• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier
    - Jonah, egoïstisch stuk vreten. Ook een fanger.

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lewis Triggs

    Ze was op hem gevàllen ? Zelfs in de oren van een zatlap klonk dat ongeloofwaardig. Haar ogen probeerden hem verwoed te overtuigen, maar hij wendde zijn blik als een geslagen hond af, trok zijn hand los uit haar greep en nam enkele stappen naar achteren. Zijn hoofd leek een draaikolk te zijn geworden, waardoor de stemmen en de bewegingen van zowel Odile, als Savoy en Quinten in een waas verdwenen. Hij was er niet zeker van wie wat zei noch leek hij te kunnen besluiten wat hij precies voelde. De woede, de onzekerheid, het verdriet, de lùst. Zoveel mensen, zoveel emoties, zoveel woorden, zijn hoofd tolde ervan. Dan werd het stil. Een ijzige stilte die hem waarschijnlijk harder raakte, dan nodig was. 'Ik denk dat ze jou nu meer nodig heeft dan wie dan ook,' hoorde hij iemand zeggen. Lew onderdrukte de neiging om die persoon bij zijn keel te grijpen en hem met al zijn kracht de keuken in te katapulteren. Hij gromde zacht en draaide zijn hoofd naar het deurgat waarachter Odile net verdwenen was. Hoe was het mogelijk om kwaad, verdrietig en geil op hetzelfde moment te zijn, vroeg hij zich af, terwijl hij enkele stappen richting de deur nam. Misschien was het niet het beste idee om bij haar te komen nu. Hij wist niet of hij zichzelf onder controle kon houden - op wat voor manier dan ook. Maar hij wist wel dat Odile de enige was die hij had. de enige die er toe deed. De rest kon hem gestolen worden, maar zij... Zij mocht enkele laatste druppel bloed uit zijn lichaam drijven, zij mocht zijn gehele familie uitroeien, zij mocht hem kwetsen zoveel ze wilde, hij dacht niet dat hij ooit niet van haar kon houden.
    Zwijgend stapte hij de ruimte binnen, ging langs de rand van het bed op de grond zitten en zuchtte. 'You are really fucking lucky that I'm too hammered to move,' merkte hij droogjes op, zonder haar aan te kijken. Het kwam er minder zwaar uit dan de woorden oorspronkelijk wilden zeggen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lol, kan niet wachten tot Jonah en Yasmin de rest komen redden ;p
    Wat gaan ze daarna eigenlijk doen [x
    Dan moeten we weer wat bedenken :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fjodor uitschakelen of zo ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wil je dat ik nog wat schrijf met Yasmin?
    Dat ze Jonah wakker gaat maken omdat ze 't te lang vind duren ofzo? :A
    -vind ik echt een streek voor haar-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Voor mij goed c: Krijgt ze nog eens de schrik van d'r leven, want hij slaapt naakt, lol x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zonder deken op zich of is ie werkelijk van plan dan gewoon op te staan zonder enige schaamte? x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij is 2003 jaar oud. He knows no shame _O_


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    haha, ik stuur der wel naar binnen, het wordt dan alleen geen lange post, maar heb je wat te schrijven ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yasmin Kingsley
    Hoe lang was hij van plan me te laten wachten? Ik ging rechtop zitten en vroeg me af of hij er überhaupt nog wel was, misschien was hij wel vertrokken zonder dat ik het door had. Ik stond op en merkte dat zijn geur er nog wel hing. Ik liep naar zijn slaapkamer deur en bleef even besluiteloos staan. Wat als hij nog sliep en ik hem wekte? Nee, hij was vast al lang wakker. Sinds ik een vampier was had ik gemerkt dat ik heel veel minder slaap nodig had om me gewoon goed te voelen. Mijn hand lag al op de deurklink, er was immers maar één manier om erachter te komen of hij al sliep of niet. Ik klopte zachtjes en opende vervolgens voorzichtig zijn deur. "Jonah?"


