• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Carebear| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Carebear| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Je bent lief," zegt ze tussen het kussen door. Ze draait zich om en slaat het deken ook mij heen. "Anders krijg jij het koud," verklaart ze.
    Ik lach en druk een kusje op haar neus.
    "Nooit als jij in de buurt bent. Je warmt me op van binnenuit."
    Voor een buitenstaander zou het vast heel gek klinken gezien we elkaar pas een aantal dagen kennen, maar het klikte meteen tussen haar en mij. Meteen had ik het gevoel haar te willen beschermen en koesteren. Ze heeft me betoverd in een oogopslag.

    Atreyu

    "Het is niet alleen maar bijzonder wat we kunnen en zijn. Het zijn van een fauniel heeft ook zijn slechte kant, de vervloekte kant. Koester de baby straks, Atreyu, houd meer van hem dan van wie dan ook. Laat hem zien en voelen dat hij speciaal is, meer dan elk ander kind want dat zal hij zijn. Zodra we gekroond zijn stopt ons lichaam.. We kunnen geen kinderen meer krijgen en als er een van ons is die dat heel, maar dan ook echt heel, erg graag wil.. Is het Cam. Het was als een klap in haar gezicht toen je zei dat Fedea zwanger is, begrijp haar daarom niet verkeerd. Het doet zeer voor een vrouw om dat te horen terwijl zij geen kinderen kan krijgen."
    Ik laat verslagen mijn hoofd vallen en schud er zachtjes mee uit ongeloof.
    "Dat moet verschrikkelijk zijn voor haar. Niet dat het een troost zal zijn, maar Fé en ik hebben besloten de baby Cam of Liam te noemen. Ter nagedachtenis omdat zij dan-" Ik schud opnieuw mijn hoofd. "Had ik het geweten dan had ik mijn mond gehouden."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    ‘Dat moet verschrikkelijk zijn voor haar. Niet dat het een troost zal zijn, maar Fé en ik hebben besloten de baby Cam of Liam te noemen. Ter nagedachtenis omdat zij dan..’ Ik zag hem even schudden met zijn hoofd voor hij verder ging. ‘Had ik het geweten dan had ik mijn mond gehouden.’
    ‘Ik denk dat verschrikkelijk zelfs nog zacht is uitgedrukt,’ mompel ik in mezelf en richtte me daarna weer goed tot hem. ‘Dit had je niet kunnen weten en daarom kan je er ook niks aan doen, dus verwijt jezelf niks. We slepen haar er wel doorheen en al mag een vernoeming slechts een schrale troost zijn, ze zal zich wel vereerd voelen. Dat weet ik zeker .’ glimlachte ik zwakjes.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Ik bloos. 'Je maakt mij ook warm van binnen maar ik ben zo'n koukleum dat ik wel een deken nodig heb. ' Ik leg mijn armen in zijn nek en kus hem zo teder en zacjt mogelijk. 'Je maakt me blijer en gelukkiger dan ik in jaren ben geweest. ' Fluuster ik en kus op nogmaals.

    Atreyu

    Ze mompelt iets dat ik niet versta.
    "Dit had je niet kunnen weten en daarom kan je er ook niks aan doen, dus verwijt jezelf niks. We slepen haar er wel doorheen en al mag een vernoeming slechts een schrale troost zijn, ze zal zich wel vereerd voelen. Dat weet ik zeker ."
    Ik knik zachtjes, wetend dat haar woorden slechts bedoeld zijn opdat ik me beter zou voelen.
    "Laten we gaan," zeg ik dan. Ik stap uit en wacht tot Eleanor hetzelfde gedaan heeft.

    Irial

    "Je maakt mij ook warm van binnen maar ik ben zo'n koukleum dat ik wel een deken nodig heb."
    Ze legt haar armen in mijn nek en kust me teder. Ik sla mijn armen om haar middel trek haar tegen me aan terwijl ik haar traag terug kus.
    "Je maakt me blijer en gelukkiger dan ik in jaren ben geweest," fluistert ze zacht voor ze me nog een keer kust.
    "En jij mij, Madeline. Ik ben zo alleen geweest de laatste jaren, en dan kom jij en voel ik me alsof de wereld achter me staat."
    Ik kijk haar diep in de ogen terwijl ik het zeg en druk dan mijn lippen nog een keer op die van haar. Heel traag, heel teder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    ‘Laten we gaan,’ zegt hij en stapt vervolgens uit. Ik grabbel de papieren van het dashboard af en stap dan zelf ook uit. Zodra ik de auto op slot heb gedaan geef ik hem de sleutels terug. ‘Wil je dat ik de rest haal en dat we allemaal bij mij de papieren uitzoeken, of zal ik de rest een klein stapeltje geven en zeggen dat ze moeten komen als ze iets gevonden hebben?’ vroeg ik hem terwijl ik de deur naar binnen opende. Ik wist ook niet zeker of Cam het zelf wel wilde om zich nu bij ons te voegen, gezien hoe moeilijk ze het nu even had.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Ik kus hem terug en trek hem dicht tegen me aan. Ik was zo gelukkig dat niets er nog toe deed. 'Nooit
    meer alleen en nooit meer ongelukkig deal? '

