• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.


    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.


    WAAR STARTEN WE?
    Het is de morning after, sommigen lopen nu met een zware kater rond. Iedereen gaat z'n eigen gang. Dit kan bijv. door gewoon te posten in je huis of juist bij iemand op bezoek te gaan of met iemand af te spreken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Othilie
    'Jep, dat ben ik.' en ik stak nog even mijn hand omhoog.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:06 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Vince

    Ik kijk even naar de twee en volg Sierra dan naar haar tafeltje, daar zet ik het dienblad neer en kijk afwachtend naar Aimee tot ze ook komt.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Vince volgt Sierra en Othilie naar hun tafeltje en ik loop achter hem aan. Als hij het dienblad heeft neergezet en is gaan zitten plof ik naast hem neer. 'Dus,' vraag ik aan de andere meisjes, 'hebben jullie een speciale reden waarom jullie in London zijn?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Othilie
    'Dus,' vroeg het meisje dat zich voorgesteld had als Aimee, 'hebben jullie een speciale reden waarom jullie in London zijn?'
    'Ik ben hier vooral voor de vrijheid en het avontuur. Jij?'


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Vince

    Ik kijk even naar Othilie, 'Ik zing.' antwoord ik tegen haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Sierra

    Ik mengde me vlug in het gesprek. "Ik ben hier voor de muziek, ik speel heel wat instrumenten waaronder mijn stem maar moest dat niet lukken ga ik maar voor model i guess" zei ik. Jep that's the plan.

    Gancanagh schreef:
    Irial

    Ik krijg rillingen van het verkeerde soort terwijl haar vingers opnieuw over mijn buik en borstkas gaan. Ik weet dat ze de littekens kan voelen. Op dit soort momenten heb ik het altijd even moeilijk, bang voor de vragen, bang voor de gedegouteerde blikken die ik al zo vaak gekregen heb.
    Ik steun op één elleboog en laat nu ook een hand onder haar t-shirt glijden. Haar huid is heerlijk zacht. Plagerig laat ik mijn lippen over de hare gaan.


    Valeria Blake

    Ik glimlach even bemoedigend als ik een bedrukte blik door zijn ogen zie flitsen. Zijn handen onder mijn shirt voelen zo goed en vreemd genoeg ook zo vertrouwd. Voorzichtig neem ik de rand van zijn shirt vast en laat het op mijn polsen rusten als ik een paar keer met mijn handen naar boven gleed. Ik had gelijk gehad over de littekens of oneffenheden als je het zo wou zeggen maar opnieuw besloot ik mijn mond te houden, je hoefde niet veel over mensen te weten om te weten dat over ze over zulke dingen niet graag praatten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    Een golf van opluchting spoelt over me heen wanneer ze gewoon weer haar handen onder mijn t-shirt laat glijden zonder zich iets van de littekens aan te trekken. Vluchtig kijk ik nog even of mijn armband nog goed zit. Ik bijt even op mijn piercing terwijl ik naar Valeria kijk. Zo aantrekkelijk.
    Heel zachtjes druk ik mijn lippen op die van haar. Ik bijt even op haar onderlip terwijl mijn hart een slagje overslaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valeria Blake

    Als hij zijn ogen nogal nadrukkelijk op mij liet vallen verstijfde ik een seconde. Ruw greep ik mezelf bij mijn nekvel en riep mezelf tot orde, ik stelde me gewoon aan. Iedere keer als zijn lippen de mijne raakten leek er een elektrische golf door mijn lichaam te gaan. De zachte beet op mijn onderlip ontging me eerst, pas later besefte ik dat ik op dat moment zelf de binnenkant van mijn wang had open gebeten. Glimlachend ga ik iets rechter op zitten en trek hem dan opnieuw naar me toe om hem te kunnen kussen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    Ik wacht geduldig tot Valeria goed zit en laat haar me gewillig naar zich toe trekken. Ik lik zachtjes over haar lippen terwijl ik mijn hand verder omhoog onder haar t-shirt laat kruipen. Heel voorzichtig streel ik haar borst en kruip wat dichter tegen haar aan. Ik haal diep adem en kus haar nog een keer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Othilie
    'Ik zing,'zei Vince. 'Ik ben hier voor de muziek, ik speel heel wat instrumenten waaronder mijn stem maar moest dat niet lukken ga ik maar voor model I guess,' ratelde Sierra aan een stuk door. Ik was het zo wel al gewoon geworden van haar dat je er nooit een speld kon tussen krijgen. 'Zo, zo, allemaal muzikanten hier. Ik ben niet erg muzikaal aangelegd spijtig genoeg. Het lijkt me geweldig om een instrument te kunnen bespelen of te zingen. Ik hou het wel bij dansen,' zei ik met een klein glimlachje op mijn lippen aan de gedachte van mijn dagelijkse concerten onder de douche.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Sierra

    "Als je wilt leer ik je een instrument bespelen ? Ik heb genoeg instrumenten thuis staan" stelde ik aan Othilie voor, helemaal tot rust en traag.

    Othilie
    Sierra deed me een voorstel om een muziekinstrument te leren bespelen. Het was wel een erg impulsief idee. Eigenlijk leek het me wel leuk.
    'Ik zou het wel graag is proberen, maar ik vrees dat je dan ontzettend veel geduld zal moeten hebben. Veel geduld.' en ik knikte een beetje.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Caitlynn Abigail


    Als ik na een uur mijn administratie af heb besluit ik maar om de stad even in te gaan. Vlug pak ik mijn tas en jas en loop mijn appartement uit.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sierra

    "Je schat jezelf veel te laag in Liefje" zei ik lachend. "Het is heus niet zó moeilijk" ging ik verder.