• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.


    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.


    WAAR STARTEN WE?
    Het is de morning after, sommigen lopen nu met een zware kater rond. Iedereen gaat z'n eigen gang. Dit kan bijv. door gewoon te posten in je huis of juist bij iemand op bezoek te gaan of met iemand af te spreken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valeria Blake

    'Bedankt.' zei ik zacht voor ik een treurige blik op het huis wierp. 'Het is nogal, overdreven.' Ik wees even kort naar het huis in Victoriaanse stijl dat mijn ouders een tijd geleden gekocht hadden en waarin ik nu verbleef. 'Wil je nog even binnenkomen om iets te drinken?' Twijfelend keek ik op naar zijn gezicht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vince

    Ik zie haar knikken en genieten. Ik doe mijn ogen dicht en ga verder, na een tidje begin ik ook weer te kreunen.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    Ik vergendel de auto en kijk haar dan terug aan.
    "Het is nogal, overdreven," zegt ze, wijzend naar het huis. Ik grinnik terwijl ik mijn autosleutels in mijn achterzak steek.
    "Je zou dat van mijn ouders eens moeten zien," mompel ik zacht.
    "Wil je nog even binnen komen om iets te drinken?" vraagt ze aarzelend.
    Ik knik met een glimlachje en neem haar hand vast.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sierra Michelle Silver

    Verrast door 2 onbekende mensen die vrolijk meespelen begin ik luider te zingen. Het was grappig. Ik die telkens het hele plein rondliep en zij die me probeerden te volgen.

    Aimee
    Ik sla mijn armen om Vince nek en trek zijn bovenlijf dichter naar die van mij toe. Vince wordt weer wat ruiger en ik begin steeds harder te kreunen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Oh Aimee,' ontsnapt een paar keer uit mijn mond als we verder gaan en onze bovenlichamen dichter bij elkaar komen.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik kreun zachtjes Vince' naam en merk dat ik bijna klaar begin te komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valeria Blake

    Ik klaar terug op en sleur hem zowat de oprit op. De sleutel werkte niet zo goed mee en ik vloekte een paar keer op het stomme ding voor het zich verwaardigde om te werken. Lachend trok ik hem mee naar de zitkamer en duik achter de bar. 'Wat wil je drinken?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sierra Michelle Silver

    Ik sla het liedje af en begin aan Dynamite. Na het liedje deed ik mijn gitaar langs de kant. "Even pauze om mijn 2 helpers te leren kennen" zei ik lachend. Ze stelden zichzelf voor als Justin en Vincent. Ik lachte over de verhalen die ze zeiden. "Zullen we verder doen ?" voeg Vincent. Ik knikte en stond op. Ik bukte me voor mijn gitaar te nemen en deed hem netjes om mijn nek. "Play" zei ik wachtend op het liedje dat ze verzonnen. Toen ik het liedje herkende speelde ik mee.

    Penelope
    Ik opende mijn koelkast en zag enkel een plakje kaas, wat water en sauzen staan. Geen ontbijteten dus. Ik besloot dan maar ergens in de stad iets te eten te zoeken of eventueel een lekkere chocomelk in een cafeetje. Ik douchte vlug, deed mijn haren in een hoge paardenstaart en deed een wit kleedje aan met mijn beige laarzen. Snel nam ik mijn handtas en verdween naar Londen. Ik begon steeds beter mijn weg te vinden. Ik was zelfs gisteren thuisgeraakt. Mijn oriëntatiegevoel was dan toch beter dan ik dacht.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Sierra Michelle Silver

    "Guys, ik ga iets eten, ik heb echt honger" zei ik jammerend. Ze knikten. Ik stopte mijn gitaar weer weg en nam de kist in mijn rechterhand. Londen. Waar kan ik in Londen iets eten zonder te verdwalen ? Ik zoek wel een Starbucks i guess.

    Irial

    Ik grinnik wanneer ze met het slot staat te prutsen en begint te vloeken. Ik laat haar maar even haar gang gaan. Als het gelukt is word ik het huis ingesleurd.
    "Wat wil je drinken?" vraagt Valeria eens we in de zitkamer zijn.
    "Gewoon wat water," glimlach ik.
    Ik kijk even om me heen. Het huis is mooi ingericht, ietwat duur naar mijn smaak, maar desalniettemin mooi. Een beetje aarzelend ga ik zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vince

    Ik begin nog wat wilder te stooten, 'Aimee! Ga door, ga door!' roep ik uit als ik bijna op mijn hoogtepunt ben gekomen.


    I only miss you when I'm breathing

    Valeria Blake

    Ik schenk twee glazen koud water in en ga dan naast hem op de bank zitten om twee seconden later vloekend op te veren. 'Shit!' Met een zogezegd geïrriteerd gezicht keek ik hem aan. 'We zijn je mandje vergeten.'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:39 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    Ik schrik me rot wanneer ze vloekend op staat. Bijna stort ik mijn glas water over me heen.
    "We zijn je mandje vergeten."
    Ik schud lachend mijn hoofd en zet mijn glas op tafel. Ik neem het hare uit haar hand en zet het er naast. Ik neem haar bij haar pols en trek haar terug op de bank. Ik schuif wat dichter bij haar en fluister in haar oor,
    "Dan toch maar bij jou in bed?"
    Ondertussen laat ik mijn vingertoppen langs haar arm omhoog kruipen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.