• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.


    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.


    WAAR STARTEN WE?
    Het is de morning after, sommigen lopen nu met een zware kater rond. Iedereen gaat z'n eigen gang. Dit kan bijv. door gewoon te posten in je huis of juist bij iemand op bezoek te gaan of met iemand af te spreken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    'Nou, bijna een jaar. Als ik het goed heb.' antwoord ik na een tijdje te hebben na gedacht.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik glimlach even naar Vince, 'misschien kan je me dan een prive rondleiding geven,' zeg ik met een knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik glimlach even, 'Nou, misschien na de starbucks? Want ik heb nog niet ontbeten.' Zeg ik met een grijns tegen haar. Plotseling schiet me weer iets te binnen, 'Trouwens, moeten we niet nog een keer naar Mike?'


    I only miss you when I'm breathing

    [mike is eruit gestapt, duss laten we maar doen alsof dat niet gebeurd is -.- ]
    Aimee
    'Goed idee, ik moet ook nog ontbijten. Wat natuurlijk heel logisch is.' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Echt? oeps xd]

    Vince

    Ik grinnik, 'Ja natuurlijk is dat heel logisch. Maar hoe lang ben jij al in London, als ik vragen mag?' vraag ik dan.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik kijk Vince even aan en begin dan te lachen, 'nog maar 2 dagen ofso,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    '2 Dagen?' vraag ik haar met een open mond die haar aangaapt. 'Wat, wat kom je hier doen dan?' vraag ik iets later.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Kijken of ik hier iets kan doen met dans. Als ik dat in Parijs zou doen zouden me ouders er zo achter komen...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Oh ja, zoiets zei je gister ook.' Mompel ik. 'Is het al gelukt? Iets vinden met dans?' vraag ik dan op een wat luidere toon.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Ik heb nog niet echt gezocht. Ik wil eerst de stad een beetje beter leren kennen,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik kijk even langs Aimee naar buiten en naar de straten. 'Nou dan moet ik die maar laten zien, hé.' glimlach ik. 'Trouwens, de volgende halte moeten we er alweer af.' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Trouwens, de volgende halte moeten we er alweer af.' zegt Vince. 'Okee, mooi zo. Ik begin echt behoefte te krijgen aan de Starbucks,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik kijk haar aan en mijn maag begint een beetje te knorren. 'Ik ook, ik sterf echt van de honger.' zeg ik een beetje afgedwaald in haar ogen.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik begin te grinniken als zijn maag een beetje begint te knorren. Dan zie ik dat we bij de volgende halte zijn, 'hup uitstappen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik sta snel op, 'Ja ja.' zeg ik en neem haar mee naar de deur van de bus. Ik kijk even naar links en trek Aimee mee die kant op.


    I only miss you when I'm breathing