    Zoals ik al zei, een korte post :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jonah Kingston

    Hoe was het mogelijk dat Kasper die lakens zo zacht kreeg, vroeg ik me af, terwijl ik me genietend opkrulde in de koele stof van mijn dekens en me omrolde in de heerlijke geur van seringen. Ik zou hier de hele dag kunnen doorbrengen. Het enige wat ik nu nog nodig had, was iemand die me hier gezelschap kon houden. Onwillekeurig moest ik grijnzen bij die gedachte. Voor ik er erg in had was ik alweer aan het soezen en dommelde ik weer in.
    Plots schrok ik wakker bij het horen van de deur die piepend open zwaaide. Meteen sloeg mijn instinct in werking, veerde ik uit bed en greep mijn belager bij de keel. Door de pure adrenaline groeiden mijn lange tanden vervaarlijk toen ik de persoon met alle geweld tegen de muur gooide. Mijn tanden waren langer dan die van de gemiddelde vampier. Ik had gemerkt dat dat door de leeftijd kwam. Hoe ouder ik werd, hoe meer ze uitstaken en hoe angstaanjagender ze werden. 'Godverdomme, jij bent het,' snauwde ik toen ik merkte wie ik bij haar keel tegen de muur had gepind. 'Je zou beter moeten weten dan me te gaan besluipen.' Direct nam ik enkele stappen achterwaarts en bekeek de schade op de muur. Een geërgerd geluidje ontsnapte aan mijn lippen toen ik de deuk in het pleister opmerkte. Uit mijn humeur gebracht, greep ik opnieuw mijn telefoon en draaide het nummer van Kaspars kamer. 'Zorg ervoor dat ze mijn kamer voor morgenavond hersteld hebben,' stak ik direct van wal toen hij opnam met zijn gebruikelijke 'Heer?'. Even bleef ik stil. 'Heeft Anders laten weten hoe het staat met zijn zaakje?' Ik hoorde Kasper gedempt zijn lach in slikken, de zin verkeerd interpreterend. Ik gromde dreigend. Door juffrouw Poes was ik nogal uit mijn humeur gebracht en voor flauwe humor was ik niet in de stemming. Kasper zag de bui hangen en ging snel verder. 'Hij heeft waar u om gevraagd heeft, heer. Zal ik hem langs sturen?' 'Ja.' Met die woorden gooide ik de telefoon terug op zijn haak en keerde me tot juffrouw Poes, wiens naam ik ondertussen alweer vergeten was. 'Doe dat nooit meer. Ik word er slecht gezind van,' waarschuwde ik haar snibbig, terwijl ik afwachtend voor haar ging staan. 'Wat moet je?'

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 20:37 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Ik hoor hoe er een deur opengaat. Even ben ik gealarmeerd dat het Savoy is die zijn wraak wil voor dat mes, maar ik vang al gauw de geur van Lewis op. Ik slaak een innerlijke zucht. Zou hij werkelijk denken dat ik achter Savoy aan ben gegaan? Zou hij dat echt.. geloven? De gedachte doet me zeer.
    Ik hoor hoe hij op de grond neerploft. Hij zal er vast weinig voor voelen om naast me te gaan liggen. God Odile, ga verdomme slapen in plaats van te piekeren over deze dingen. Wacht tot hij weer nuchter is en probeer het dan nogmaals uit te leggen. Eigenlijk zou ik dat ook moeten doen.
    'You are really fucking lucky that I'm too hammered to move,' hoor ik hem ineens zeggen. Ik draai me om en kijk hem een paar tellen verbouwereerd aan. Was dat een.. dreigement? Heeft Lew me zojuist bedreigd?
    'Lewis, wat bedoel je daarmee?' vraag ik zacht. De neiging om er meteen 'geloof je me niet?' achter aan te gooien is enorm, maar ik dwing mezelf die vraag nog niet te stellen. Ik wil eerst antwoord op deze. Ik acht iedere man ter wereld in staat om me te bedreigen. Iedere man, op Lewis Triggs na.
    Zou hij me pijn doen als hij de kans had? Fysiek pijn doen? Onder de dekens bal ik de vuisten. Nee. Dat zal ik niet pikken, nooit. Als ik gedwongen zal zijn om tegen hem te vechten, dan zij het zo.
    Maar ik wil het niet...


