• Ja , die had ik dus net en volgens mij had ik het echt niet slechter kunnen maken.
    In het begin ging het nog wel, maar daarna begon ik echt te stressen en zat ik daar maar een beetje van 'Wat ben ik nou eigenlijk aan het opschrijven?'

    En toen daarna ook nog door de regen naar huis fietsen en toen werd ik nog bijna aangereden ook ;/ Zo leuk dit hee.

    Kan niet wachten om te kijken hoeveel slechter deze dag nog gaat worden ;x

    Maar om dit topic nuttig te houden, wie had net ook examen en hoe ging het bij jullie?


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Hier is een algemeen topic voor.
    Mijn examen Nederlands ging goed! Heb tussen de zes en zeven, dus dat is zeker de moeite waard. :3
    En over een paar uurtjes heb ik M&O... Daar vrees ik voor!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hier is een algemeen topic voor.
    Mijn examen Nederlands ging goed! Heb tussen de zes en zeven, dus dat is zeker de moeite waard. :3
    En over een paar uurtjes heb ik M&O... Daar vrees ik voor!


    Ja, die zag ik net pas ;x
    Ik had wel gekeken maar kon eerst niks vinden, waarschijnlijk overheen gekeken. Sorry.

    En succes met M&O!
    Ik heb morgen Nederlands ;x Hoop dat ik die niet verkloot.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Cooper schreef:
    (...)

    Ja, die zag ik net pas ;x
    Ik had wel gekeken maar kon eerst niks vinden, waarschijnlijk overheen gekeken. Sorry.

    En succes met M&O!
    Ik heb morgen Nederlands ;x Hoop dat ik die niet verkloot.

    Gewoon heel zorgvuldig lezen! En onderstreep de belangrijke dingen in de tekst. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Gewoon heel zorgvuldig lezen! En onderstreep de belangrijke dingen in de tekst. (:


    haha oke, Nederlands is toch alleen teksten lezen/vragen beantwoorden en een brief schrijven? Dat moet wel lukken denk ik, hoop ik ;x


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Cooper schreef:
    (...)

    haha oke, Nederlands is toch alleen teksten lezen/vragen beantwoorden en een brief schrijven? Dat moet wel lukken denk ik, hoop ik ;x

    en een samenvatting.
    Ik heb morgen ook nederlands;)

    en die brief kan ook een artikel zijn;)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 11:24 ]


    Stop holding me under and let me breathe.

    Daniellaaa schreef:
    (...)
    en een samenvatting.
    Ik heb morgen ook nederlands;)

    en die brief kan ook een artikel zijn;)

    Samenvatting? Van wat ;x


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Cooper schreef:
    (...)
    Samenvatting? Van wat ;x


    jij doet tl? want dan krijg je tekstverklaren, een schrijfopdracht, en je krijgt een tekst waar je een samenvatting van moet maken..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Daniellaaa schreef:
    (...)

    jij doet tl? want dan krijg je tekstverklaren, een schrijfopdracht, en je krijgt een tekst waar je een samenvatting van moet maken..

    Ja, ik doe tl.
    En o, oke. haha wist ik niet,. ;x
    Maar samenvatting maken is niet zo heel moeilijk dus dat lukt me wel denk ik.
    Succes met je nederlands morgen trouwens!


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Cooper schreef:
    (...)
    Ja, ik doe tl.
    En o, oke. haha wist ik niet,. ;x
    Maar samenvatting maken is niet zo heel moeilijk dus dat lukt me wel denk ik.
    Succes met je nederlands morgen trouwens!

    het is eigenlijk altijd tekst 2 die een samenvatting is. Je krijgt de punten die je moet verwerken, eigenlijk best wel makkelijk. Jij ook succes morgen met Nederlands!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Over ongeveer 1,5 uur heb ik Nederlands..

    Er is een algemeen topic over het Centraal examen waar je je ervaringen, gedachtes, etc. kan delen. Andere topics worden gesloten.

    --> Slotje.

    [Algmeen] Centraal Examen 2012! (Nederland)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 12:11 ]