• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier
    - Jonah, egoïstisch stuk vreten. Ook een fanger.

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha, oh well, volgens mij was het niet eens ons idee. Hij had eens gezegd dat hij ooit ergens anders werkte en dat daar ook kinderen waren die Winx speelden en hem als Knoet gebruikten, dus toen besloten wij dat ook te doen _O_

    Dat is gewoon nog genialer:D

    Ik heb geen idee wie die Knoet ook alweer was ;x Die trol misschien ?
    Winxclub was eigenlijk een beetje na mijn tijd, toen dat op de buis verscheen had ik geen kabel-tv meer. Ik heb wel altijd Beyblade gekeken, en the Thornberries en Hey Arnold en stuff. Eigenlijk alles van Ketnet :Y) En pokémon natuurlijk _O_ Daar was ik zo geobsedeerd door dat ik er àlles van verzamelde ;x En eigenlijk zit 't nog steeds een beetje in me, want ik heb laatst alle episodes online gekeken, ik vind de liedjes nog steeds awesome en dacht/denk erover om een fanfic erover te schrijven ;x So yeah...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, die gele! _O_


    Beyblade heb ik nooit gekeken, maar Hey Arnold en the Thornberries wel. Dat vond ik echt geweldig, dat zij met dieren kon praten enzo _O_ lol, er zijn nu ook allemaal van die gifs van bijvoorbeeld Disney films met het hoofd van die vader er in geplakt, ik lach me daar steeds echt dood om :'D

    Ik had een glinsterend Mew pokémon kaartje! Indrukwekkend, niet? c:
    Haha, schrijf die fanfic, dan ga ik hem lezen :Y)

    En ik heb volgens mij één keer naar Ketnet gekeken, maar toen maakten ze een grap over Nederlanders en die vond ik heel gemeen dus toen wilde ik nooit meer kijken :') Echt heel kinderachtig, want het was helemaal geen gemene grap x) Het ging er om dat iedereen zijn eigen letter K (van ketnet) moest tekenen of knutselen en dan opsturen. Dus die presentator zo: "Ja, we hebben heel veel mooie K's binnengekregen. En we willen nog even tegen onze Nederlandse vrienden zeggen.." -toen haalde hij zo'n enorme ronde kaas tevoorschijn- "..dat we niet dit soort kaas bedoelden! Haha!" Naah, ik was helemaal verontwaardigd. Maar bovendien keek iedereen die ik kende naar Fox Kids/Jetix en Nickelodeon, dus dat deed ik vanzelf ook :')

    Oke, ik zal Odile even naar bed laten gaan zodat er de mogelijkheid is een nieuwe dag aan te laten breken.

    Odile - Goede vampier.

    Ik voel Lewis' handen me tegen zich aantrekken. Even golft er een warme stroom door me heen. Zijn woorden werken geruststellend en op dat moment besef ik me dat ik de slaap hard nodig heb. Het zal niet lang duren voor het licht wordt. Ik vraag me af waar Fjodor mee bezig is. Het is onmogelijk dat deze clan in vijftig jaar is gezonken naar dit niveau van incompetentie. Ik weet zeker dat hij iets achterhoudt. Het deel van de clan dat ik heb gezien, kan niet alles zijn. Ik besluit de gedachte niet met de rest te delen. Ik voel er weinig voor om ze nog meer op stang te jagen. Bovendien is er zo weinig dat we ertegen kunnen doen.
    Lewis maakt zich los van me en wandelt naar de keuken toe. Niet veel later dringt de herkenbare geur van bloed mijn neusgaten binnen.
    'Hier,' zegt hij en zet het glas voor me neer. 'Je ziet eruit alsof je het kan gebruiken.' Ik glimlach dankbaar en gooi het bloed in een teug naar binnen.
    'Het komt goed,' zegt hij dan. Ik kijk op. Op Lewis' gezicht is er niks van aarzeling of angst te bekennen. 'Fjodor sterft en dan trouwen wij.'
    Ik haal me Jonah weer in het hoofd. Ik hoop het. Ik hoop het zo..
    Ik kom overeind en aai langs zijn gezicht.
    'Weltrusten iedereen. Ik ga mijn rust proberen te pakken. Ik hoop dat het enigszins heeft gesmaakt.' Het laatste zeg ik naar Quinten, waarna ik de kamer verlaat en omgeven word door de duisternis van de slaapkamer. Ik gooi mijn trui en broek uit en kruip in bed.
    Rust.
    Allereerst rust.
    Het duurt niet lang voor ik in slaap val, iets waar ik voorheen zo veel moeite mee heb gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    Quinten
    Ongeïnteresseerd prik ik verder in m'n eten. Beetje bij beetje eet ik mijn bord leeg. Tussendoor verlaat een kleine gaap mijn mond. Morgen zouden we ontsnappen als ik alles goed gevolgd heb. Ik knik naar Odile, ze vroeg of het gesmaakt had. Het was te lang geleden dat ik wat gegeten had, dus alles smaakte. Het laatste beetje ruim ik zonder erbij na te denken op en ik loop ook naar een slaapkamer. Ik moest slapen voordat we morgen iets gingen doen. Anders zou alles helemaal slecht aflopen. Zonder nog enige aandacht aan de rest te besteden doe ik de deur dicht en laat me op het bed vallen. Ik was echt alleen. De duisternis van de kamer omringde me en sloeg als een deken over me heen. Ik had eigenlijk geen idee of er ergens schone kleren waren. Hopelijk zou het morgen allemaal goed gaan. Ik had geen idee wat er allemaal zou gebeuren. Ik sloot mijn ogen en viel langzaam in slaap. Deze nacht sliep ik uitermate slecht en woelde veel.

