• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Carebear| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Carebear| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik spring recht wanneer ik lawaai hoor op de gang. Wanneer ze terug is, kijk ik haar bezorgd aan.
    "Pen en papier."
    "Gaat het wel?" vraag ik wanneer ik het aanneem met trillende handen. Ik leun tegen de muur en begin de woorden die net door me heengingen op te schrijven. Af en toe kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Gaat het wel?" Ik laat me tegen de muur zakken en haal even adem. Ik knik lichtjes.
    "Leuk gesprekje met mijn broer, niets bijzonders." Ik wrijf even over mijn hand heen. Mijn broer was een jongen die zijn eigen kracht niet kende. Ik trek een pijnlijk gezicht en weet meteen al dat het een blauwe plek zou gaan worden. "Slechte conditie ook." Ik grinnik.
    "Wat ben je aan het schrijven?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik kijk haar bezorgd aan.
    "Wat ben je aan het schrijven?"
    "Ik weet het zelf nog niet. Maar ik wil al enorm lang een liedje schrijven, en Trey zei dat het me ooit zou lukken, en daarnet schoten me enkele leuke dingen tebinnen, en ik wilde ze opschrijven voor ik ze weer kwijt ben."
    Ik glimlach en schrijf nog wat verder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik weet het zelf nog niet. Maar ik wil al enorm lang een liedje schrijven, en Trey zei dat het me ooit zou lukken, en daarnet schoten me enkele leuke dingen tebinnen, en ik wilde ze opschrijven voor ik ze weer kwijt ben." Een liedje. Ergens had ik dat altijd gewild, maar het enige wat miste was talent en het schrijven van goed op elkaar lopende zinnen.
    "Logisch, je kan nu in ieder geval niet ontkennen dat je geen tijd hebt." Grap ik en gaap even. "Niet slecht bedoeld hoor."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik grinnik zachtjes.
    "Geeft niet. Ben je moe?"
    Ik bijt even op de pen, en veeg ze dan af aan mijn jurkje, wanneer ik merk dat ze niet van mij is. Ik schrijf nog een paar dingen op en leg het blad neer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Jij hoeft het niet zelf te maken je hebt alleen aandacht te kort.' Grinnik ik. Mijn economie vond ik wel goed zo dus borg ik het in mijn tas op. 'Oke. .. nu tekenen. ' mompel ik en pakte mijn tekenblok met potloden, krijt en andere dingen. 'Wat moet ik tekenen. ' zuchr ik en kijk naar het witte blanco vele papier voor mijn neus.

    Faye
    "Geeft niet. Ben je moe?" Koppig genoeg schud ik mijn hoofd.
    "Valt best mee," Ik volg haar handen als ze het blad neerlegt en haar pen aan het shirt afveegt.
    "Ik denk niet dat iemand die nog gebruikt heeft hoor, het huis lijkt vreselijk verlaten van wat ik er tot nu toe heb gezien." Ik begin even aan mijn nagels te bijten, maar stop er al snel mee. "Volgensmij ligt het ver buiten de stad. De trip duurde redelijk lang, namelijk. Ik zat achterin de bus." Leg ik uit en richt mijn ogen daarna op haar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik denk niet dat iemand die nog gebruikt heeft hoor, het huis lijkt vreselijk verlaten van wat ik er tot nu toe heb gezien. Volgens mij ligt het ver buiten de stad. De trip duurde redelijk lang, namelijk. Ik zat achterin de bus."
    Ik knik begrijpend en ga zitten. Ik zucht.
    "Ik hoop zo dat hij me vindt."
    Lipbijtend trek ik mijn knieen op en sla mijn armen erom heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik hoop zo dat hij me vindt." Ik hou me stil, wetend dat het slecht is om voor een kant te kiezen. Ik krijg geheid ruzie als ik tegen Fedea zeg dat ik het wel prima vind zo. Als ik zou zeggen dat ik het met haar eens ben, staan er buiten de deur floraten op me te wachten om me een lesje te leren. Te laten zien wie er gelijk hebben.
    "Nou ja, ergens kan je positief over zijn. Je leeft lang, dus des te langer hij zoeken kan." Ik zucht en sluit mijn ogen even. "Mijn broer zegt altijd nooit op te geven, ik durf te wedden dat jou vriendje dat ook niet doet." Ik stop even, "Ik mag wel een heel goede uitleg aan hem geven, wil ik niet vermorzeld worden." Grap ik even en grinnik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik kijk haar even aan.
    "Ik wil echt niet dat je in de problemen komt, door mij. Echt niet."
    Voorzichtig neem ik het blad en lees het even. Ik hoop dat wanneer het af is, ik het hem zo snel mogelijk kan zingen. Ik voel in mijn ooghoek een traan prikken, en ik veeg ze weg nog voor ze op mijn wang biggelt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Oke. .. nu tekenen. Wat moet ik tekenen."
    Ik kijk haar even aan en denk na. Maar ook ik kan niks bedenken.
    "Wat inspireert je, wat vind je mooi, waar kijk je naar op?" stel ik enkele vragen in de hoop dat ze op goede ideeën komt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ik ben een harde hoor, zo makkelijk krijgen ze me niet." Ik klop even op de muur achter ons. "Toch?!" zeg ik iets harder en kijk weer naar het blad dat Fedea opraapt.
    "Kan je een muziekinstrument bespelen? Anders kan je ook een melodie maken, zou wel zo leuk zijn."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik knik.
    "Gitaar en piano. Trey heeft het me geleerd."
    Ik glimlach even en kijk haar aan.
    "Ik had al iets in gedachten."
    Ik neurie zacht de melodie.

    [Ja, ik ben er nog niet helemaal uit welk liedje ik neem :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Wat inspireert je, wat vind je mooi, waar kijk je naar op?" Ik frons en
    kijk naar mijn vingers. 'Zoveel dingen, maar het moets iets speciaals
    zijn maar het moet ook te tekenen zijn..' Ik steun met mijn hoofd op mijn
    hand.

    Faye
    "Holy, echt, je wilt niet weten hoe jaloers ik ben." Volledig gericht op Fedea luister ik naar de melodie en steek goedkeurend mijn duim op.
    "Klinkt goed." Ik klap even enthousiast in mijn handen. "Ik weet niet of ik een piano of gitaar kan regelen, maar ik zal mijn best doen, goed?" Ik bedenk me dat ik misschien kan zoeken in het huis naar een vleugel of dergelijks, hoewel ik betwijfel of deze er zal zijn. "Ik zal in ieder geval mijn best doen.

    [ Ik dacht meteen aan Safe and Sound van Taylor Swift, stiekem, hahaha. Maar wat dacht je van When I Look At You?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.