• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alive

    'Fluister het anders eerst in mijn oor,' stel ik voor als de vraag bekend wordt gemaakt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [okee, ik moet echt even goed nadenken over een antwoord a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cassie
    'Wat is je allergrootste geheim, wat je echt nooit tegen iemand zou vertellen?' zegt Alex. 'Fluister het anders eerst in mijn oor,' zegt Alive. Ik schud mijn hoofd, 'dat hoeft niet, maar toch bedankt'. Ik bijt op mijn lip, ik weet wel wat mijn grootste geheim is. Nu moet ik het alleen nog zeggen... 'Ik, ehm, h-het is mijn schuld dat iemand dood is,' zeg ik zacht dat ze het nauwelijks kunnen horen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Mijn wenkbrauwen schieten omhoog van verbazing als ze dat zegt. 'Wil je dat uitleggen?' vraag ik, want ik wil hier zeker meer informatie over.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alice

    Ik ging weer rechtop zitten toen Cassie antwoordde
    Ik wacht op dat ze verder zou vertellen als ze dat tenminste zou doen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cassie
    'Wil je dat uitleggen?' vraagt Alive. Ik kijk hem even aan en sla dan mijn ogen neer. 'Nou het gebeurde toen ik nog in Groningen woonde,' begin ik voorzichtig, 'ik fietste met een van mijn vrienden door de stad en toen leidde ik hem even af...Daardoor zag hij niet dat er scooter op hem af reed en moest op het laatste moment uitwijken. En toen,' ik slik even en voel tranen op komen,'en toen belandde hij onder een vrachtwagen,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Wat erg voor je,' zeg ik met medelijden. Troostend streel ik zachtjes over haar wang terwijl ik haar iets steviger vasthoud.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik kijk geschokt op, maar word snel weer rustig. 'Daar kon jij toch niks aan doen.' antwoord ik voorzichtig.


    I only miss you when I'm breathing

    Alice

    "Ik ben het met Vince eens daar kon je niets aan doen" zei ik tegen haar


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cassie
    'Wat erg voor je,' zegt Alive. Hij houdt me iets steviger vast en streelt troostend over mijn wang. 'Daar kon jij toch niks aan doen.' zegt Vince. Ik kijk hem even aan, 'als ik hem niet had afgeleid zou hij nog leven,' zeg ik zacht. Een traan loopt over mijn wang en ik verberg mijn gezicht in Alive's shirt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Je wist toch niet dat er een scooter en een vrachtwagen aankwamen?' antwoord ik weer.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Ik vind het niet erg dat ze haar gezicht verstopt in mijn shirt en geef haar een kus op haar kruin terwijl ik met medeleven over haar rug wrijf. 'Het zou vast afschuwelijk geweest zijn om het voor je ogen te zien gebeuren.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    Ik kijk met medelijden naar Cassie.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Cassie
    'Je wist toch niet dat er een scooter en een vrachtwagen aankwamen?' zegt Vince terwijl Alive een kusje op mijn kruin geeft en over mijn rug wrijft. Ik haal me gezicht even uit zijn shirt. 'Alsnog, als ik hem niet had afgeleid zou hij nog leven.' mompel ik. 'Het zou vast afschuwelijk geweest zijn om het voor je ogen te zien gebeuren.' zegt Alive. Ik kijk hem even aan en knik. Dan verberg ik mijn gezicht weer in zijn shirt.

    [mijn muis spaced hem 0.0]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:41 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    Afwezig keek ik een beetje om me heen. Ik keek Cassie met meedeleven aan.

    [Ja dat is ff een flut stukje]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you