    Ik zal binnenkort weer reageren, maar ik wilde even zeggen dat Endure waarschijnlijk weer gaat joinen! c:
    Waarschijnlijk maakt ze een grote zus van Yue aan, ook een vampier, maar goed. Ik dacht ik zeg het even, dan weten jullie het alvast ^-^

    gezellig ^-^

    Lol, ik wou melden dat ik weer ga joinen if you're okay with that, zie ik Winx plaatjes x'D Wtf?

    Enfin, ik was dus van plan, door Els, weer te gaan joinen als een zus van Yue :A

    Edit; Els was me voor :Y)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 17:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oude posts doorlezen is een hel, hoe hebben jullie het ooit met mij kunnen uithouden in die RPG's? En wat een korte posts had ik toen nog :l
    Anyway, mag ik beschrijving van Jonah? Want die ken ik natuurlijk nog niet 8D

    En ik hoef geen samenvatting ofzo, aangezien mijn personage straks toch ook niks weet, al zou 't leuk zijn als jullie personages zich een keer 'verspreken' of iets zeggen van 'net zoals toen' en dan kan ik er op door gaan en weet ik ook weer wat meer van wat er gebeurd is :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kan zijn dat ik nog wat dingetjes aanpas enzo, maar hier is ze dan alvast [:


    - Volledige naam: Yasmin Kingsley.
    - Leeftijd: 20, 21 in vampierjaren.
    - Uiterlijk: Yasmin lijkt qua uiterlijk best veel op haar zusje Yue, maar dan meer volwassen en een tikkeltje arroganter. Ze heeft blonde, stijle haren en haar ogen zjin, in tegenstelling tot haar zusjes groene ogen, chocoladebruin. Wel heeft ze net zoals Yue een slanke bouw en een blanke huid.
    Ach, check gewoon de foto hieronder [:
    - Foto


