• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•

Inschrijvingen.

Rollen

Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.

WAAR STARTEN WE?
    Het is de morning after, sommigen lopen nu met een zware kater rond. Iedereen gaat z'n eigen gang. Dit kan bijv. door gewoon te posten in je huis of juist bij iemand op bezoek te gaan of met iemand af te spreken.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Othilie
    Wow, zei kon ook een potje praten. Daar hield ik wel van. 'Leuk! Ik ben niet meer gebleven want ik was veel te moe. Weet jij toevallig iets goed om te ontbijten? Ik sterf van de honger.'

Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

Sierra

Ik begon te lachen en schudde wild mijn hoofd. "Ik loop al een kwartier te zoeken achter een Starbucks maar ik vind echt niéts. Maar dat is geen probleem. Nu kunnen we samen verdwalen" zei ik lachend.

Othilie
    'Leuk idee!'lachte ik mee. Ik zette pas richting een minder drukkere straat. Misschien vonden we daar wel iets te eten. 'En woon jij hier al lang in Londen? Eigenlijk een domme vraag want je vindt zelf niets om te eten.'

Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

Sierra

"Haha, nee ik ben verhuisd vanuit België. Mijn moeder is Vlaams, mijn vader Italiaans, maar hij kan ook goed Spaans spreken. Hij heeft het met geleerd dus nu kan ik Vlaams, Engels, Italiaans, Spaans en Frans spreken, what about You ?" vroeg ik dan maar voor ze vroeg over al die talen. Ik kon vele instrumeten bespelen en ik kon ook veel talen. Conclusie, ik verveelde me in mijn jeugdjaren.

Valeria Blake

'Te moe om op te staan, moet.hier.blijven,' Lachend laat ik me omver duwen en geniet van zijn lippen op de mijne. Ik laat hem even begaan voor ik hem omhoog duw en uit de zetel rechtop trek en op zijn schoot ga zitten. Zacht druk ik kusjes op zijn voorhoofd, zo naar zijn kaaklijn en zijn hals.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Othilie
    'Meen je dat nu? Ik kom uit Brussel! Dus ik kan ook mijn Vlaams en Frans perfect en natuurlijk mijn Engels. Dit is echt zo een toeval.' Ik was echt verbaasd en blij want nu kon ik misschien toch ook eens tegen iemand anders dan mezelf Nederlands of Frans praten.

(ik ben weg, sorry dat ik je dan nu even sloot zet :s maar ik moet echt gaan slapen --')

[Okay, kbyeeh, ik ging ook weg dusja xp]

Irial

Plots duwt ze me van zich af om dan op mijn schoot te komen zitten. Ik grinnik wanneer ik kusjes op mijn voorhoofd krijg. Haar lippen dwalen over mijn gezicht om in mijn hals te eindigen.
    Traag laat ik mijn handen onder haar t-shirt glijden. Heel onschuldig laat ik een vinger over haar ruggengraat gaan. Ondertussen hou ik mijn hoofd opzij zodat haar lippen weer de mijne raken. Zachtjes bijt ik op haar onderlip.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Valeria Blake

Ik huiverde even onder zijn aanrakingen. 'Kom mee.' fluisterde ik schor terwijl ik hem rechttrok uit de zetel. Onstuimig trok ik hem mee de trap op naar mijn slaapkamer waar ik de deur op slot klikte. 'Zo denk ze straks dat ik aan het schrijven ben.' grijns ik zachtjes voor ik hem terug tegen me aantrok.

[Ik moet van de pc af, I'm sorry, see you later.]

Irial

Dan gaat het plots heel snel.
    "Kom meen" fluistert ze in mijn oor terwijl ze me tegelijkertijd uit de zetel recht trekt. Ik word achter haar aan getrokken, de trap op en zodra we in wat haar kamer lijkt te zijn aankomen doet ze de deur op slot.
    "Zo denken ze straks dat ik aan het schrijven ben"
    Ze?
    Ze trekt me tegen zich aan. Ik leg mijn handen op haar wangen en kus haar hartstochtelijk. Er verschijnt een warme glimlach op mijn lippen.
    "Laten we dan samen maar even een serieus stukje schrijven."

[ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 16:54 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Caitlynn Abigail•

Ik besluit wat aan mijn administratie te werken zodat ik dat morgenavond niet hoef te doen.
    Ik besluit ook om Luel te SMS'en, waarom weet ik niet.
    "Hey Luel, goed de nacht doorgekomen/ goed thuisgekomen? X Caitl."
    Ik druk op verzenden en ga verder met mijn werk.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Valeria Blake

Ik ging niet in op zijn vraag, hij zou het wel merken. 'Laten we dan samen maar even een serieus stukje schrijven.' Luidop lachend kuste ik hem zacht op zijn lippen en van daar naar zijn kaaklijn en nek voor ik even zacht met mijn tanden over zijn oorlel schraapte.

Irial

Haar lippen maken zich opnieuw een weg van mijn mond naar mijn nek. Uiteindelijk voel ik haar tanden op mijn oorlel en ik ril even. Ik til haar voorzichtig op en loop achterwaarts met haar naar het bed terwijl ik haar kus. Wanneer ik de rand ervan tegen mijn benen voel ga ik, met haar nog steeds in mijn armen, zitten en laat me achterover vallen. Dan trek ik haar volledig tegen me aan om opnieuw mijn mond op die van haar te drukken. Speels geef ik een likje over haar lippen.

Sierra

Ik liep met Othilie al een tijdje door de straten. "Oh my god, een Starbucks !" riep ik vrolijk uit toen het uithangbord van een Starbucks in zicht kwam.

Valeria Blake

Ik moet me een beetje tegenhouden om niet met mijn hele gewicht op hem te vallen, niet dat ik nu zo heel veel woog maar toch. Voorzichtig trek ik lijntjes met mijn vinger over zijn armen en liet me volledig opgaan in het moment.