• Ja serieus. Ik was gister zo naar de kroeg en er was zo'n jongen die al de hele tijd naar me zat te kijken en te knipogen, blabla. Komt ie op een gegeven moment naar me toe: 'Ik roep jou uit tot mooiste meisje van de kermis!'
    Mijn reactie: 'Ja, fijn jonge' /sarcasm
    Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dat zei, dat kwam gewoon als eerste in me op. Terwijl die gast eigenlijk best leuk was, en ik vond het wel schattig dat ie zoiets zei. Maar ik krijg het gewoon mijn strot niet uit om 'Dankjewel' te zeggen ofzo?
    Ook als iemand bijvoorbeeld zegt: 'Leuke broek' dan is mijn reactie: 'Haha, oke.' -chagrijnig hoofd-

    Ligt het aan mij of hebben meer mensen daar last van? (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je bent niet de enige :Y)

    Als iemand me een complimentje geeft, vind ik dat wel leuk. En ik probeer dan een complimentje terug te geven - indien mogelijk weliswaar.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik klap dan meestal dicht x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, dat heb ik ook altijd :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Dat heb ik ook altijd :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik denk dat iedereen dat tegenwoordig wel heeft.
    Ikzelf kan daar ook niet zo goed tegen en zweer het af. De laatste tijd krijg ik het al wel over mijn lippen om 'danku' of 'allez dan, bedankt voor het compliment' te zeggen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    meestal als iemand mij een compliment geeft weet ik nooit wat te zeggen.
    Meestal zeg ik iets zoals 'Ah ok dan'


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heb ik ook altijd.. xD


    Opgeven is geen optie.

    Cloudburst schreef:
    Als iemand me een complimentje geeft, vind ik dat wel leuk. En ik probeer dan een complimentje terug te geven - indien mogelijk weliswaar.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik kan ook helemaal niet om met complimentjes, meestal lach ik gewoon effe.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik word dan altijd gewoon heel verlegen en mompel ik een soort van 'Dankjwel'.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Hhaaa; Hangt ervan af xp

    Soms wel, soms niet.


    Keep on smiling

    Kassiewijle schreef:
    Ik klap dan meestal dicht x)


    Pop ate my heart.

    Ik heb daar eigenlijk geen last van.. Complimentjes krijgen is toch alleen maar leuk? Ik krijg altijd meteen een lach op mijn gezicht :Y)