• Hoi hoi. Ik zit me nu al weken dood te piekeren over wat ik kan gaan doen met m'n vriendje op valentijn. Het is niet echt de makkelijkste jongen; hij haat bioscopen, en uit eten gaan is ook geen optie. Ik ben namelijk vegetariër en de restaurants in onze stad serveren geen vegetarische dingen.. :(
    Heeft iemand misschien goeie ideeën?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Thuis filmpje kijken
    Wandelen
    Iets.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Goddank heb ik dat probleem niet; mijn vriend werkt op valentijnsdag. Uhm, ik heb geen idee, een film thuis kijken en zelf avond eten koken, en heel romantisch bij kaarslicht opeten? ^^


    Bad decisions make good stories.

    Kook voor hem, dan zijn jullie toch een soort van uit en kan je toch vegetarisch eten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Kook voor hem, dan zijn jullie toch een soort van uit en kan je toch vegetarisch eten.

    Dit wilde ik ook zeggen :Y) Romantisch diner voor twee bij kaarslicht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Absolem schreef:
    (...)
    Dit wilde ik ook zeggen :Y) Romantisch diner voor twee bij kaarslicht.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Valentijn is commercieel gedoe, aldus mijn mening.
    Ik kan daarbij niks doen met valentijn want m'n vriend zit voor twee maand op zee :(


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik ga ook niets bijzonders doen met valentijnsdag. Ik ben wel bij mijn vriendje, maar echt heel veel geld spenderen we er niet aan omdat we op andere dagen in het jaar net zo veel van elkaar houden als dat we op valentijnsdag doen. Kook voor hem, vindt hij vast erg leuk ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kook voor hem en ga daarna samen thuis een filmpje kijken.


    The universal language of art.

    Ga met hem schaatsen en daarna warme choco drinken en daarna Pizza eten op de bank, ah dat zou mijn perfecte valentijn zijn als ik die had. :'D


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Ga met hem schaatsen en daarna warme choco drinken en daarna Pizza eten op de bank, ah dat zou mijn perfecte valentijn zijn als ik die had. :'D


    En toen ging er een lichtje branden in m'n hoofd!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Samen koken en dineren bij kaarslicht, na het eten lekker gaan wandelen ergens in een bos en als jullie terug zijn een romantische film kijken lekker knus op de bank (:


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Je kan vanalles gaan doen : thuis film kijken, samen eten maken, wandelen, foto's maken, gewoon samen kletsen terwijl je samen knus op de bank zit.

    Pff ... Ik wil dit alles ook kunnen doen op valentijn. : (

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:23 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Samen in bad. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kruip gewoon gezellig samen in bed. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wees blij dat je iemand hebt om Valentijn mee te vieren (:

    zoals de anderen al zeggen: blijf thuis, doe iets wat jullie allebei fijn vinden..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien