• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.


    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.


    WAAR STARTEN WE?
    Het is de morning after, sommigen lopen nu met een zware kater rond. Iedereen gaat z'n eigen gang. Dit kan bijv. door gewoon te posten in je huis of juist bij iemand op bezoek te gaan of met iemand af te spreken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee
    Ik merk dat Vince bijna zover is en laat mijn tong weer over zijn tepels glijden terwijl ik echt bíjna klaar kom.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sierra

    Ik liep al een kwartier rond en geloof het of niet, ik vond geen Starbucks. Ik besloot Valeria te bellen. Of dat hoop ik toch, maar haar naam stond op het kaartje. Ik bracht mijn witte iPhone naar mijn oor en wachtte geduldig af.

    Vince

    Ik stoot nog een paar keer extra hard en roep heel hard haar naam, die nu weergalmt door heel mijn appartement. Ik ga nog heel oven door voor haar zodat zij zo ook kan genieten.


    I only miss you when I'm breathing

    Othilie
    Ik loop over best een groot plein (geen idee welk plein) en zag ineens in de verte Sierra staan met haar gsm aan haar oor. Ik besloot om naar haar toe te gaan. Misschien wist zij wel iets goed om te gaan ontbijten/lunchen.
    Ik stapte op haar af en zei enthousiast:'Hey, Sierra!'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:36 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Sierra
    Ik schrok me kapot maar zuchtte opgelucht toen ik Othilie zag staan. Ik drukte op het rode telefoontje en trok haar in een knuffel. "Hey !" zei ik vrolijk waarna ik haar losliet.

    Aimee
    Ik voel dat Vince is klaar gekomen en een paar seconden later kom ik zelf ook klaar met een luide kreun.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Als ik hoor dat zei haar hoogtepunt ook heeft bereikt kom ik weer uit haar. Maar ik blijf nog even hetzelfde liggen.


    I only miss you when I'm breathing

    Valeria Blake

    'Dan toch maar bij jou in bed?' Zijn vingers kriebelen op mijn huid en laten een spoor van kippenvel achter. 'Ik weet niet hoor, misschien wil de kat wel delen met je?' Ik grijnsde breed terwijl ik mijn opties afwoog. Als ik hem liet blijven slapen zouden mijn ouders er direct van op de hoogte gesteld worden door het personeel dat hier over drie uur zou zijn maar eigenlijk interesseerde me dat niet zo. Het werd tijd dat ik mijn eigen leven ging leidden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aimee
    Vince komt weer uit me maar blijft nog op me liggen. Ik geef hem een klein kusje op zijn neus en sluit dan me ogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik glimlach naar haar, kus haar even op haar voorhoofd en doe ook mijn ogen dicht. Even later doe ik mijn. Ogen weer open en doe mijn condoom af. Heel snel controleer ik of er scheuren zijn wat niet het geval is, dan gooi ik hem weg in een klein prullenbakje naast me.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:55 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    "Ik weet niet hoor, misschien wil de kat wel delen met je?" grijnst ze.
    "Misschien moet ik gewoon naar huis," zeg ik zo serieus mogelijk.
    Ik rek me uit en doe alsof ik geeuw.
    "Zo moe," mompel ik gespeeld.
    Ik kijk haar grijnzend aan, wachtend op antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Othilie
    Ineens knuffelde ze me en ik schrok wel even want we kenden elkaar eigenlijk amper. Maar ik had haar natuurlijk wel aangesproken. Ik klopte een beetje op haar rug en vroeg:'Ben je gisteren nog lang gebleven?'


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Valeria Blake

    Ik keek even heel spijtig en triestig naar hem. 'Dat is dan heel spijtig.' Zei gespeeld teleurgesteld. 'Nu mis je heel wat fun. Maar ja, als je zo,' ik rekte het woord even uit voor het effect voor ik verder ging. 'moe bent, kan je ook niet deelnemen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sierra

    "Hmm ja, ik ben beginnen drummen, toen deed een andere jongen mee ik geloof Irial ofzo ? Toen heb ik zijn vriendinnetje leren kennen Valeria en net toen ik wou weggaan omdat ik al redelijk wat Karaoke had gedaan sleurde dat meisje me weer op het podium. Na het liedje dat ik had gezongen ben ik echt naar huis vertrokken. Nu heb ik al aardig wat centjes verdient door straatartiest op dit plein. En jij ?" zei ik als de kalmheid zelve. Ik had door dat ik gisteren ratelde dus nu zei ik het traag en normaal.

    Irial

    "Dat is dan heel spijtig. Nu mis je heel wat fun. Maar ja, als je zo moe bent, kan je ook niet deelnemen."
    Ik grinnik even en 'geeuw' nog een keer terwijl ik mijn armen in de lucht steek. Dan duw ik Valeria omver en ga boven haar hangen.
    "Te moe om op te staan, moet.hier.blijven," grijns ik.
    Voor ze een tegenargument kan geven druk ik mijn lippen op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.