• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.


    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.


    WAAR STARTEN WE?
    Het is de morning after, sommigen lopen nu met een zware kater rond. Iedereen gaat z'n eigen gang. Dit kan bijv. door gewoon te posten in je huis of juist bij iemand op bezoek te gaan of met iemand af te spreken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [is goed]
    Aimee
    Ik knipper even een paar keer met mijn ogen om te wenen aan het ochtendlicht. Vermoeid wrijf ik in mijn ogen. Als ik zie dat Vince nog slaapt geef ik hem een por, 'wakker worden Sleeping Beauty'. Ik wacht niet op een antwoord en ga opzoek naar de badkamer waar ik een snelle douche neem. Ik trek snel me ondergoed weer aan en het slaapgedeelte weer in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik word wakker van een por in mijn zij maar blijf nog maar liggen als degene naast me weg loopt, waarschijnlijk om tr douchen. Even later zie ik vaag weer een gedaante die de kamer binnenloopt, alles van de vorige nacht schiet me weer te binnen, 'Heey lekkerding.' breng ik moe uit.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    'Heey lekkerding.' zegt Vince slaperig. Ik grinnik even, 'hup opstaan. Ik heb behoefte aan de Starbucks. Als je niet zelf uit bed komt dan help ik je wel,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Hoe laat is het dan?' vraag ik met een grote geeuw terwijl ik een klein beetje overeind kom.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Ehmm, geen idee eigenlijk. Het is in elk geval licht buiten dus tijd om op te staan'. Als ik zie dat Vince nog steeds niet echt uit bed komt besluit ik hem maar te helpen. Er zijn een paar manieren om iemand wakker te krijgen maar ik vind wat ik nu ga doen een van de leukste. Ik loop op Vince af met een onschuldige blik in mijn ogen. Dan spring ik boven op hem en begin hem te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik schrik op als ze op me springt en me begint te kietelen, 'Alsjejejeblieblieft, houou oop.' hik ik uit tussen het kietelen uit met een lach.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik kietel hem nog even door en glij dan van hem af. 'Hup, uit bed komen. Ik wil mijn Starbucks,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik grinnik nog even en sta dan maar op, ik zie al mijn kleren nog op de grond liggen en schuif ze naar elkaar toe op een hoopje. Dan loop ik verder naar mijn douche, 'Oké, oké. Eerst even douchen.' zeg ik als ik de deur door loop.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik knik en kijk dan de kamer door opzoek naar kleren. Het is buiten volgens mij best wel warm en ik had gister een lang hemdje aan dus die kan ik wel weer aan. Het is zo alleen wel een beetje bloot dus ik loop naar Vince' kledingkast en trek er een blouse uit en trek die ook aan. Nadat ik mijn Vans heb gevonden trek ik die ook snel aan. Bij gebrek aan een borstel haal ik snel mijn hand een paar door mijn haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Even later kom ik de douche weer uit en stap op mijn kamer af en pak wat kleren uit mijn kast die ik aantrek, een soort blouse met jeans eronder. Dan loop ik weer de kamer binnen en zie Aimee ook in een blouse van mij, 'Mooie blouse.' complimenteer ik haar alsof ik niks door heb.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik grinnik even om Vince' opmerking. Hij heeft heus wel door dat die blouse van hem is, 'ja mooie blouse he,' lach ik. De blouse is nog wel een stuk te groot waardoor hij een beetje om me heen zwiept. Mijn ogen scannen de kamer en blijven hangen op een stukje zwart lint dat verborgen ligt onder een stapel papieren. Ik loop er naar toe en trek het lint er onder uit en bint die vervolgens om mijn middel zodat je nog een beetje van mijn figuur kan zien. Afgezien mijn grotendeels blote benen natuurlijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik grinnik als ze een lint om haar middel heen knoopt, 'Eh, zullen we dan maar voor mevrouw naar de starbucks?' vraag ik als ik naast de deur ga staan met een arm uitgestoken richting Aimee.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik grinnik even en pak nog snel mijn tas. Dan loop ik naar Vince toe en steek mijn arm door die van hem, 'op naar de Starbucks,' zeg ik vrolijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik pak snel mijn sleutels en portomonnee van een kastje naast me. 'Inderdaad,' zeg ik terwijl ik de deur uitloop en deze dicht doe als Aimee ook buiten naast me staat.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Als Vince en ik buiten staan kijk ik hem vragend aan. 'Hoe kom je van jou appartement naar de Starbucks? En is het ver lopen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered