• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Carebear| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Carebear| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Wat gaan ze doen? Me vermoorden? Dat durven ze waarschijnlijk niet eens." Meteen daarna duwt ze mijn handen weg. "Hoe laat is het?" vraagt ze meteen daarna.
    "Vermoorden waarschijnlijk niet nee, maar pijnigen is altijd een open optie. Brandmerken tot zweepslagen, heb ze allemaal al voorbij horen komen." Ik stop even en haal mijn mobiel te voorschijn. "Het is kwart voor negen, hoezo?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik schud mijn hoofd.
    "Laat ook maar."
    Ik zucht en ijsbeer.
    "En waar zou dat pijnigen dan goed voor zijn? Daar hebben ze helemaal niets aan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik haal mijn schouders op.
    "Geen flauw idee, daar ben ik nog niet over ingelicht, zal waarschijnlijk ook niet zover komen." Ik glimlach vlug. "Maak je er maar geen zorgen om, er zullen vast wel een aantal tussen zitten die het er niet mee eens zijn." zeg ik geruststellend.
    "Maar goed, waarom wou je nou weten hoe laat het was?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Maar goed, waarom wou je nou weten hoe laat het was?"
    Ik geeuw even en wijs naar mijn gezicht.
    "Daarom," zeg ik lachend.
    "It's been a long day."
    En dan te beseffen dat vanochtend, Trey en ik nog... Ik giechel even bij de gedachte eraan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Geen idee maar als ik voor morgen niet een tekening heb dan heb ik een groot probleem."
    Ik zucht even en kijk haar aan. Dan knijp ik mijn ogen tot spleetjes en zwaai even met mijn vinger.
    "Ik heb het al door, stiekem probeer je me zo ver te krijgen dat ik naaktmodel voor je speel."
    Helaas kan ik het lachen niet tegenhouden.

    Atreyu

    "Natuurlijk, waarheen?" zegt Eleanor terwijl ze zich klaar maakt om van plaats te wisselen. Pas wanneer ik terug in gestapt ben aan de passagierskant antwoord ik.
    "Naar het appartement? Dan kunnen we een lijst maken van alle alleenstaande huizen en de adressen verdelen tussen ons allemaal. Zo gaat het volgens mij sneller."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    ‘Naar het appartement? Dan kunnen we een lijst maken van alle alleenstaande huizen en de adressen verdelen tussen ons allemaal. Zo gaat het volgens mij sneller,’ reageert hij zodra we van plaats geruild hebben. Ik knikte, startte de auto en reed snel richting het appartement. Met mijn blik stevig op de weg gericht begon ik me langzaam te bedenken hoe we het straks aan moesten gaan pakken als we een idee hadden van waar ze zich bevonden. ‘Je weet wel dat je daar straks niet zomaar naar binnen kunt stormen he?’ zei ik na een tijdje zachtjes tegen hem want ik had het vermoeden dat hij dat waarschijnlijk wel van plan was. Hoewel ik hem daarin misschien geen ongelijk kon geven was het geen slimme zet om te maken. Wie weet met hoeveel ze daar wel niet zijn, klaar om te voorkomen dat we Fedea daar weg zouden halen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Je weet wel dat je daar straks niet zomaar naar binnen kunt stormen he?" zegt Eleanor zacht na enige stilte. Ik knik zachtjes.
    "Hoe geweldig het ook zou zijn om enkele van hun nekken om te wringen, ik ben niet van plan Fedea ervoor in gevaar te brengen. Ik mag er niet aan denken wat-"
    Ik schud de gedachte van me en staar door het raam.
    Waar ben je, prinses?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    ik schiet net als Irial in de lach. 'Ooh ja ik ben betrapt.' zeg ik knikkend en veeg een plukje haar uit mijn gezicht. 'Maar komop ik heb een idee nodig.' Ik bijt nadenkend op mijn lip en zet zijn bril dan af zodat ik recht in zijn ogen kan kijken.

    Eleanor

    ‘Hoe geweldig het ook zou zijn om enkele van hun nekken om te wringen, ik ben niet van plan Fedea ervoor in gevaar te brengen. Ik mag er niet aan denken wat-‘ hoor ik hem zeggen en probeer zelf ook niet te denken aan wat het kan zijn dat ze met haar kunnen doen. Ik druk het gaspedaal iets verder in en rijd met hoge snelheid door naar huis. Eenmaal bij het appartement aangekomen parkeer ik de auto voor de ingang. ‘Laten we de rest gaan halen en snel die lijsten doorspitten.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "It's been a long day." zegt Fedea, ik zie haar even geeuwen en knik instemmend. Ik zie haar zachtjes giechelen, maar negeer dat en kijk haar kort aan.
    "Als je wilt dat ik ga moet je het zeggen, want dan ga ik naar bed." zeg ik en kijk vluchtig naar het matras in de hoek. Ik hoopte niet dat ze net zoals mij moeite had met het liggen op matrassen of luchtbedden op de grond, zelf kreeg ik namelijk de meest erge rugpijn van. Ik had medelijden met haar, ook omdat de enige kleren in de zakken van mij waren en aangezien ik slechts 1.58 was, die veel te kort zouden zijn.
    "Als er iets is dat je nodig hebt, moet je gewoon op deze muur kloppen." Ik loop naar de muur waar ik al die tijd al naar wijs. "Drie keer kloppen is genoeg, vraag dan maar naar mij of zo." Ik knik even en blijf tegen de deur aanleunen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 19:42 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Irial

    "Ooh ja ik ben betrapt. Maar komop ik heb een idee nodig."
    Ze zet mijn bril af en kijkt me recht in de ogen.
    "Als je dat doet kan ik niet denken," zeg ik zacht terwijl ik een hand op haar wang leg. Teder geef ik haar een kusje. Dan kijk ik haar aan en zuig mijn piercing naar binnen.
    "Mijn piano? Mijn drumstel? Je Ipod? De treurwilg in de tuin?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Mijn piano? Mijn drumstel? Je Ipod? De treurwilg in de tuin?" Ik zet zijn bril weer op. 'Hmm die treutwilg wil ik wel zien.' Glimlach ik. We waren nog niet in de tuin geweest en ik vroeg me af wat ik ervan moest vinden.

    Atreyu

    Plots rijdt Eleanor heel wat sneller en voor ik het weet staan we voor het appartementsgebouw.
    "Laten we de rest gaan halen en snel die lijsten doorspitten."
    Ik knik.
    "Ik wou dat we een band konden ontwikkelen onder andere omstandigheden," beken ik stil. "Fé en ik en jullie. Dit is niet meteen wat ik voor ogen had."
    Ik leg mijn handen in mijn schoot en staar ernaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik blijf nog wel even wakker, dank je."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Zing eens een liedje?" vraag ik lief.
    Ik heb even behoefte aan muziek, en volgens mij kan ze mooi zingen, hoewel ze daarnet zei van niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Hmm die treutwilg wil ik wel zien," zegt ze glimlachend.
    Ik til haar van tafel en zet haar neer. Dan trek ik haar aan de hand mee naar buiten. Ik gris snel nog een deken van de sofa en sla het om haar heen.
    "Het is koud," zeg ik zacht.
    Wanneer we buiten zijn ga ik achter haar staan en streel door haar haren. Ik sla mijn armen om haar heen en leg mijn kin op haar schouder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.