    No growth of the heart is ever a waste

    Lewis Triggs.

    Tja...Wat bedoelde hij eigenlijk ? De woorden waren uit zijn mond gerold voor zijn brein een betekenis aan de geluiden had vastgeknoopt. Hij was er zelf niet helemaal zeker van, maar de zachtheid van haar stem weerhield hem ervan om haar met die twijfel op te zadelen. Een lange tijd bracht hij niks uit. Uiteindelijk haalde hij losjes zijn schouders op. 'Ik heb me laten vertellen dat zat, kwaad en bloedgeil geen beste combinatie is,' Het was niet eens gelogen, bedacht hij, onwillekeurig grijnzend.
    Plots overviel hem de onbedwingbare drang om te beginnen lachen, wat hij dan ook deed, voor hij zichzelf kon controleren. Een hysterische lachbui die begon met gegrinnik en eindigde met gewoon ongecontroleerd gieren van het lachen. Hij wist niet eens waarom. Waarschijnlijk kon hij het weer op de alcohol steken. 'Je bent op hem gevallen,' bracht hij uit. 'Wie overkomt dat nou?' Hij slaagde er niet in om haar te geloven, ook al had hij alweer uit laten schijnen dat dat wel zo was. De jaloezie kronkelde onder zijn vel, jaloezie die eigenlijk meer naar Fjodor gericht was dan naar Savoy. Het idee dat Odile Savoy wilde leek nog grappig, maar Fjodor stond levensecht en dreigend voor de deur met een huwelijksring in zijn handen en dat leek zijn inschattingsvermogen volledig te overschaduwen. Ofwel lag het aan de wodka. Alweer.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    En dan komt het antwoord toch, zij het totaal anders dan ik verwacht had.
    'Ik heb me laten vertellen dat zat, kwaad en bloedgeil geen beste combinatie is,'zegt hij met een nietsverhullende grijns. Ik ben verbaasd, nee verbijsterd en meteen moet ik denken aan Chase, die een gevaarlijke mengeling van woede en lust bezat. Lewis... wie ben je? Bij het aanzien van zijn gezichtsuitdrukking vliegt er een rilling over mijn rug. Wat moet ik nu zeggen, wat moet ik nu doen? Moet ik.. bang zijn?
    Ineens begint hij te lachen, steeds harder. De schrik is omgeslagen in een vleugje angst. Zijn gedrag is onberekenbaar. Ik heb het vermoeden dat ik nu alles kan verwachten. Komt dit nog door de alcohol? Is dit mijn verloofde? Een man die me uitlacht waar ik bij sta?
    'Je bent op hem gevallen,' zegt hij dan. Ik bespeur een vleugje spot. 'Wie overkomt dat nou?' De grijns is nog steeds niet helemaal van zijn gezicht verdwenen.
    'Je gelooft me niet, dus waarom zou ik ook maar moeite steken in een verklaring? De verklaring is wat ik je heb uitgelegd. Ik besef zelf ook dat het achterlijk klinkt, maar het is de waarheid Lewis. Maar ik vraag me af of ik dat aan je verstand kan brengen nu.' Het lijkt vreemd genoeg of ik in een klap weer nuchter ben. Ik mag dan misschien sneller dronken zijn dan Lew, de alcohol lijkt bij mij al nagenoeg uitgewerkt te zijn. Ik kan gewoonweg niet geloven dat hij denkt dat ik Savoy probeer in te palmen. Hoe dichter mannen bij je komen, hoe meer pijn dat ze je bezorgen. Godverdomme, IK ben degene die kwaad zou moeten zijn, niet Lewis!


    No growth of the heart is ever a waste

    Aw my god, I'm loving this :9~


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    haha, Lewis met wodka is beter dan Quinten met wodka(lol)