• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.


    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.


    WAAR STARTEN WE?
    Het is de morning after, sommigen lopen nu met een zware kater rond. Iedereen gaat z'n eigen gang. Dit kan bijv. door gewoon te posten in je huis of juist bij iemand op bezoek te gaan of met iemand af te spreken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Othilie
    Ik kreeg een leuk idee. 'Als je mij een heel lied foutloos kan laten spelen op een van jouw instrumenten dan trakteer ik je een maand lang elke zaterdag op drank in de pub waar we gisteren waren. Deal?' daagde ik Sierra uit.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    waar kan ik reageren met Noah Skyler White?? ;d


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Je kan bij mij? Ik zit momenteel @ undergrounds en ga richting piccadilly circus om 'n bakkie pleur te drinken bij starbucks ;d]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noah Skyler White
    Ik schopte mijn schoenen aan en greep vluchtig mijn jas. Ik was immers al laat, aangezien ik afgesproken had met een vriend bij starbucks. Ik rommelde in mijn rugzak op zoek naar wat geld. Check. Ik zette het op een hoger tempo richting Starbucks. Hmmm, een lekkere warme chocomelk zou wel goed doen. Ik grijnsde wanneer ik terugdacht aan herinneringen van vroeger, waarbij we met de volledige familie aan een kampvuur chocomelk dronken. Ik trok met een zwaai de deur open van het gezellige gebouw en schoof aan bij de rest van de klanten. Ik droomde wat weg over een potentiële kans om te beginnen met een carrière als sidekick stuntman.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Caitlynn Abigail•

    Ik stond in de rij bij Starbucks. Een croissaint en Caramel macchiatto zou er nu wel ingaan. Eindelijk was ik aan de beurt. Ik bestelde en ging aan een tafeltje bij het raam zitten. Gefascineerd keek ik naar de stroom mensen die erlangs liepen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noah Skyler White
    Ik plofte in een leren zetel, gewapend met een warme chocomelk en een chocolademuffin die ik niet kon weerstaan. Ik tikte nerveus op het salontafeltje voor me, terwijl ik op mijn horloge keek. Een kwartier te laat, dat gebeurde nooit bij hem. Ik besloot hem op te bellen. Na een minuutje ging de telefoon eindelijk over. 'Yellow?' ik zuchtte. Hij was het waarschijnlijk vergeten. 'Noah hier, je hebt onze afspraak zeker vergeten?' Ik tikte met mijn voet. Ik hoorde hem zuchten. 'Sorry man, maar ik ga het ook niet meer halen. Ik heb zo een afspraak met een producer.' Ik wenste hem succes en legde af nadat ik zei dat het niet erg was. Ik zuchtte en zakte wat dieper in de zetel. Grammelend in mijn rugzak zocht ik dan maar een tekenblok.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Caitlynn Abigail•



    In gedachten verzonken eet ik mijn croissantje op en staar naar de eindeloze stroom mensen. Ineens hoor ik het woord producer achter me en kijk even naar de jongen en vervolgens weer terug. Nieuwsgierig kijk ik vanuit mijn ooghoeken wat naar de jongen, maar na een tijdje staar ik weer voor me uit en eet het broodje op. Ik neem kleine slokjes koffie en kijk de ruimte rond. Het was druk, zoals gewoonlijk.

    [inspi loos xd]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noah Skyler White
    Ik zag net uit mijn ooghoeken hoe er een meisje naar me keek. Ze zat een beetje met haar zijkant naar me toe, en ik bestudeerde haar wat stiekem. Ik tekende wat lijnen en kribbels op papier, die overvloeiden naar een tekening. ik tekende haar, hoe ze daar zo zat. Lang bruin haar, sterke kaken. Ik bedacht dat ze een model moest zijn. Ik keek nog een laatste keer goedkeurend naar de schets en borg het dan op, vooraleer iemand het kon zien.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Sierra

    "Ik krijg 3 weken de tijd, als het me niet lukt dan trakteer ik jou een maand lang elke zaterdag in de pub, deal" zei ik waarna ik haar hand nam en hem plechtig schudde. Ze zei lied, niet welk lied, ik kan evengoed Broeder Jakob. Of een ander kinderliedje. Jaa, dat ga ik doen. Muwhaha.

    Caitlynn Abigail•

    Ik glimlachtte even kort naar de jongen en pakte vervolgens mijn nokia uit mijn tas. Hyperdelux. Ik keek hoe laat het was, stopte hem weg en liet even mijn bekertje tussen mijn handen draaien.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sierra

    Ik dronk mijn koffie op na haar goedkeuring en stond op. "Ik bel je zodra ik een lied heb" zei ik met een lach. Ik gaf iedereen een knuffel en ging dan naar de deur. "Ik moet maar weer eens aan het werk" zei ik waarna ik mijn gitaar nam en terug naar het plein liep. "Guyss !" riep ik vrolijk naar de jongens. Wacht wat waren hun namen ? Naa, ik verzin wel een bijnaam. Ik gaf hen een knuffel. "Wat gaan we nu eens spelen ?" vroeg ik aan hen.

    Gancanagh schreef:
    Irial

    Ik wacht geduldig tot Valeria goed zit en laat haar me gewillig naar zich toe trekken. Ik lik zachtjes over haar lippen terwijl ik mijn hand verder omhoog onder haar t-shirt laat kruipen. Heel voorzichtig streel ik haar borst en kruip wat dichter tegen haar aan. Ik haal diep adem en kus haar nog een keer.


    Valeria Blake

    Ik verstijfde even als hij met zijn hand over mijn borst ging. Dit voelt goed, dit voelt goed herhaalde ik een aantal keren voor mezelf, nu mocht ik niet in paniek schieten. Ik slikte mijn brok weg en boog me wat meer naar hem toe.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    Ik merk dat ze zich opspant en kijk haar even aan. Ik laat mijn hand terug naar haar zij glijden.
    "Gaat het wel? Ik begrijp het heus als je liever niet wilt," zeg ik zachtjes.
    Om mijn woorden bij te zetten geef ik haar een teder kusje op haar wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Caitlynn Abigail•

    Ik pak een schrift uit mijn tas en begin een notenbalk te tekenen. Langzaam roffel ik met mijn handen op tafel een drumritme die ik vervolgens op schrijf op het papier, telkens weer en elke keer met wat andere aanpassingen. Ik grijns goedkeurend en neem een slok van mijn koffie.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 20:47 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valeria Blake

    'Gaat het wel? Ik begrijp het heus als je liever niet wilt,' Ik sloot mijn ogen en schudde even zacht mijn hoofd. 'Het zit wel goed' Mijn stem was slecht een zachte fluistering en even bedacht ik me dat hij het waarschijnlijk niet gehoord had.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.