• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.


    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.


    WAAR STARTEN WE?
    Het is de morning after, sommigen lopen nu met een zware kater rond. Iedereen gaat z'n eigen gang. Dit kan bijv. door gewoon te posten in je huis of juist bij iemand op bezoek te gaan of met iemand af te spreken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Othilie
    'Ik lust geen koffie, maar ik heb gehoord dat ze daar ook chocomelk hebben, niet?'
    Ik zei het in het Nederlands om toch even zonder al te veel stress te hoeven praten. Mijn Engels was dan wel heel goed, het was toch nog altijd niet mijn moedertaal.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Irial

    Haar aanraking, hoe klein die ook mag zijn, doet me rillen. Ik breng mijn lippen naar haar hals en bijt er zachtjes in. Ondertussen laat ik tergend langzaam mijn handen onder haar t-shirt glijden. Haar warme huid doet mijn handen gloeien en even lijkt het alsof er een stroomstoot doorheen mijn hele lichaam trekt. Ik breng mijn mond naar die van haar en laat mijn lippen heel zachtjes de hare strelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sierra

    "Ze hebben er alles behalve frisdrank en nog een paar dingen, okay, ik heb niets gezegd" zeg ik in mijn vertrouwde moedertaal tegen haar.

    Valeria Blake

    Zijn handen, die zo traag over mijn rug glijden doen rillingen ontstaan vanuit de plekken waar ze mijn huid raken. Met een warm gevoel van binnen probeer ik ieder vrij stukje huid te kussen of op zijn minst aan te raken voor ik zacht met alleen mijn vingers onder zijn shirt kruip en daar onzichtbare lijntjes begin te trekken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    Ik verstijf zodra ik haar hand onder mijn t-shirt voel. Met alle moeite van de wereld blijf ik ademhalen en zonder me ervan bewust te zijn laat ik mijn tong over mijn piercing gaan. Haar vinger glijd over mijn huid en even voelt het alsof mijn littekens na jaren weer open gegaan zijn. Mijn vel lijkt in brand te staan. Ik probeer het nare gevoel van me af te schuiven en concentreer me op het aangename gevoel van haar lippen die veilige plekjes van mijn huid raken. Ik rol ons om zodat zij onderaan ligt en druk mijn lippen op de hare voor ze wat kan zeggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Othilie
    We stapten binnen en gingen in de lange rij staan. 'Het lijkt wel spitsuur hier,'grinnikte ik. Ik prutste tijdens het wachten wat aan mijn nagels.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Sierra

    "Wel stiekem is dat wel zo" zei ik met rode wangen. Ik had het kunnen weten dat het hier druk ging zijn. Nouja, de winkel was nogal met glas gedaan en ik zag de rij al van buiten staan maar niemand hoeft dat te weten. Zo kom ik slim over.

    Valeria Blake

    Geschrokken keek ik Irial even aan als hij ons plots omdraaide zodat ik vastgeklemd kwam te zitten onder zijn lichaam. Nog voor ik ook maar één woord kon zeggen drukte hij zijn lippen hard tegen de mijne en wat het ook was dat ik wou zeggen, ik vergat het. Voorzichtig trek ik me een klein beetje op aan zijn hals zodat ik iets makkelijker lig voor ik opnieuw aan mijn spelletje begin. Zijn huid voelde raar aan onder mijn vingers, een beetje bobbelig en niet zo heel gaaf meer maar ik zei er niets over.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Caitlynn Abigail•

    Luel SMS'te nog niks terug. Zuchtend legde ik mijn telefoon aan de kant en liet mijn hoofd op tafel bonken. Mijn inspiratie om iets te schrijven was dit moment op 0,0 , en ik móest en zóu een nieuw nummer af hebben voor vanavond.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Irial

    Ik krijg rillingen van het verkeerde soort terwijl haar vingers opnieuw over mijn buik en borstkas gaan. Ik weet dat ze de littekens kan voelen. Op dit soort momenten heb ik het altijd even moeilijk, bang voor de vragen, bang voor de gedegouteerde blikken die ik al zo vaak gekregen heb.
    Ik steun op één elleboog en laat nu ook een hand onder haar t-shirt glijden. Haar huid is heerlijk zacht. Plagerig laat ik mijn lippen over de hare gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Othilie
    Het was bijna aan ons. In mijn hoofd was ik al helemaal aan het uitdokteren wat ik zou vragen en hoe ik het zou doen. Ik bestudeerde het bord nauwkeurig en besliste dan maar een gewone chocomelk te nemen. Waarschijnlijk vond ik al die speciale dingen niet lekker. Plots zag ik dat ze ook koffiekoeken en gebakjes hadden. Het water liep me in de mond en ik besliste ook twee chocolade croissants te nemen. Ik had normaal wel geld genoeg mee. 'En wat neem jij?' vroeg ik nieuwsgierig.

    (Ik ben dus nog nooit in een starbucks geweest en toen zocht ik even de site op. Blijkbaar hebben ze daar dus ook een bakker en staat er van al dat eten foto's op de site. :9~)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Sierra

    "Hmm, ik neem een Frappuccino en ik heb best honger dus ik ga ook voor een paar mini donuts" zei ik waarna het water me direct in de mond kwam.


    [Haha, ik ook niet dus ik kijk ff op internet, zie ik dat er 1 geopend is in Gent, moet ik maar eens bezoeken i guess]

    [Ik krijg misschien een Starbucks in mijn stad en heb er al een in mijn andere stad ( in Noorwegen!) xd]


    I only miss you when I'm breathing

    [@spyclon en laten we Aimee en vince ook naar de Starbucks gaan a. ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik vind het best, zullen we doen dat het dan nu echt ochtend is en dat ze wakker worden?]


    I only miss you when I'm breathing