• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.


    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.


    WAAR STARTEN WE?
    Het is de morning after, sommigen lopen nu met een zware kater rond. Iedereen gaat z'n eigen gang. Dit kan bijv. door gewoon te posten in je huis of juist bij iemand op bezoek te gaan of met iemand af te spreken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Even opnieuw (nerd)]

    Valeria Blake

    Ik schrik als Irial zich na 1 stap al weer omdraait waardoor ik bijna tegen hem oploop. Hij kijkt me aan met een vreselijk schattig triest gezichtje en ik merk dat zijn schouders een beetje hangen waardoor ik hem een beetje bevreemd aankijk en me afvraag wat er hem scheelt. 'Verdorie, dan wordt het toch een mandje naast het vuur want ik ben niet van plan braaf te zijn.' Ik sla even lachend mijn ogen ten hemel en geef hem een duwtje. 'Jij bent echt gestoord wist je dat?' Ik grijnsde even en leun dan over zijn rug heen om in zijn oor te blijven fluisteren. 'Hondjes die niet braaf zijn blijven meestal ook niet stil in hun mandje liggen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vince

    'Dat hoop ik ook eerlijk geze... Ah hier is het!' zeg ik als een doosje uit de onderste la haal.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 13:23 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Nou waar wachten we dan nog op?' Vraag ik ondeugend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Nou dat weet ik niet,' zeg ik terwijl ik iets uit het doosje haal en even in mijn handen hou.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Zullen we dan maar beginnen,' flirt ik met een knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Ja,' zeg ik gluzig terwijl ik over haar hele bovenlichaam streel. Steeds verder zak ik met mijn handen omlaag totdat ik haar heupen heb bereikt, daar wacht ik even.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Hij laat zijn handen over mijn bovenlichaam glijden en ik huiver even. Zijn handen stoppen bij mijn heupen en hij wacht even. Ik zoen hem even gepassioneerd op zijn mond. 'Toe maar,' fluister ik in zijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oke, ik weet weer niet hoe ik doet moet gaan schrijven xd zal ik gewoon proberen dan maar? Of gaan we weer skippn? xD]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [Oke, ik weet weer niet hoe ik doet moet gaan schrijven xd zal ik gewoon proberen dan maar? Of gaan we weer skippn? xD]


    [doe maar wat xD]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké ik probeer wel xD]

    Vince

    Ik streel voorzichtig met mijn tong over haar ontbloote tepels en doe ondertussen de condoom om.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik kreun zachtjes als hij met zijn tong over mijn tepels gaat. Ik trek zijn hoofd naar mijn hoofd toe en begin hem weer heftig te zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Als ze mij n hoofd naar dat van haar trekt en weer begint te zoenen draai ik ons om zodat zij weer bovenop ligt. Zo ga ik weer verder met zoenen.


    I only miss you when I'm breathing

    Sierra Michelle Silver

    Haastig loop ik met alle dingen die ik nodig heb naar het plein. Het plein waarvan mijn broer zei dat het altijd heel erg druk was. Ik had vandaag gekozen voor mijn akoestische gitaar. De bas leg ik voor een dagje langs de kant. Aangekomen in het park ga ik ergens op een steen zitten en begin te spelen. Ik was het al gewend om te spelen en te zingen op straat. Ik moest ergens beginnen en wie weet zag een producer of iemand anders mij wel.

    Aimee
    Vince draait ons om zodat ik weer bovenop lig. Met mijn hand streel ik zijn wang en begin hem weer heftig te zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik voel mijn 'zwelling' groter en groter worden terwijl we liggen te zoenen, heftiger en heftiger.


    I only miss you when I'm breathing