• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier
    - Jonah, egoïstisch stuk vreten. Ook een fanger.

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Blij dat je Yue ook goed vind ;p Zo zag ik die twee voor me [:

    En idd, Odiles stuk is geweldig. Eigenlijk zou Lew net op dat moment zo slaapdronken binnen moeten komen xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, nog half onder invloed van die wodka en dan pissig worden _O_. Drama much.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat zag ik dus ook zo voor me :'D
    En dan zo van.. NEE, Lew, het is niet wat je denkt D:
    En Savoy: Jawel, het is precies wat je denkt, je meisje probeerde me praktisch aan te randen. Ik zou dat maar even met haar gaan bespreken, dit is al de tweede- (hij wordt onderbroken door Lew die hem op z'n bek slaat :x)

    En niet zo mal doen, je stuk is prima c:

    Whaha, zie de drama al helemaal voor me. Savoy, Lewis en Odile Ruzie en Quinten blijft half dood aan tafel zitten en krijgt het maar allemaal half mee XD

    Nee, Quinten gaat op zoek naar popcorn.
    He likes GTST very much :3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb bijna tranen van het lachen, dit is pas goede humor :'D

    Oh my God, Savoy's ass is going to get kicked ;o


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omdat iedereen toch al in zo'n jolige stemming is.



    Ik lag hier helemaal door dubbel ;p Die vrouw gaat ook echt harder meppen als ze harder begint te zingen en ik vond haar zelfs een beetje eng :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, zie je dat voor je, Lew en Savoy die op de grond liggen te vechten, Odile die er bij staat te krijsen en ze uit elkaar probeert te trekken en Quinten die er vet droog naast staat met een bak popcorn en het allemaal een beetje aanziet. Epic man _O_

    Holy Shit, dat filmpje ken ik D: Ik was zo bang van haar toen ik klein was D: En als ze dan dat zwemmen na gaat doen D: Vooral dat daarna als ze zo gaat zitten D: Onee het komt allemaal terug D: Alle angsten van vroeger D: En dat gemjammjammjam D: Zo freaky D:

    Lewis Triggs

    Het was onvoorstelbaar hoe lang die vodka in zijn aderen bleef, constateerde Lewis, toen hij in zijn eentje in de woonkamer zat te tobben. Iedereen sliep. Hij was alleen. God, wat snakte hij naar een sigaret. Misschien was het dwaas, maar Lew hield zichzelf voor dat het tenminste te proberen viel toen hijhard op de ijzeren deur mepte. Hij hoopte dat hij niemand had wakker gemaakt. Het bleef stil in de ruimte. Achter de deur hoorde hij iemand bewegen. 'Wat mot je?' hoorde hij een lage stem geërgerd vragen. 'Heb je een saf voor me?' Zachar grinnikte. 'Nee-' Een tweede, jongere stem mengde zich in het gesprek. 'Ach kom op, Zachar, ze gaan z'n wijf morgen van 'm afpakken. We kunnen hem toch tenminste een peuk geven?' Het bleef stil. Uiteindelijk wurmde iemand het zelfgerolde, dunne stokje door een piepkleine kier. De sigaret was reeds aangestoken en de geur kringelende heerlijk in zijn neusgaten. 'Bedankt,' zei hij gedempt, waarna het opnieuw ijzig stil werd. Lew bleef een hele lange tijd in een donker hoekje van de woonkamer zitten, opnieuw achtergelaten met zijn deprimerende gedachten, waardoor de duisternis nog donkerder ging lijken. Hij was er zich niet van bewust hoeveel tijd er verstreek, maar toen zijn sigaret op was en de alcohol begon uit te werken, wist hij er niks anders op dan zijn gevoel van tijd opnieuw uit te schakelen door zich opnieuw zat te drinken. Uiteindelijk viel hij van pure uitputting in zwijm, overgeleverd aan de hallucinante dromen die de alcohol met zich meebracht.
    Dan plots hoorde hij een gil, waardoor hij meteen overeind veerde, bijna zijn evenwicht verloor en zich nog net aan de muur overeind wist te houden. Zijn verstand had een tijdje nodig om het tafereel te verwerken, maar het enige wat goed en wel tot hem doordrong was Odile die schrijlings op Savoy zat en geen directe moeite bleek te doen om van de klootzak af te stappen. Uiteindelijk sprong ze toch overeind en tegen die tijd had hij in een vlaag van pure agressie Savoy bij zijn kraag gevat en een vuist richting zijn gezicht gelanceerd. Het was erg genoeg dat Fjodor Odile wilde neuken, van savoy zou hij dat niet ook nog eens gaan accepteren.

    lol, even woede ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Supervet, ik ga meteen typen _O_

    -Quinten-
    Door een gil schrok ik wakker. Schijnbaar was ik weer in slaap gedoezeld. Ach wat zal het ook. Het maakte me niet echt veel uit wat er gebeurde, toch was ik nieuwsgierig. Al sinds kleins af aan was ik nieuwsgierig en dat had me meestal in problemen gebracht. Hier zat ik gevangen in een of andere fantasiewereld dus in de problemen was ik toch al. Ik keek naar de kant van het gegil. Ik zag hoe Lewis op Savoy afstapte en hem een harde klap tegen zijn gezicht gaf. Odile stond erbij en keek er geschrokken naar. Het zou best kunnen dat zij gegild had. Het schouwspel boeide me aardig. Mijn glas was leeg en het zag ernaar uit dat dit nog niet voorbij was. En wie was ik om wat leuke actie tegen te houden. Live films waren altijd verassend. Ik liep naar de keuken en gooide snel alle deurtjes open. Er lag popcorn en chips. Popcorn was mijn favoriet en ik gooide de zak op de tafel. Nu nog wat te drinken, dacht ik bij mezelf. Heb enige dat ik zag was een lege fles cola en een fles wodka. Op het moment kon niks me meer schelen. Ik goot een bodempje in mijn glas en liep weer naar de keukentafel. De zak popcorn was mooi in het midden beland. Snel scheurde ik hem open. Mijn voeten legde ik op de stoel tegenover me en maakte het me gemakkelijk. Snel goot ik de wodka naar binnen, zoals ik dat andere al had zien doen. Het spul brandde door mijn slokdarm en smaakte wat onwennig. Al etend bekeek ik geamuseerd het schouwspel dat zich voor mijn neus afspeelde. Ik had in tijden niet zo'n goede film gezien.

    Quinten is een betere baas dan ik ooit zal zijn _O_.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Quinten is een betere baas dan ik ooit zal zijn _O_.

    Owja?? Ik zie de logica hier dus niet meer van:8

    It's a joke :'D. Kerel zo droog op de bank zitten en aan de wodka. Lolol.


    No growth of the heart is ever a waste