• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Carebear| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Carebear| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Het is koud," Ik glimlach. 'Ik heb jou toch.' Ik kus zijn wang. Buiten streelt Irial door mijn haren en slaat zijn armen om me heen. Zijn kin legt hij op mijn schouder. Ik laat mijn hand naar achter gaan en streel zijn wang en haren. Zijn aanrakingen doen me warm worden van binnen. Zijn ademhaling in mijn nek en zijn armen rond me maakte me gelukkig.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:01 ]

    Faye
    "Zing eens een liedje?" Plots begin ik te lachen en schudt mijn hoofd.
    "Zoals ik al zei net, mijn stem is een combinatie van het geluid wat je hoort als je nagels over een schoolbord haalt en dat van een haan in de vroege ochtend." Ik glimlach. "Ik doe je een dienst en bespaar het je."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Zoals ik al zei net, mijn stem is een combinatie van het geluid wat je hoort als je nagels over een schoolbord haalt en dat van een haan in de vroege ochtend. Ik doe je een dienst en bespaar het je."
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Kom op, zo erg zal het toch wel niet zijn?" Zachtjes grinnik ik.
    "Je zal toch wel bepaalde noten kunnen halen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Burlington --> Carebear]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Kom op, zo erg zal het toch wel niet zijn?" Zachtjes grinnikt ze.
    "Je zal toch wel bepaalde noten kunnen halen?" Ik zucht diep en laat me dan toch overhalen, automatisch knik ik.
    "Goed dan, dat heb je wel verdiend na de meest rotte dag van je hele leven. Dan is er tenminste nog iets waar je om zal kunnen gaan lachen." Ik hoest even en neem een paar diepe teugen adem, nogal overdreven. Alsof ik echt aan het voorbereiden ben.
    "Wat wil je dat ik zing, mijn koninklijk hoogheid?"

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:09 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Goed dan, dat heb je wel verdiend na de meest rotte dag van je hele leven. Dan is er tenminste nog iets waar je om zal kunnen gaan lachen. Wat wil je dat ik zing, mijn koninklijk hoogheid?"
    Ik moet even lachen en denk na.
    "Kies jij maar. Zing waar je je het beste bij voelt. En oh, noem me alsjeblieft niet hoogheid, dat is zo genant..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik zie haar even lachen. "Kies jij maar. Zing waar je je het beste bij voelt. En oh, noem me alsjeblieft niet hoogheid, dat is zo genant..." Ik knik begrijpend.
    "Als dat is wat u wenst, oké nee, even nadenken." Automatisch komt de melodie en tekst van Torn mijn hoofd te binnen schieten. "Nou, daar gaatie hoor." zeg ik niet al te serieus en lach even. Ik besluit enkel het refrein te zingen.
    "There's nothing where he used to lie, the conversation has run dry.." Ik grinnik zachtjes en ga dan weer verder tot ik de laatste zin uitspreek.
    "You're a little late, I'm already torn." Ik maak een kleine nep buiging voordat ik begin te lachen.

    [Even snel douchen hoor.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik kijk haar glimlachend aan en luister naar het liedje. Het komt me bekend voor en ik neurie zachtjes mee, terwijl ik wat heen en weer wieg. Wanneer ze klaar is klap ik enthousiast in mijn handen.
    "Ik zei het toch! Je zingt echt wel mooi."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Als ik Fedea enthousiast in haar handen zie klappen voel ik mijn wangen lichtrood kleuren.
    "Ik zei het toch! Je zingt echt wel mooi." Ik schud per direct mijn hoofd.
    "Nu niet overdrijven hé, het was misschien net iets boven het gemiddelde slecht." zeg ik kort en haal mijn schouders op. "Nu moet jij iets zingen."

    [Wie is de mol kijken, x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    Het was moeilijk om te zien dat iemand het zichtbaar zwaar had en je niet een beetje van diegene kon overnemen om het te verzachten. Natuurlijk vond ik het enorm erg wat er nu met Fedea was gebeurd en ik zou er alles voor doen om haar weer terug te halen maar inbeelden hoe hij zich nu moest voelen was toch een stuk moeilijker en anders. ‘Ik had het graag ook onder andere omstandigheden zien gebeuren,’ reageer ik terug. ‘Maar hoe krom het misschien nu ook klinkt en waarschijnlijk zeg ik het op een totaal verkeerd moment.. De meeste banden ontwikkelen zich vaak het beste vanwege een moeilijke periode,’ voeg ik er aan toe en bijt ondertussen hard op mijn onderlip, misschien had ik dat anders moeten formuleren..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik grinnik zachtjes wanneer ze begint tegen te sputteren.
    "Nu moet jij iets zingen."
    Ik denk even na over een liedje, en begin Firework te zingen. Ik haal met gemak de hoge noten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik glimlach kort als ik haar hoor zingen en zak weer neer tegen de deur aan. Even verwonder ik me waarom ze geen contract aangeboden heeft gekregen ergens.
    "Je zou er echt iets mee moeten doen!" zeg ik uiteindelijk vriendelijk en klap nog even enthousiast.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik had het graag ook onder andere omstandigheden zien gebeuren. Maar hoe krom het misschien nu ook klinkt en waarschijnlijk zeg ik het op een totaal verkeerd moment. De meeste banden ontwikkelen zich vaak het beste vanwege een moeilijke periode," zegt Eleanor met een verontschuldigende blik.
    Ik schud mijn hoofd en forceer een geruststellend lachje.
    "Ik snap wat je bedoelt. En ik kan je geen ongelijk geven, ik apprecieer jullie nu meer dan ik waarschijnlijk anders zou gedaan hebben." Twijfelend kijk ik haar aan. Zou ik het vragen? "Over jullie gesproken, wat was er net met Cam?"

    Irial
    "Ik heb jou toch," zegt Madeline zacht. Ze geeft me een kusje op de wang. Buiten streelt Irial door mijn haren en slaat zijn armen om me heen. Madeline strekt haar arm naar achter en streelt mijn wang en haren. Ik glimlach.
    "Ja, je hebt me," zeg ik stilletjes in haar oor. Ik draai voorzichtig haar hoofd opzij en reik het mijne wat verder. Teder kus ik haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach voor ik hem kus. 'Je bent lief. ' Mijn vingers strelen zijn kaaklijn en wang voor ik op mijn tenen ga staan en hem opnieuw kus. Ik als de deken ook om hem heen en grinnik. 'Anders krijg jij het koud. ' Leg ik uit.

    Eleanor

    Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht als hij zegt me te begrijpen, zodra hij vraagt naar Cam verdwijn deze echter als sneeuw voor de zon. ‘Het is niet alleen maar bijzonder wat we kunnen en zijn. Het zijn van een fauniel heeft ook zijn slechte kant, de vervloekte kant,’ reageer ik terwijl mijn blik naar buiten is gericht. ‘Koester de baby straks, Atreyu, houd meer van hem dan van wie dan ook. Laat hem zien en voelen dat hij speciaal is, meer dan elk ander kind want dat zal hij zijn. Zodra we gekroond zijn stopt ons lichaam.. We kunnen geen kinderen meer krijgen en als er een van ons is die dat heel, maar dan ook echt heel, erg graag wil.. Is het Cam,’ Even keek ik naar hem en schudde licht verdrietig met mijn hoofd. ‘Het was als een klap in haar gezicht toen je zei dat Fedea zwanger is, begrijp haar daarom niet verkeerd. Het doet zeer voor een vrouw om dat te horen terwijl zij geen kinderen kan krijgen.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'