• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier
    - Jonah, egoïstisch stuk vreten. Ook een fanger.

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    En dat deze RPG nog bestaat, lol, is idd wel erg lang.
    Het was één van de eerste RPG's die ik hier opende en toen waren mensen nog van; ROT OP MET DIE KUT RPG'S :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit was volgens mij de eerste :'D. En ja, het is de harde kern die hier door blijft posten, heb ik zo het idee.


    No growth of the heart is ever a waste

    We zijn nu met zijn 6en ofzo? Als er 1 of 2 zijn met meerdere personages kan je daar prima een RPG mee maken [:
    Tenzij je zo'n uber RPG maakt met 2 koninkrijken en allemaal mensen met verschillende rangen enzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    We zijn nu met zijn 6en ofzo? Als er 1 of 2 zijn met meerdere personages kan je daar prima een RPG mee maken [:
    Tenzij je zo'n uber RPG maakt met 2 koninkrijken en allemaal mensen met verschillende rangen enzo.


    :-P

    Volgens mij zijn we nu met zijn 8en, aangezien Yasmine en Maeve niet bij de lijst staan :-P


    Tijd voor koffie.

    True, maar gedurende de RPG zijn er flink wat mensen vertrokken/bijgekomen. Dat is wat ik op doelde.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aah, tsja. I'm one of them actually.
    Wat een faal, mijn eigen RPG verlaten.

    Vluuv en ik hadden het over zo'n 'reünie' in de RPG. Dat ze zo verder reizen en in stadje komen en dan ineens; Shit, ik ken die geur..
    En dan vinden ze Dewi x"D (Wat een kut naam eigenlijk D: Ik neem altijd namen om me er later over te verwonderen waarom ik die gekozen heb...)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lol wtf xD

    Fjodor: Waar was je?
    Odile: Ongesteld.
    Fjodor: vampiers worden niet ongesteld.

    Juist, een heel goed onderwerp voor in een restaurant :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Laat haar dromen :'D
    En Astrid, misschien kunnen we doen dat JOnah iets meld van; het is al laat, morgen maar.
    Kan de rest ook weer verder [:

    Is het iemand ooit opgevallen dat Odile dit zegt: Ik heb hem gezegd dat er geen weg meer terug is.

    Net zoals in een boek zeg maar, dat de titel ergens in het verhaal weer bijna onopgemerkt terugkomt :A


    Haha, ik vond het zo geweldig toen ik dat las _O_ Ik moest vet hard lachen terwijl het totaal niet grappig was en toen was ik nog heel lang blij :x

    Dit is echt onprettig, ik zocht net terug naar mijn laatste post, zie ik ineens weer "THE EPIC STAVOY" staan :'D
    Laat het stoppen TT_TT

    Yue
    Na het eten loop ik naar het bed waar ik gisteren ook heb geslapen en ga met mijn knieën opgetrokken tegen mijn borst onder de dekens liggen. Odiles woorden spoken nog door mijn hoofd. Zou Fjodor mijn verleden kunnen zien? Ik krul me nog verder op en kijk naar de muur. Wat als ik er nooit achter kom wie ik ben? Of wat als ik er helemaal niet achter zou moeten willen komen? Misschien blijkt dat mijn verleden wel verschrikkelijk is en dat ik beter af ben er niets over te weten. Wat is erger: Leven in onwetendheid of leven met een verleden dat je altijd achtervolgt? Ik twijfel even en sluit dan met een zucht mijn ogen. Het komt vanzelf wel, denk ik. En als het niet komt.. Ik ben een vampier, ik heb nog oneindig veel jaren om uit te zoeken wie ik ben. Verveling kan dodelijk zijn in een vampierenleven. Was dat niet hoe Odile het zei? Ach, als ik mijn verleden heb om naar te zoeken zal ik me in ieder geval niet vervelen. Ik haal diep adem en trek de deken wat verder over me heen. Morgen is het huwelijk al.. Ik hoop dat alles goed zal gaan.

    Savoy
    Zodra de rest naar hun slaapkamers zijn verdwenen loop ik de badkamer in en gooi wat koud water in mijn gezicht. Met mijn handen op de wastafel leunend kijk ik mezelf een tijdje aan in de spiegel. Omdat ik al jaren niet meer verander is mijn eigen gezicht nu zo vertrouwd en saai dat het haast weer boeiend begint te worden. Ik probeer al een tijdje te kijken of er zelfs niet enige verandering is, maar ik ben en blijf hetzelfde. Voor altijd. Ik trek een mondhoek op en kijk mezelf in de ogen. Het klinkt zo deprimerend, terwijl het eigenlijk best meevalt. Oud worden zonder rimpels te krijgen, is dat niet waar alle mensen ter wereld naar streven? De laatste jaren volg ik het nieuws over de mensenwereld niet echt meer, maar je vangt hier en daar wel eens wat op. Botox, plastische chirurgie, haarimplantaten… Allemaal bedoelt om de mens jonger te laten lijken dan hij is, en allemaal even duur. En wij vampiers krijgen het gratis. Nee, mij hoor je niet klagen. Ik pak de handdoek die naast de wastafel hangt en veeg mijn gezicht droog. Na een laatste blik in de spiegel geworpen te hebben loop ik naar de woonkamer terug en ga op de bank liggen. Nog een paar uur en dan zullen we zien of die Jonah werkelijk goede intenties heeft. Ik sluit mijn ogen en zonder al te veel moeite val ik in slaap.

    Sorry, ik was enkele dagen niet in staat om te posten en deze is waarschijnlijk kort en slecht :/ Ik zit een beetje met een writersblock.

    Jonah Kingston

    'Je hebt gelijk,' gaf ik toe, mijn blik naar het dovende vuur wendend. 'Ik eis complete trouw van de personen die ik opleid.' Ik zweeg opnieuw en leunde mijn hoofd tegen de zetel. Uiteindelijk stond ik op. 'We spreken hier morgen over. Als u wil, kan u blijven slapen,' deelde ik mede, plots overvallen door een vreemd gevoel van weemoedigheid. De zin om vandaag nog mensen te gaan manipuleren was me plots ontvallen. Na een beleefd glimlachje, draaide ik me van haar weg en begon naar mijn slaapkamer te wandelen. Nonchalant liet ik mijn kamerjas op de grond zakken, negeerde haar verder en sloot de deur achter me. Traag kroop ik onder de dekens. Eigenlijk had dat weinig nut, vooral omdat ik al gevoed had vandaag, maar zelfs voor een vampier is het mogelijk om mentaal vermoeid te raken van alle asskissers en wannabe's.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 22:46 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    I understand, same here. Of nou ja, wat de RPG's betreft voornamelijk :/. Soms ben ik ook gewoon te vermoeid om te posten. Zoals nu dus :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet erg hoor ^^ Ik ga straks lange post dumpen, heb wat inspiratie :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb hetzelfde ... Neem nou Lew, ik weet gewoon echt niet meer wat ik met hem moet aanvangen ;x Kan hem moeilijk constant emo laten zijn...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Helaas heeft Quinten ook niet echt veel te beleven in een hok met vampiers.

    Ik ga schrijven ^-^

    Ga schrijven hoe Quinten zich verveeld, hoe hij zijn leven liever had gezien etc. etc.

    Laat Lew een groei doormaken waarin hij steeds positiever leert te denken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.