• I have a few new idea's, dus jullie moeten kiezen. Idee 1, idee 2, idee 3 of géén.

    Idee 1.
    Een meisje wordt wakker in een hell van een huis. De grond ligt bezaaid met drankflessen, dronken mensen liggen te slapen en het huis ziet eruit alsof er een bom is ontploft. Ze vindt een briefje waarop staat: You have 24 hours. Ze probeert uit te vinden wat er de laatste avond is gebeurd. Is ze op tijd?
    Half based on Last Friday Night en Hangover. -De 1D boys komen erin voor.


    Idee 2.
    Acht jongeren beleven het perfecte leven dat je als 18-jarige maar kunt hebben. Seks, drank en feestjes, maar niet alles lijkt perfect. Ze verzwijgen hun problemen voor elkaar. Blijft hun leven perfect of zullen ruzies en irritatie alles overnemen?
    Based on Skins. -De 1D boys komen erin voor.


    Idee 3.
    Drie meisjes krijgen de kans om de gevaren van New York te ontdekken. De roem, de prijs van schoonheid en ruzies veroorzaken allerlei problemen. Één van de meisjes besluit haar reputatie op te bouwen en een mega house-party te geven in hun appartement, maar of dit nou wel zo'n goed idee was...
    Half based on The Hills. -De 1D boys komen er niet in voor.


    Let niet op alles dat gebaseerd is op videoclips en MTV series.

    De stand:
    Één: |
    Twee: |||
    Drie: |||

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 15:14 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Idee 2.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    3.
    Gewoon omdat die verhaallijn me het beste lijkt en er geen 1D in voorkomt.


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    3.
    Gewoon omdat die verhaallijn me het beste lijkt en er geen 1D in voorkomt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Idee 1. Dat klinkt het engste :P

    Twee want skins is awesome


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Clubbed schreef:
    3.
    Gewoon omdat die verhaallijn me het beste lijkt en er geen 1D in voorkomt.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    2 lijkt me wel awesome ;D

    1. ,aar dan moeten de 1d boys er niet in voor komen!

    xxx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Idee twee wordt uitgewerkt. Wil iemand waarschuwing plus rollen worden weggegeven in dit topic.


    Just keep your head up. Stick on the ice.