• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Carebear| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Carebear| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Zeker wel. Ik heb er de perfecte kont voor," Hij staat op en ik ga recht zitten. Ik schiet in de lach als hij voor mijn neus zijn ont schud. 'Ohhja perfect ik zou er bijna jaloers van worden.' Grinnik ik en geef er een zachte tik op.

    Faye
    "Naar de muur," Ze zucht even en kijkt naar de grond, alsof ze zich schaamt voor iets. "Mijn schim." zegt ze vrijwel direct hierna. Ik draai me even om en staar naar de muur, waarachter waarschijnlijk een vijftal floraten zullen zitten, toekijkend.
    "Wat voor dier is het?" vraag ik nieuwsgierig, vroeger toen ik nog klein was maakte mijn opa mooie verhalen over de schimmen van faunielen. Hij was niet zo streng als mijn oma was of vader. Hij zag het allemaal een stuk soepeler. Toch bleef hij een floraat en was de haat jegens faunielen groot.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Wat voor dier is het?"
    Ik glimlach en kijk naar de welp.
    "Een leeuwenwelp. Ze ziet er echt schattig uit."
    Het verbaast me ergens dat ze het niet kan zien, maar veel kan ik er niet aan doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Een leeuwenwelp. Ze ziet er echt schattig uit." Ik kijk teleurgesteld naar de muur toe.
    "Moet je voorstellen dat je daar over een paar maanden in kan veranderen!" zeg ik enthousiast en laat me op de grond vallen, zodat ik naar het plafond staar. "Ergens ben ik best jaloers, hoor." Ik hoor mijn rug knakken en trek een pijnlijk gezicht. "Ik durf te wedden dat je de leukste schim van allemaal hebt."

    [Even douchen!]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Ik heb er nog niet echt bij stilgestaan. En ik heb ook nog niet alle schimmen gezien, dus daar kan ik niet over oordelen."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Maar het was wel eng toen ik haar voor het eerst zag. Ik dacht dat ik gek werd."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Ohhja perfect ik zou er bijna jaloers van worden," lacht Madeline terwijl ze even op mijn kont slaat. Ik til haar op uit de zetel en laat mijn handen over haar achterwerk glijden.
    "Breek me de bek niet open over jouw kontje of je komt helemaal niet meer aan huiswerk toe," fluister ik hees in haar oor. Ik ga terug met haar naar de keuken en ga zitten zonder haar los te laten zodat ze op mijn schoot komt te zitten. Zachtjes druk ik mijn lippen op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Breek me de bek niet open over jouw kontje of je komt helemaal niet meer aan huiswerk toe," Ik glimlach en leg mijn handen in zijn nek. 'Als ik mijn huiswerk te laat inlever dan is het jou schuld.' Mompel ik en kus hem zacht.

    Faye
    "Ik heb er nog niet echt bij stilgestaan. En ik heb ook nog niet alle schimmen gezien, dus daar kan ik niet over oordelen." Even vraag ik me af wat voor schimmen de andere hebben. "Maar het was wel eng toen ik haar voor het eerst zag. Ik dacht dat ik gek werd." Ik kijk Fedea weer aan en knik begrijpend.
    "Logisch, wanneer had je door dat je niet paranoïde was?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik trek mijn knieen op en zucht.
    "Trey had ervoor gezorgd dat we aan een boek kwamen, waarin vanalles stond. En 's avonds kwamen we de anderen tegen."
    Ik staar naar de grond.
    "Het is wel even wennen. Vooral als ze je erbij vertellen dat je onsterfelijk bent. Of toch zo goed als."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Als ik mijn huiswerk te laat inlever, dan is het jouw schuld," mompelt Madeline voor ze me kust. Ik trek haar wat dichter tegen me aan.
    "Volle.verantwoordelijk-heid," zucht ik tussen het kussen door.
    Ik leg een hand in haar nek en laat die af en toe in haar haren glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij trekt me voor zover het kan nog dichter tegen zich aan.
    "Volle .verantwoordelijk-heid," zucht hij tussen het kussen door. Ik giechel en laat mijn handen over zijn rug langs zijn nek en door zijn haar gaan. Ik haar mijn lippen van de zijne af en kijk Irial recht aan. 'Ik hou van je.' Fluister ik streel zijn wang terwijl ik dit zeg.

    Faye
    "Vertel me over die boeken, wij hebben kasten vol thuis." Ik grinnik even, als ik me bedenk dat mijn vader alles gelezen had en mijn broer en ik de volgende waren. Het leven was een hel.
    "Het is wel even wennen. Vooral als ze je erbij vertellen dat je onsterfelijk bent. Of toch zo goed als." Gaat ze door, ik bijt even op mijn lip. Ergens deed het me denken aan Twilight.
    "Je glitter niet zoals die vampire chick, dus dan is het goed." Ik grijns even kort. "Nou ja, ergens heeft het vast zijn voordelen toch? In plaats van de gebruikelijke 80 á 90 jaar dat een mens leeft leef jij er 50 zoveel, stel je voor wat er allemaal te doen valt."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "50?"
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Er wordt maar eens in de 400 en huppeldepup jaren een nieuwe fauniel geboren, en er zijn 7 vorsten. Dus 7 maal die 400, dat is... Dat zijn heel veel jaren."
    Ik grinnik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "2800 jaar, dus." Mijn ogen worden groot. Holy shit. "Ik vraag me echt af wat die Camargue gedaan heeft met haar leven." Altijd was ik al dol geweest op geschiedenis, maar nooit had ik er echt zo over na gedacht. Ze had de eerste wereldoorlog meegemaakt, de romeinen misschien nog wel.
    "Moet je nagaan dat ik over ongeveer 70 jaar al dood ben."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Jij kan snel tellen," zeg ik lachend.
    "Moet je nagaan dat ik over ongeveer 70 jaar al dood ben."
    Ik glimlach flauwtjes.
    "Sorry."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.