• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•

Inschrijvingen.

Rollen

Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.

WAAR STARTEN WE?
    Het is de morning after, sommigen lopen nu met een zware kater rond. Iedereen gaat z'n eigen gang. Dit kan bijv. door gewoon te posten in je huis of juist bij iemand op bezoek te gaan of met iemand af te spreken.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Aimee
    Ik voel dat Vince steeds stijver en stijver wordt. 'Ben je er klaar voor?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Caitlynn Abigail•

Om 7 uur gaat mijn wekker, en chaggerijnig en met tegenzin open ik dan uiteindelijk maar mijn ogen. Als ik naar de wekker kijk en de tijd zie wordt ik chaggerijnig; het normale tijdstip van een doordeweekse dag staat nog opgeslagen. Grommend draai ik me nog een keer om.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Vince

Ik knik, 'Ja ik wel. Jij ook?' vraag ik aan haar terug nadat er een kleine kreun is onsnapt uit mijn mond.

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:51 ]

I only miss you when I'm breathing

Aimee
    Een kleine kreun ontsnapt uit Vince mond'. 'Ja ik wel. Jij ook?' 'Ja, ik ben er ook klaar voor,' fluister ik.

Vince

Heel even kreun ik weer als ik iets ga verliggen en mijn lid langs haar been glijdt. 'Mooizo!' fluister ik zachjes.

Aimee
    'Mooizo!' fluistert Vince en een paar seconden later komt hij in me waardoor ik even kreun.

Vince

Ik maak voorzichtig een paar stoot bewegingen terwijl ik haar rug even streel, een paar keer ontsnappen ee een paar kreunen terwijl ik verder ga.

Sierra Michelle Silver

Ik heb al aardig wat centjes gekregen en mensen staan ook in een kring voor me. Zo interessant ben ik heus niet hoor. Sommige mensen vragen naar liedjes en met plezier speelde ik ze dan ook. Maar eerlijk, ik hoef dat geld en die aandacht niet. Ik wil gewoon beroemd worden. Misschien lukt dat wel met al die aandacht. Ik weet het niet meer. Een vrouw vroeg of ik een nummer wou spelen en ze zei daarna ook welk. Ik knikte en begon aan haar gevraagde nummer. Nou ik zat wel al een paar uurtjes neer dus ik gleed van mijn steen af en liep het plein rond, zingend en spelend.

Aimee
    Vince maakt een paar stoot bewegingen en ik beweeg met hem mee. Ik beweeg mijn lippen naar zijn nek en geef hem een zuigzoen.

Vince

Ik maak steeds diepere bewegingen en uiteindelijk zit ik helemaal in haar. Voorzichtig ga ik door met de bewegingen en geniet van de zuigzoen in mijn nek, 'Ah Aimee.' klinkt er even uit mijn mond.

Aimee
    'Ah Aimee.' klinkt er uit Vince' mond. Mijn lippen verlaten zijn nek en ik laat ze afdwalen naar zijn borstkas.

Vince

Ik verhoog het tempo wat als ze verder naar beneden gaat met haar zachte lippen, 'kon dit maar nooit stoppen.' fluister ik zacht in Aimee's oor.

Aimee
    Vince verhoogt het tempo en ik kreun even van opwinding. 'kon dit maar nooit stoppen.' fluistert hij in mijn oor. Ik kijk hem even aan, 'was dat inderdaad maar zou,' fluister ik terug en ik weer verder met kusjes geven.

Vince

Ik grijns heel even, 'Aah Aimee! Aimee!' klinkt er na een poos opeens. 'Ga door! ga door!' voeg ik er aan toe.

Aimee
    Als ik merk dat Vince bijna klaarkomt laat ik mijn tong over zijn tepels glijden en streel met mijn handen over zijn kont.