• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Carebear| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Carebear| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Zijn kus is zo teder dat ik er even van ril op een goede manier dan. Zijn hand gaat onder mijn truitje en hij kijkt me vragend aan. Ik knik en kus hem opnieuw. Mijn handen gaan door zijn haar en streel dan over zijn rug.

    Eleanor

    Hij glimlacht geruststellend terwijl hij een stapeltje papieren richting mijn laptop schuift. ‘Ik zal eens kijken,’ reageer ik en ga op de stoel zitten terwijl ik nog steeds bezig ben mijn haren uit te borstelen. Tussendoor stop ik even, tik een adres in en borstel verder als de laptop bezig is met laden. ‘Heb jij honger? We kunnen iets bestellen, of ik kan snel iets klaarmaken,’ zegt Atreyu zacht waarop ik even bedenkelijk op kijk. Mijn maag rommelde zachtjes bij het denken aan eten dus niets eten zou niet lukken. ‘Laten we iets bestellen want ik denk niet dat er genoeg in mijn kasten staat voor een gewone maaltijd,’ antwoord ik dan en leg gefrustreerd mijn borstel weg omdat ik niet goed door mijn haren kom. ‘Heb je een voorkeur naar eten?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cartwright schreef:
    (...)

    Faye
    "Graag," zeg ik zachtjes en knik kort. Ik was maar al te nieuwsgierig naar haar teksten. Ergens bekroop me het gevoel dat het een droevig lied zou zijn, over dat ze hier gevangen zou zitten, maar dat negeerde ik. Ik durfde te wedden dat ze er iets moois van had gemaakt.
    "Laat maar horen."



    Fedea

    Aangezien ik hier geen instrument heb, tik ik zachtjes met mijn voet op de grond, over hoe ik wil dat het ongeveer klinkt, en ik begin te zingen. Ik zing eerst wat zacht, en volg de tekst met mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Waar kan Liam invallen?]

    Irial

    Ze knikt even en kust me opnieuw voor ik dat kan doen. Wanneer ik haar handen over mijn rug voel gaan, trek ik mijn t-shirt uit en doe hetzelfde met dat van haar. Ik gooi ze beide op de grond en druk mijn lichaam stevig tegen het hare aan. Ik kus haar nog een keer en bijt zachtjes op haar onderlip.

    Atreyu

    "Laten we iets bestellen want ik denk niet dat er genoeg in mijn kasten staat voor een gewone maaltijd. Heb je een voorkeur naar eten?"
    Ik wil haar helpen met haar haren, maar besluit dan dat het geen goed idee zou zijn.
    "Nee, kies jij maar. Zoveel honger heb ik niet. Ik vroeg het eerder uit noodzaak."
    Ik kijk haar even aan en begin dan opnieuw te markeren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Laat hem Cam nog aan het troosten zijn ofzo?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Is goed!]

    Liam

    Ik loop langzaam terug naar het appartement en zie al snel Camargue. Zonder iets te zeggen ga ik bij haar zitten en sla mijn armen om haar heen terwijl ik sussende woordjes fluister. Ik wieg ons heen en weer hopend dat het help.

    Madeline

    Hij trekt naast zijn eigen shirt ook dat van mij uit. Waar het terecht komt weer ik niet maar dat maakt me nu ook niet veel uit. Hij drukt zijn lichaam dichter tegen dat van mij aan en bijt op mijn onderlip. Ik laat mijn handen zijn lichaam verkennen en streel boven de rand van zijn broek. Ik sla mijn benen rond zijn middel zodat hij voor zover dat kon nog dichter tegen me aan komt.

    Eleanor

    ‘Nee, kies jij maar. Zoveel honger heb ik niet. Ik vroeg het eerder uit noodzaak,’ reageert hij. ‘Ik zal wel bellen voor een pizza te laten bezorgen,’ besluit ik en sta vervolgens op om mijn telefoon uit mijn vest te pakken. ‘Gewoon een random pizza dan?’ vraag ik hem als ik het nummer in mijn telefoon opzoek en uit mijn kast een elastiek vis zodat ik m’n haren op een slappe kont kan binden. ‘Oke, drie dingen wordt teveel,’ mompel ik tegen mezelf en geef hem dan mijn telefoon. ‘Als jij de pizza’s wil bestellen, doe ik mijn haren vast en kijk alvast deze adressen na.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    Aandachtig luister ik naar Fedea en volg de melodie met mijn ogen. Als ze klaar is klap ik lichtjes en kijk haar tevreden aan.
    "Is het voor Trey?" vraag ik zacht, omdat ik niet weet wat voor gevoelens het bij haar op zal wekken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Is het voor Trey?" vraagt ze zacht.
    Ik knik.
    "Is het wat?"
    Ik bijt even op mijn lip en leg het blad weer weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Is het wat?" Doordat ze op haar lip bijt kan ik zien dat ze nerveus is, afwachtend op mijn reactie.
    "Natuurlijk, ik vind het echt heel mooi en ik durf te wedden dat hij dat ook zal vinden. Ik zat haast te huilen." Geef ik toe en overdrijf ergens ook wel, omdat ik gewoonweg nooit huil, maar hiermee hoop haar blij te maken. Ik glimlach enthousiast.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Natuurlijk, ik vind het echt heel mooi en ik durf te wedden dat hij dat ook zal vinden. Ik zat haast te huilen."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Dank je."
    Ik kijk haar glimlachend aan en geeuw even.
    "Sorry, ik denk dat ik moe ben."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ze glimlacht dankbaar en gaapt even. "Sorry, ik denk dat ik moe ben." Ik knik begrijpelijk. Het was een lange dag geweest en waarschijnlijk zaten mijn wallen ook tot op mijn enkels.
    "Ik ook," geef ik toe en glimlach zwakjes. Vlug sta ik op en haal de sleutel uit mijn broekzak. "Laten we gaan slapen anders, als je iets nodig hebt, zoals ik al zei. Drie keer kloppen. Naar mij vragen lijkt me het verstandigst, aangezien niet alle floraten even lief zijn." Ik grinnik even en wacht geduldig af.

    [Zijn er nog meer floraten hier of zo? Anders voel ik me zo alleen, haha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik ook. Laten we gaan slapen anders, als je iets nodig hebt, zoals ik al zei. Drie keer kloppen. Naar mij vragen lijkt me het verstandigst, aangezien niet alle floraten even lief zijn."
    Ik knik zachtjes.
    "Dank je."
    Ik rek me even uit, en geeuw weer.
    "Ik denk dat ik gewoon ga slapen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik knik en glimlach even voordat ik de deur open en hem achter me op slot draai. Ik volg de weg die mijn broer me aan heeft gewezen en beland uiteindelijk op een kleine kamer met uitzicht op een bos. Ik open het raam even voor wat frisse lucht en kijk naar het stapelbed in de kamer. Mijn broer ligt snurkend op het onderste bed, waaruit ik kan opmaken dat ik de bovenste zal moeten nemen. In de hoek van de kamer liggen een aantal rugzakken, zowel mijn eastpak die open is gerukt en flarden kleding door de kamer. Ik brom even, als ik me bedenk dat mijn broer of iemand anders daar kleren voor Fedea uit heeft gehaald, toch gris ik er een pyjama uit en kleed me om. Douchen kan morgen wel. Zuchtend loop ik het trappetje op en zak neer op het bed.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.