• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.


    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.


    WAAR STARTEN WE?
    Het is de morning after, sommigen lopen nu met een zware kater rond. Iedereen gaat z'n eigen gang. Dit kan bijv. door gewoon te posten in je huis of juist bij iemand op bezoek te gaan of met iemand af te spreken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee
    Als Vince en ik de bus uitstappen zie ik de Starbucks al ongeveer 150 meter verderop staan. Een brede glimlach komt op mijn gezicht en even voel ik me net een klein kind die naar de snoepwinkel gaat. Ik pak Vince zijn hand weer vast en samen lopen we verder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik zie als we uitstappen een grote glimlach op Aimee's gezicht verschijnen en grinnik even. Ze pakt mijn hand en we lopen verder naar de Starbucks. Als we voor de Starbucks staan kijk ik even naar binnen door het glas, ik zag iemand aan een tafeltje zitten die me vaag bekend voorkwam. Was het iemand van die kroeg van gisteren misschien?


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik zie Vince even fronsen en ik volg zijn blik naar een meisje, 'ken je haar ergens van?' vraag ik terwijl ik hem mee naar binnen trek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Nee niet echt, maar ze komt me bekend voor. Volgens mij was zij gisteren ook in die pub.' antwoord ik terwijl ik haar volg naar binnen. Ik wend mijn blik even naar het bord boven de desk om te kijken wat ik zal nemen. 'Hmm ik denk dat ik de Chocolate Cream Chip, en zo'n sandwich. Wat wil jij? Ik betaal wel.'


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik glimlach even als Vince zegt dat hij betaalt, 'ehmm doe maar gewoon Hot Chocolate en ook een sandwich'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik knik en wacht tot we aan de beurt zijn, als dat eindelijk zo ver is bestel ik, 'Ehm, een Chocolate Cream Chip, een Hot Chocolate en twee sandwiches.' zeg ik tegen de vrouw achter de desk. Even later krijg ik een dienblad met het eten en drinken erop. Ik geef twintig euro, 'Je mag het wisselgeld wel houden.' zeg ik tegen de vrouw. Ik pak het dienblad en draai me om naar Aimee, 'Nou waar wil je gaan zitten?' vraag ik aan haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Sierra

    Ik hoor wat bekende stemmen en draai mijn hoofd. "Hee, ken ik jullie niet ?" vraag ik als de mensen me toch ietsjes bekend voorkomen.

    Cassie
    Vince vraagt net waar ik wil zitten als een meisjesstem vraagt of ze ons kent. 'Maar bij haar gaan zitten?' vraag ik Vince.


    [ughhh nu heb ik zin in chocolademelk van de Starbucks -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik kom waarschijnlijk pas over 3 maanden in een Starbucks :'(

    Vince

    Ik knik, 'Ik vind het best.' zeg ik en kijk even naar het meisje wat ik eerder ook al had opgemerkt wat nu voor ons staat.


    I only miss you when I'm breathing

    Sierra

    "Okay, ik ga eerlijk zijn, ik heb géén idee van jullie namen" zei ik lichtelijk beschaamd.

    Othilie
    Wanneer ik van mijn ongelofelijk warme chocomelk aan het nippen was, draaide Sierra zich opeens om en riep ze naar wist ik veel wie:'Hee, ken ik jullie niet?' Ik schrok me rot en verbrandde mijn tong. Ik keek voor me en zag de jongen uit de pub, Vince dacht ik, samen met een ander meisje staan bestellen. 'Hey!' groette ik. Sierra was hun namen vergeten.

    (Heb ik Aimee eigenlijk al ontmoet?
    Ik ga in de krokusvakantie naar London. Ik en mijn vriendin gaan dan zeker de starbucks eens binnen! (: )


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Aimee
    Ik lach even vriendelijk naar het meisje, 'Maakt niet uit. Ik weet jou naam ook niet. Ik ben Aimee trouwens,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'En ik ben Vince,' zeg ik vriendelijk achter Aimee aan. 'Was jij niet dat meisje wat ladder zat naar de bar liep en toen struikelde?' vraag ik als er weer iets me te binnen schiet.


    I only miss you when I'm breathing

    Sierra

    Ik keek hem boos aan. "Ja en dankje om het me te herinneren, ik was het net vergeten," zei ik. "Maakt niet uit hoor, ik vond het wel grappig, ik ben Sierra, Vince en Aimee, moet ik onthouden, oh, dit is Othilie" zei ik nog toen ik naar haar grijnsde.

    [Je mag mijn personage gebruiken maar ik moet naar beneden, ik wil mijn programma zien maar ik doe er een goeie 10 minuten over om beneden te komen
    -.-, dit moet ik dus 5 weken volhouden]