik wist wat hij voelde of in ieder geval wat hij voor Fedea voelde ik had hetzelfde met Camargue. Ik kon me alleen niet voorstellen hoe hij zich nu voelde nu ze weg was.. Ik wilde het ook niet voelen.

    Fedea

    Ik knik.
    "Dat is wat ik wil."
    Ik doe hetzelfde als haar, en klem mijn armen om mijn buik. Een gevoel van leegte. Dat is het enige dat er overschiet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Weg to nomnomnomnom zo terug :Y)]

    Faye
    Een akelige stilte bekruipt de ruimte. Het enige wat er te horen valt is het druppelen van water aan de zijkant van de kamer. Het irriteert me en moedeloos zucht ik even. Ik was moe, had honger en nog steeds had mijn vader niets van zich laten horen. Ik had nog geen enkel nieuwtje gehad van wat er zou gebeuren met Fedea, laat staan mij.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik kijk even rond en zucht.
    "Hoelang zou ik hier moeten blijven, denk je?" vraag ik om de stilte te breken. Precies of ik op vakantie is. Maar het is alles behalve dat. Op vakantie hoor je gelukkig te zijn, en aangezien Trey hier niet is, en zowel hij als ik geen flauw idee hebben waar ik ben, ben ik dat niet echt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hoelang zou ik hier moeten blijven, denk je?" Ik denk even na. Mijn vader vertelde me altijd hoe oud faunielen wel niet konden worden. Een angstig gevoel bekruipt me en het kippenvel komt op mijn huid te staan.
    "Ik weet helemaal niets, echt ik zweer het je." Lieg ik deels, vooral omdat ik weet dat ze haar niet eeuwig hier kunnen houden, maar ook omdat ik haar niet nog verdrietiger wil maken. Ik wendt mijn gezicht even af, aangezien ik van mezelf weet dat ik vreselijk ben als het om liegen gaat.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [ Ik ben even snel douchen! ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.