    Atreyu

    "Wil je dat ik de rest haal en dat we allemaal bij mij de papieren uitzoeken, of zal ik de rest een klein stapeltje geven en zeggen dat ze moeten komen als ze iets gevonden hebben?" vraagt Eleanor terwijl ze me mijn sleutels terug geeft. Ik vergrendel de auto en denk even na.
    "Laten we maar eerst die lijst samenvatten tot alleenstaande huizen, dan geven we er een deel van aan Cam en Liam. Ik denk dat ik hen beter even niet onder ogen kom."

    Irial

    "Nooit meer alleen en nooit mee ongelukkig, deal?"
    "Als je me dat echt kunt beloven Madeline, zeker. Nooit meer ongelukkig, ook niet met jezelf?"
    Ik leg mijn hand op haar wang en kijk haar in de ogen. Soms moet je tegen mensen zeuren om hun bestwil. Als ik er Madeline mee kan helpen, dan moet het maar. Ik druk zacht een kusje op haar lippen om duidelijk te maken dat ik het goed meen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Als je me dat echt kunt beloven Madeline, zeker. Nooit meer ongelukkig, ook niet met jezelf?" Ik glimlach nadat hij me gekust heeft. 'Ik zal voor allebei mijn best doen.' Fluister ik en begraaf mijn gezicht op zijn borstkas en hou mijn armen rond zijn middel. Woorden waren er niet meer nodig ik kon zo eerwig blijven staan.

    Irial

    Ze slaat haar armen om mijn middel en legt haar hoofd op mijn borstkas. Ik trek het deken wat verder over haar heen. Ik druk liefkozend een kusje op haar haren.
    "Ik wil niet vervelend doen, Maddie, maar moest je geen tekening maken?"
    Ondanks het feit dat ik hier zelf ook liever met haar zou blijven staan, besef ik wel dat school voor gaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    ‘Laten we maar eerst die lijst samenvatten tot alleenstaande huizen, dan geven we er een deel van aan Cam en Liam. Ik denk dat ik hen beter even niet onder ogen kom,’ antwoord hij waarop ik knik ter bevestiging en loop daarna richting mijn appartement. Eenmaal binnen leg ik de papieren op tafel, hang mijn vest op de haak en loop dan richting de keuken. ‘Wil je iets drinken?’ roep ik hem toe terwijl ik voor mezelf wat pak en even een vlugge blik op de klok werp. Ik bereidde me alvast voor op een nacht van weinig slaap, die lijsten moeten uitgezocht worden en het liefst zo snel mogelijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    "Ik wil niet vervelend doen, Maddie, maar moest je geen tekening maken?" Ik glimlach. 'Ja eigenlijk wel maar ik vind dit veel en veel fijner.' Dan slaat het idee toe. 'Ik weet wat ik ga tekenen kom naar binnen.' Ik trek hem aan zijn hand naar binnen toe en ga direct aan de keukentafel zitten met een vel papier voor me en begin mijn idee uit te werken.

    Cartwright schreef:
    Faye
    Ik glimlach kort als ik haar hoor zingen en zak weer neer tegen de deur aan. Even verwonder ik me waarom ze geen contract aangeboden heeft gekregen ergens.
    "Je zou er echt iets mee moeten doen!" zeg ik uiteindelijk vriendelijk en klap nog even enthousiast.



    Fedea

    Ik bloos even wanneer ze me een compliment geeft.
    "Zo goed ben ik nu ook weer niet."
    Ik neem het blad even op van de grond, en maak een paar aanpassingen aan de tekst.
    "Wil je het een stukje horen?" vraag ik zacht.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:28 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [KUCHFedeaKUCH]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sorry :') Thanks]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wil je iets drinken?" vraagt Eleanor.
    "Wat water graag," zeg ik terwijl ik de nietjes uit de stapel papieren haal. "Heb je soms een markeerstift? Dan duid ik alle alleenstaande huizen aan en kan jij de adressen over tikken?" Plannen, we moeten goed plannen. De tijd tikt. "Ik hou er niet van om aan andermans computer te zitten," zeg ik verontschuldigend.

    Irial

    "Ja eigenlijk wel maar ik vind dit veel en veel fijner. Ik weet wat ik ga tekenen kom naar binnen."
    Ze sleurt me mee naar binnen en neemt meteen papier en potlood. Gretig begint ze te tekenen. Ik ga achter haar staan en leun met mijn handen op tafel over haar heen. Ik kan nog niet echt zien wat het is.
    "Ik ben benieuwd," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.