• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.


    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.


    WAAR STARTEN WE?
    Het is de morning after, sommigen lopen nu met een zware kater rond. Iedereen gaat z'n eigen gang. Dit kan bijv. door gewoon te posten in je huis of juist bij iemand op bezoek te gaan of met iemand af te spreken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Irial

    "Het zit wel goed," zegt ze bijna onhoorbaar.
    "Darling, je klinkt niet oké," zeg ik rustig. Ik ga gewoon even naast haar liggen en neem haar hand vast. "Ik ben echt niet zo'n jongen die van plan is je niet meer te bellen omdat hij zijn zin niet gekregen heeft, of die juist wel gekregen heeft," probeer ik haar gerust te stellen. Ik druk nog een zacht kusje op haar wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Noah Skyler White
    Ik zuchtte. toen ik zag dat ze niet naar me omkeek. Ik gaf toe, ik was wel nieuwsgierig naar haar. Ik schudde de gedachte uit mijn hoofd. -Noah, ben je gek. You're out of her league.- Ik tikte nerveus met mijn voet op de harde vloer.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Caitlynn Abigail•


    Ik krabbelde vluchtig een tweede matenbalk die ik vervolgens vol krabbelde met muzieknoten. Glimlachend en tevreden neuriëde ik het liedje in mijn hoofd. Ik nam nog een slok van mijn koffie en keek even op mijn telefoon.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valeria Blake

    'Dat is het niet,' Ik aarzelde even kort en ging iets dichter tegen hem aan liggen. 'Ik moet me gewoon niet aanstellen.' Met een kleine grijns drukte ik een kusje tegen zijn kin aangezien ik niet veel hoger geraakte.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    "Dat is het niet. Ik moet me gewoon niet aanstellen."
    Ze drukt een kusje op mijn kin en ik ga wat lager liggen zodat ik haar in de ogen kan kijken.
    "Als er iets is dat je tegen houdt, dan hoeft dat niet meteen aanstelgedrag te zijn. Ik ben ook niet perfect, ik heb ook onzekerheden, zoals je net wel gevoeld heb," zeg ik terwijl ik een hand op mijn borstkas leg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valeria Blake

    Ik huiverde even kort als ik door zijn shirt heen de littekens voelde. Met een kleine glimlach schudde ik mijn hoofd. 'Het is gewoon niet wie ik ben, snap je?' Dat was best waar eigenlijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    "Het is gewoon niet wie ik ben, snap je?" zegt ze hoofdschuddend.
    Ik kijk haar verwonderd aan.
    "Dan doen we het toch op jouw manier?" zeg ik alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik bijt even op mijn piercing terwijl ik mijn woorden afweeg. "Daten, vrienden zijn en zien wat het brengt, het maakt me heus niet uit. Ik vraag alleen een kans je beter te leren kennen," voeg ik er zacht aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Noah Skyler White
    Ik moest het gewoon doen. Ik nam een stap dichter in haar richting. Het lukte me niet. -Lafaard dat je bent-, sprak een stemmetje in mijn hoofd. Ik zuchtte. Ik besloot ervoor te gaan. Ik ging richting het tafeltje waar zij zat.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Caitlynn Abigail•


    Verveeld krabbelde ik wat tekeningetjes naast de notenbalk. Nu leek het nog meer op een kindercompositie, mompelde ik bij mezelf.
    Net toen ik het schrift dichtsloeg en weg wou gaan, kwam er een jongen naar me toelopen. Hij leek wat onzeker en nam plaats (?).
    'Hoi,' zei ik glimlachend. Ik besefte dat dit de jongen was waar ik stiekem naar had gegluurd, nog geen kwartier geleden.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noah Skyler White
    'Hey,' zei ik vriendelijk glimlachend, terwijl ik besefte dat wat ik aan het doen was best silly was. 'Sorry dat ik je kom lastigvallen, je bent druk bezig , zie ik.' Ik bloos verlegen, denkend wat ik kan zeggen. 'Ik ben Noah', zeg ik dan wat stamelend.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Caitlynn Abigail•
    'Ach, niet echt.' Grijnsde ik.
    "Ik ben Noah," zei de jongen half stamelend. Ik keek hem glimlachend aan.
    'Caitlynn,' stelde ik mezelf voor.
    'Woon je in London?' vroeg ik vervolgens wat nieuwsgieriger.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valeria Blake

    Ugh, ik ben toch ook zo'n fucking stomme idioot. 'Wel, die kans wil ik je heel erg graag geven.' Als ik hem gekwetst heb door me zo dom te gedragen, zweer ik dat ik vandaag nog ergens vanaf spring, kreunde ik zachtjes in mijn hoofd terwijl ik nogmaals herhaalde dat ik mezelf aan het aanstellen was.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Noah Skyler White
    Ik knikte. 'Nog niet zo lang, ik heb altijd al in Amerika gewoond.' Ik keek wat naar mijn vingers, die roffelden op de tafel. Ik besloot er mee te stoppen, aangezien veel mensen het geluid irritant vinden.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Caitlynn Abigail•
    Ik luisterde terwijl ik mijn koffie opdronk.
    'Vet,' grijns ik. 'Waar precies?' vroeg ik vervolgens.
    Ik keek even om me heen en zag dat enkele mensen weggingen, maar er kwamen gelijk nieuwe voor in de plaats.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Irial

    "Wel, die kans wil ik je heel graag geven," zegt ze zacht.
    Ik kijk haar glimlachend aan. Ik neem haar gezicht in mijn handen.
    "Zolang ik dit maar mag doen," fluister ik.
    Heel zachtjes druk ik mijn lippen op die van haar. Heel even vraag ik me af hoe het nu moet met slapen, maar dan besluit ik straks maar naar huis te gaan tenzij zij daar een andere mening over heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.