    - Karakter: Gebaseerd op ’t sterrenbeeld steenbok :]
    Yasmin geeft anderen vaak de indruk een krachtig persoon te zijn die van alles weet en kan, zelfs als dat in werkelijkheid niet waar is. Ze is namelijk het type persoon die de mensen om wie ze geeft niet teleur wilt stellen en daarom doet alsof ze alles kan en daarom zal ze ook niet snel hulp vragen.
    Wel is ze erg doelgericht en zal zelfs het gevaar te gemoed treden als ze iets wilt bereiken of wilt ween, ook heeft Yasmin een duidelijk beeld over hoe ze het liefst haar toekomst ziet.
    Yasmin heeft gauw de neiging mensen te vooroordelen op basis van hun status en bezit en vergelijkt zich ook altijd met anderen, hierdoor legt ze anderen en ook zichzelf strenge normen en waarden op.
    And last but not least, zodra Yasmin gehecht is geraakt aan iemand zal ze die persoon niet zomaar laten stikken. Ze zal niet gauw haar genegenheid uiten, terwijl ze wel degelijk om die persoon geeft.
    - Verleden: Yasmin is de oudere zus van Yue. Ze waren altijd een doodgewoon, warm en hecht gezinnetje. Alleen was er altijd één ding dat opviel, de kelder was strict verborden voor Yue en Yasmin, ze mochten er onder geen beding komen. Yasmin, nieuwsgierig en brutaal als ze is, begon het naarmate ze ouder wed steeds verdachter te vinden en was vastbesloten het uit te zoeken. De kelder bleek een groots geheim verborgen te houden, namelijk dat hun ouders beruchte vampierjagers bleken te zijn. Yasmin geloofde het eerst niet, maar na de kelder en de desbetreffende wapens en dergelijke onderzocht te hebben was ze wel overtuigd. Zodra Yue even was logeren besloot ze haar ouders er mee te confronteren, die probeerden eerst alles te ontkennen maar gaven uiteindelijk toe. Yasmin vond het wel interessant, spannend en zag het als een soort avontuur, ze werd namelijk altijd al aangetrokken door verkeerde of gevaarlijke dingen, en wilde een keer mee op jacht. ‘We hebben het er nog over,’ was het antwoord van haar ouders. Yasmin besloot het even te laten rusten en er na een poos weer op terug te komen, maar die kans heeft ze nooit gekregen.
    Een paar weken later werd er namelijk bij hun ingebroken, niet zomaar inbraak, het waren vampiers met het plan om ‘dé’ vampierjagers uit te moorden, alleen wachtte er een verrassing voor de vampiers. De vampierjagers hadden kinderen en de vampiers zagen Yue en Yasmin als wapen om hun ouders te tergen. Ze veranderden de Yue en Yasmin in de wezens die hun ouders het meest verachtten en wisten ook hun geheugen. Nadat de vampiers Yue en Yasmin bewusteloos hadden geslagen werden hun ouders bruut vermoord.
    Yue en Yasmin, beiden nog bewusteloos, werden kilometers van elkaar vandaan als grof vuil achter gelaten in een bos.
    Toen Yasmin bij kwam kon ze zich niks herinneren, zelfs haar eigen naam was vreemd voor haar in het begin. (Cogito ergo sum, haha :p) Het enige wat ze wel wist was dat ze ontiegelijke honger en dorst had en die avond was het de eerste keer dat ze een bloederig hapje had. De dagen verstreken en beetje bij beetje kwam haar geheugen terug, de ene herinnering scherper dan de andere. Ze kwam erachter dat ze Yasmin Kingsley heette en 18 jaar was.
    Ze kwam erachter dat ze een vampier was, snel, sterk.. Machtig. Het was in het begin wennen, maar ze had al gauw de smaak te pakken en haar nieuwe krachten bevielen haar best. Yasmin wist zich snel aan te passen in haar eentje, ze stal en rugtas, kleding en leefde vanaf die dag op mensenbloed. In het begin werd ze steeds bijna gesnapt en was het nog eng en spannend, maar al gauw werd ze de situaties meester.
    Inmiddels is het ongeveer een jaar verder (of hoeveel tijd is er verstreken in de RPG ongeveer?) en is ze nog steeds alleen. Ze trekt alleen rond, ze is wat anderen vampiers tegen gekomen maar vertrouwd ze niet en wilt zichzelf bewijzen dat ze het ook alleen aan kan. Het zou als bedrog aanvoelen als ze zich bij anderen vampiers zou aansluiten.
    Ook de herinneringen aan de vampiers en de ontdekking in de kelder zijn weer teruggekomen, maar ook de herinneringen van nog voor die ontdekking. De gezellige avonden met vrienden, de familie feesten waar ze heen moest met haar ouders, er is alleen één ding waar ze haar vinger niet op kan leggen, of beter gezegd: een persoon. Er is altijd een persoon in haar herinneringen die maar niet scherp in beeld wilt komen en Yasmin vraagt zich vandaag de dag nog steeds af wie het is.
    - Gave: Ze kan in dieren veranderen, al moet ze er nog wel op oefenen, met name de kleinere dieren zijn lastig. Tot nu kan ze enkel in een poes, roodborstje en een muisje te veranderen. Die laatste twee hebben haar veel tijd gekost om onder de knie te krijgen, maar ze had een vermoeden dat het van pas zou komen, daarom bleef ze proberen en nu heeft ze het aardig onder de knie.
    - Extra: Yue is dus haar zusje.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 10:51 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, waar hangt iedereen rond? [: Kan ik Yasmin die kant op sturen ergens :A


    [Ohja, als iemand beter/leuker/handiger idee heeft voor haar gave, dan hoor ik 't graag :Y)]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 15:24 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Welkom! Wij hangen rond in Fjodor's kelder (baby). Hij woont in een flat aan de rand van een stad :]. Je kan ook Jonah gaan stangen :'D. Eh, geen idee waar hij rondhangt btw.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jonah zit nog steeds in zijn hotel. Welkom terug btw _O_

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 21:07 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha dankje :Y)
    Awhm, hoe gooi ik Yasmin erin.
    Ik kan haar wel bij Jonah voegen als Astrid dat wat lijkt :Y)
    Dan kan het bijv. omdat ie denk dat Yasmin wel van pas kan komen ofzo, hoorde nl. van vluuv dat ie bezig is met plan om Odile enzo te redden, en dat Yasmin dan is van;
    Waarom zou ik jou helpen? :L
    En dan gaat JOnah haar uit lokken van 'durf je niet?' en dan gaat ze wel mee.

    Of ik kan haar gevangen laten nemen door Fjodors mensen omdat ze daar rondhangt en brutaal is..

    Verder weet ik 't ook niet ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.