• Ik kwam er een tijd geleden achter -omdat ik zwaar verslaafd ben aan crime series- dat er op Q bijna geen stories zijn over series zoals, CSI/Criminal Minds/Bones/Cold Case etc. Dit komt waarscheinlijk ook omdat er steeds jongere mensen op Q komen of omdat ik gewoon ouder wordt :(
    Hoe dan ook, dit vind ik erg jammer. Heeft iemand misschien een story hierover, of dezelfde mening?

    Zo, dat moest ik gewoon ff kwijt ;D

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 13:05 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    'k Heb wel zo'n soort story, maar daar schrijf ik voorlopig niet aan verder :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    srr, nog geen story's van dat genre tegengekomen

    maar volgens mij hoort dit topic bij stories promoten


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik ga een verhaal schrijven over Criminal Minds!!


    we danced all night to the best song ever.

    Ik heb een story en een verzameling drabbles over Sherlock, de serie van de BBC over een moderne Holmes. En ik denk dat het vrijwel onvermijdelijk is dat ik ooit ook een NCIS fanfic zal beginnen, want dat volg ik al ontzettend lang en een bepaalde verhaallijn blijft maar in mijn hoofd hangen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Er was een tijdje wel een detectiveserie op Q, een van de eersten geloof ik, alleen volgens mij wordt daar nu niet meer aan geschreven. Het heette Who killed the president?, het heeft aardig wat woorden dus je kan altijd nog alleen lezen wat er tot nu toe is, want wat ik ervan heb gelezen vond ik wel erg leuk ^^

    En verder deel ik die mening niet echt, want ik hou niet zo van crime series, maar ik vind inderdaad wel dat er erg weinig van zijn, dus dat is wel jammer voor de liefhebbers.


    “Love is a contradiction.”

    Ik zou het geweldig vinden om een crime/detective verhaal te schrijven, maar helaas heb ik tot nu toe nog geen ideeën gekregen voor een fatsoenlijke verhaallijn. Tot nu toe ben ik ook nog geen verhalen tegen gekomen in dat genre, maar ik blijf zoeken.
    Anders schrijf je zelf toch een verhaal in dat genre?


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain